Tamponų era Pereiti į pagrindinį turinį

Tamponų era

2004-06-01 09:00

Dienos komentaras

Tamponų era

Nuostabus žmonijos išradimas - reklama. Vis mažiau knygų skaitantiems žmonėms televizoriaus ekrane mirgantys reklamų vaizdai neretai suteikia ne tik pramogą, bet ir žinių.

Įsivaizduokite ramų sekmadienio vakarą. Aptingę nuo ramybės ir maisto jūs patogiai drybsote fotelyje ir žiūrite televizorių. Ir niekas jūsų nepriverstų mesti poilsį bei pradėti studijuoti visuomenės raidos istoriją.

Tačiau pramoginė laida staiga nutrūksta ir į eterį išsiveržia reklama. Ekrane pasirodo higienos priemonės, o už kadro žavus moteriškas balsas dėsto nepagražintą tiesą apie gyvenimą.

Pasirodo, nuo seno „tomis“ dienomis moterims vargiai pavykdavo įsidėti tamponą. Laimė, mokslininkai sukūrė naują higieninį paketą, kuris dėl savo paviršiaus lengvai patenka ten, kur jo vieta.

Žiūrint kas keliolika minučių pasirodančią reklamą į galvą lenda įvairios mintys. Iki naujųjų tamponų sukūrimo moterys turbūt labai kankindavosi, jei dabar taip garsiai reklamuoja naująją higienos priemonę. Baisu net pagalvoti, kad dar visai neseniai mūsų artimos ir mylimos moterys kiekvieną mėnesį paklodavo didžiulius pinigus už tai, ką vėliau tik per didelę jėgą pajėgdavo sukišti ten, kur liepia instrukcija.

O juk jei nebūtų šios reklamos, ir šiandien nežinotumėme apie vargus, kuriuos tenka iškęsti dailiosios lyties atstovėms.

Tiesa, reklamos kūrėjams norėtųsi ir papriekaištauti. Kartais prekes populiarinantys filmukai būna neišsamūs arba klaidinantys. Pavyzdžiui, nemažai problemų moterims buvo kilę dėl dar vienų higienos priemonių - įklotų.

Televizoriuje pamokytos pirkti plonus, skystį ir kvapą sugeriančius įklotus moterys puolė šturmuoti parduotuves. Pasitaikė ir tokių, kurios paskutiniais žodžiais iškoneveikė pardavėjas, nes nerado televizijoje prie įklotų reklamuojamo mėlyno skysčio. Pasirodo, jo ir neturi būti, tačiau televizija šią aplinkybę kažkodėl nutylėjo.

Taigi tokia ta mūsų reklama, į kurią reikėtų žiūrėti ne tik kaip į būdą prastumti prekę. Visų pirma, tai - informacijos šaltinis. Todėl dabar, sužinojus beveik viską apie moterį, būtų smalsu panagrinėti vyro funkcijas.

Jei tokia užduotis mūsų reklamuotojams dar neįkandama, galėtų panagrinėti abiem lytims aktualią temą - tualetinį popierių. Juk vaizdžiai parodžius, kaip anksčiau pasturgalį mužikai valydavosi žolės kuokštu, minkšto daugiasluoksnio tualetinio popieriaus pardavimai iškart padidėtų.

Juk pagal tokią logiką ir gyvena mūsų laikmečio reklamos asai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų