Pasitikėjimo telefonu nesusidomėjo Pereiti į pagrindinį turinį

Pasitikėjimo telefonu nesusidomėjo

2009-03-13 09:00

Miestiečiai nelinkę net ir anonimiškai pranešti apie korupcijos apraiškas Klaipėdos apskrities viršininko administracijoje ir jai pavaldžiose įstaigose.

Administracijoje jau daugiau nei tris mėnesius yra įdiegtas pasitikėjimo telefonas, kuriuo galima nemokamai ir anonimiškai pranešti savo nusiskundimus. Tačiau per šį laikotarpį sulaukta tik apie dešimt skambučių.

„Žmonės šiek tiek dažniau skambino tuomet, kai tik įdiegėme pasitikėjimo telefono liniją, nes šis įvykis buvo nušviestas žiniasklaidoje. Vėliau skambučių labai sumažėjo, matyt, trūksta reklamos“, – teigė Klaipėdos apskrities viršininko administracijos sekretorius Vaidotas Linkus.

Dar viena priežastis, kodėl pasitikėjimo telefonas nėra populiarus, yra ta, kad daugelis miestiečių labiau norėtų bendrauti ne su atsakikliu, o su gyvu žmogumi.

Įdiegus pasitikėjimo telefoną ne tik nesulaukta didelio skambučių skaičiaus, bet ir jų turinys kol kas neprivertė aiškintis korupcijos apraiškų.

„Kai kurie skambinantieji išsako tokias problemas, kurias spręsti net nėra apskrities administracijos funkcija. Tuomet tas problemas perduodame atitinkamoms institucijoms. Buvo vienas skambutis, kuriuo nurodyta galimai nelegalių statybų vieta. Mūsų specialistai operatyviai patikrino suteiktą informaciją. Tačiau nesulaukėme nė vieno skambučio, kad žmogus informuotų, jog kažkam davė kyšį ar jo kuris nors specialistas reikalavo“, - teigė V.Linkus.

Pasitikėjimo telefoną, dar vadinamą karštąja linija, šiemet galiausiai ketina įsidiegti ir Klaipėdos savivaldybė, nors tai žadėta padaryti 2003 metais. Esą buvo norėta karštąją liniją atidaryti kuo pigesnėmis sąnaudomis, tačiau tai vis nepavykdavę.

Pasitikėjimo telefonui įdiegti savivaldybės biudžete šiemet numatyta 20 tūkst. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų