Savo klientams perpus mažina dalies būtiniausių darbų kainas

  • Teksto dydis:

Visapusę daugiabučių namų priežiūrą vykdanti įmonė „Mano BŪSTAS“ mažina tam tikrų darbų kainas. Pasak bendrovės, toks sprendimas priimtas peržiūrėjus vidinius resursus, situaciją rinkoje bei atrinkus kokybiškas paslaugas už priimtiną kainą teikiančius rangovus.

Bendrovė nuo gegužės pradžios perpus mažina tokių darbų kaip lempučių bendrojo naudojimo patalpose keitimas ir smulkių remontų darbų gyventojų butuose įkainius. Jie mažėja beveik 50 proc.

Nuo gegužės standartinių lempučių keitimas su medžiagomis bendrojo naudojimo patalpose įmonės klientams kainuos tik 9,99 Eur ir bus 45 proc. pigesnis nei iki šiol.

Tuo metu esminius avarinius darbus bute, tokius kaip maišytuvo keitimas, klozeto remontas, šalto vandens skaitiklio, santechninių žarnelių, ventilių keitimas ir kt. įmonė atliks net 49 proc. pigiau. Šių darbų valandos įkainis sieks tik 29,9 Eur ir tai bus viena mažiausių kainų rinkoje.

Lempučių keitimas bendrojo naudojimo patalpose ir avariniai darbai butuose yra pakankamai dažna paslauga, kurios prašo klientai. Vien pernai tokių registracijų buvo apie 6 tūkst.

„Pritaikius naują kainodarą mūsų teikiamos smulkaus remonto klientų butuose paslaugų kainos yra vienos pigiausių rinkoje, tad gyventojus raginame ne tik taupyti, bet ir rinktis patikimus bei skaidrius tiekėjus“, – sakė „Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys.

Balandžio pradžioje įmonė paskelbė, kad nutraukia sutartis su dalimi rangovų, kurie galėjo manipuliuoti pernelyg didelėmis darbų kainomis. M. Genio teigimu, tai irgi davė apčiuopiamą rezultatą, nes klientams tam tikras paslaugas jau galima teikti žemesnėmis kainomis.

„Vis didesnė dalis gyventojų susiduria infliacijos pasekmėmis, kuomet įprastinių paslaugų įperkamumas tampa vis sudėtingesnis. Tuo dažnai bando pasinaudoti kai kurie rinkos dalyviai, veiklą vykdantys nebūtinai skaidriai bei dirbtinai sumažindami tam tikrų darbų kainas, kurias pateikia kaip savo pranašumą prieš kitus, nors iš tikrųjų yra visai kitaip. Suprasdami situacijos rimtumą ir siekdami apsaugoti klientus, į tai pažiūrėjome nestandartiniu būdu – ne tik sumažinome kainas už darbus, bet ir peržiūrėjome savo partnerių, rangovų gretas“, – sakė M. Genys.

Įmonė žada ir toliau vykdyti rangovų kontrolę bei ieškoti partnerių, kurie leistų užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį klientams.

„Su kai kuriais partneriais turėjome nutraukti sutartis, tačiau sulaukėme naujų, kurių kainodara, darbų kokybė – gerokai priimtinesnė ne tik mums, bet ir mūsų klientams. Tad visi pokyčiai, neabejotinai, bus naudingi galutiniams vartotojams“, – sakė jis.

„Mano BŪSTO“ vadovo teigimu, šiais kainų pokyčiais klientai taip pat raginami rinktis atsakingus paslaugų tiekėjus ir kartu jungtis į kovą su šešėliu, kuomet dalis meistrų už paslaugas prašo gyventojų mokėti grynais ir slepia mokesčius nuo valstybės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių