Vietoj atitvarų Šiaurės prospekte – kalnelis

Šiaurės prospekte neliko dviratininkus ir paspirtukininkus nuo mašinų saugojusių atitvarų. Dar kovą klaipėdiečiams pasiskundus, kad vidury tako įrengta tvorelė sunkiai pastebima, ji buvo apklijuota atšvaitais. Tokia saugumo priemonė nepasiteisino, tad nuspręsta stabdyti ne dviračius, o mašinas.

„Turime aktyvią dviračių asociacijos bendruomenę, kuri gana skeptiškai žiūrėjo į šią eismo saugumo priemonę. Važiuodami vakarais dviratininkai patirdavo traumų. Mes perdarėme schemą, atitvarus nuėmėme, uždėsime „Stop“ ženklą ir pasirūpinsime iškiliąja perėja mašinoms“, – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

Atitvarai buvo įrengti ties įvaža į prekybos centrų aikštelę Liepų gatvės ir Šiaurės prospekto sankryžoje. Privažiavęs dviratininkas turėdavo nulipti ir persivaryti dviratį per važiuojamąją dalį.

Pasak savivaldybės atstovo, nuspręsta, kad tokie atitvarai tinkamesni vietose, kur dviračių takas kertasi su laiptais arba žiedine sankryža. Šioje vietoje, išklausius dviratininkų skundus, tvorelės pašalintos.

„Problemos tikrai nepamiršome. Suprantame, koks dabar intensyvus dviračių ir paspirtukų eismas. Visais būdais jų neapsaugosi, bet „Stop“ ženklas atsiras artimiausiu metu“, – teigė R.Mockus.

Su policija suderinti ne tik ženklai, bet ir kalnelis, ties dviratininkų taku pristabdysiantis mašinas. Būtent jos turėtų praleisti dviračius, o ne atvirkščiai. Tiesa, tai nereiškia, kad dviratininkams taip pat nereikia saugotis.

„Jei neatidžiai važiuosi, nė viena priemonė nepadės. O mes iš savo pusės tikrai stebime ir darome viską, kad būtų saugiau“, – teigė Transporto skyriaus vedėjas.

Kada bus įrengtas kalnelis, savivaldybės atstovas tiksliai pasakyti negali, tačiau tikimasi, kad tai nutiks per mėnesį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Saulius

Saulius portretas
Lietuvos dviratininkų bendrijos pasiūlymai, kuriems pritarė ir policijos atstovas, ypač dėl 2.2 punkto, buvo šie: 1. panaikinti tvoras pagrindiniame dviračių take ir ateityje neplanuoti tokių priemonių panašiose vietose nesuderinus su dviratininkų bendruomene (kol savivaldybėje nėra kvalifikuoto dviračių transporto specialisto, galinčio spręsti tokius klausimus)! 2. Įrengti saugaus eismo priemones Šiaurės pr. atveju 2.1. įrengti sferinį veidrodį (kairėje pusėje išvažiavimo iš aikštelės atžvilgiu), kuriame automobilių vairuotojai galėtų matyti dviračių taku nuo kalniuko atriedančius dviratininkus, o dviratininkai matytų iš aikštelės išvažiuojančias transporto priemones. 2.2. ties ženklu „STOP“ būtina įrengti iškilųjį kalnelį, kad dėl blogo matomumo automobilių greitis būtų sumažintas iki minimumo (to ypač reikia siekiant čia sumažinti per PC „maxima“ stovėjimo aikštelę piko metu atsirandantį tranzitinį automobilių srautą, kuris tokiu būdu siekia išvengti spūsčių Liepų g.).

Čiaupas --> Leonas

Čiaupas --> Leonas portretas
Levukai, jei kelyje yra STOP ženklas ir nubrėžta STOP linija (o taip šiuo atveju ir yra), sustoti reikia ne prie ženklo, o prie linijos. Tada viskas puikiai matysis. Ir cher s nim, su tais dviratininkais. Nes taip nupiešė sprendimus priimantys žmonės. O kad jie durni, ne tik mes sutariame, bet ir gyvenimas rodo.

Kelmas

Kelmas portretas
Pigiau būtų ne atitvarus sugrąžinti. o iškasti griovį. Visi žiopliai sukristų, užtat liktų apysveikiais.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių