Prie Klaipėdos centrinio pašto išaugo pažeidėjų gretos: klientai vengia rinkliavos

Į naujas patalpas persikėlusio Klaipėdos centrinio pašto klientai vengia rinkliavos už automobilio stovėjimą. Kontrolieriai per kelis mėnesius fiksavo apie pusantro šimto nemokėjimo atvejų.

Nuo praėjusio spalio pagrindinis uostamiesčio pašto padalinys iš istorinių rūmų Liepų gatvėje persikraustė į verslo centrą Herkaus Manto g. 7.

Nuo to laiko šioje vietoje kone du tris kartus padidėjo automobilių srautas, o sykiu – ir rinkliavos mokėtojų gretos.

Kaip informavo viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" Teisės ir administravimo departamento vadovas Julius Paulikas, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, mokėjimų skaičius išaugo daugiau nei 20 proc.

Tiesa, duomenys vertinti tik vieno parkomato, stovinčio šalia centrinio pašto, geltonojoje zonoje.

Tai – probleminė teritorija.

Kita dalis vairuotojų susimoka SMS žinutėmis ar mobiliąja aplikacija.

Pusvalandis kainuoja 0,30 euro, valanda – eurą, dešimt valandų – šešis eurus.

Per kelis mėnesius nesumokėtos rinkliavos atvejų skaičius taip pat kilo nuo 10 iki 20 proc. Išdalyta 100–150 pranešimų.

Juos gavę vairuotojai dar gali išsisukti, sumokėdami dienos rinkliavos mokestį iki kitos dienos 24 val.

Paprastai apie 75 proc. vairuotojų išvengia baustumo, pasinaudodami šiuo "užmaršumo mokesčiu".

Likusieji perduodami Klaipėdos savivaldybės Viešosios tvarkos skyriui, kurio specialistai pradeda administracinio nusižengimo teiseną.

Kita dalis vairuotojų, pasirodžius tikrintojams, spėja patraukti automobilį, teisinasi, kad stabtelėjo tik dešimčiai minučių atiduoti ar atsiimti siuntinio.

"Tai – probleminė teritorija. Todėl manome, kad rinkliavos dydis arba šiuo metu galiojanti rinkliavos tvarka nebeturi didelio poveikio ir ją iš esmės reikia koreguoti. Nes žmonės taip bando išvengti mokėjimo", – pastebėjo J. Paulikas.

Pašnekovas taip pat atskleidė, kad artimiausiu metu "Klaipėdos keleivinis transportas" planuoja įgyvendinti naujovę – Šiaurės rage, piliavietės stovėjimo aikštelėje ir kitose vietose įrengti srautų skaičiavimo sistemą.

Ją įdiegus žmonės tiesiogiai matytų transporto priemonių srautus ir, esant pertekliui, tos aikštelės nebesirinktų.

Įgyvendinti ES remiamą projektą planuojama iki 2021-ųjų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

to tai

to tai portretas
Tai verslas. Paštas nepristato pastoviai registruotų laiškų ir tenka važiuoti jų atsiimti.Manau, kad tai tyčia daroma. Paštui vadovus sustatė liberalai. Atneša neva paštą diena kai namuose nėra nieko ir privalai paskui eiti į paštą atsiimti. Manau tai gerai apgalvotas scenarijus.

bus suodinos Klaip.nuotakos

bus suodinos Klaip.nuotakos portretas
Netoliese nuo ten yra Zagsas. Mašinas vairuotojai laiko įjungtais varikliais kaip susitarę. Nuo išmetamųjų dalelių ne tik vietiniai vaikai liks be plaučių it seniai su plaučių vėžiu, bet ir nuotakos išdidžiai žirgliodamos link Zagso liks suodinais veidais - ot, smagiai pakikensim, galėsim sakyt, kad miestą užplūdo naujosios migrantės - užjuodusios...bus kaip iš serialų apie izauras.

AK

AK portretas
Tu idiotas
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių