Metalinė politika

Metalinė politika

2006-08-24 09:00

Metalinė politika

Rusija Lietuvai žvangina tuščiais naftotiekio vamzdžiais jau ironišku tapusiu pavadinimu „Družba“ (lietuviškai „Draugystė“).

Lietuva irgi ketina paskalambyti Rusijai metalo šalčiu - geležinkelio bėgiais į Kaliningradą.

Jeigu paseno naftotiekis, kodėl negali pasenti geležinkelis? Pastarąjį irgi reikia remontuoti kaip ir keturiasdešimtmečius „Družbos“ vamzdžius. Ir jokios čia politikos.

Lietuvai užsuko naftos čiaupą, todėl kariniai kroviniai galės keliauti į Kaliningradą ir iš jo nors ir oru, nors ir vandeniu. Mums nusispjauti, taip „skant“.

Kaliningrado valdžia galimą geležinkelio remontą pavadino Lietuvos ketinimu iškviesti į dvikovą Europos Sąjungą. Nes Briuselis leido Rusijos karinį tranzitą per vieną iš ES šalių.

Lietuviai keršyti geležinkeliu didžiajai kaimynei yra pramokę sovietiniais laikais.

Jau legenda tapo istorija, kai Klaipėdoje negalėjo pajudėti iš vietos traukinio sąstatas, prifarširuotas dešimtimis tonų Mėsos kombinato produkcijos.

Sovietų Sąjungos kompartijos generalinio sekretoriaus Leonido Brežnevo ir jo vietininko Lietuvoje - kompartijos I sekretoriaus Petro Griškevičiaus laikais iš Lietuvos parduotuvių dingo mėsa ir jos gaminiai.

Vitrinose mėtėsi karvių kanopos, tešmenys ir viena kita pamėlynavusi, savo mirtimi mirusi višta. Net šlapios virtos dešros buvo sunku nusipirkti.

„Žmoniškos“ mėsos buvo galima gauti, jei kaimynė dirbo parduotuvės vedėja arba giminaitis vogdavo Mėsos kombinate.

O kas turėjo pinigų galėjo trigubai brangiau nusipirkti mėsos turguje.

Žmones su nostalgija prisimindavo kaip geradarį Stalino bendražygį, atsakingą už lietuvių trėmimą į Sibirą, mirusį respublikos kompartijos vadovą Antaną Sniečkų.

„Prie Sniečkaus nors parduotuvėse buvo ko nusipirkti“, - sakydavo žvelgdami į tuščias mėsos krautuvių lentynas pirkėjai.

Nostalgija pilnoms dešrų lentynoms paskatino kažkokius drąsuolius iškrėsti pokštą, kuris sukėlė ant kojų visą Lietuvos KGB.

Per naktį kaip visada Mėsos kombinate buvo pakrauta į vagonus produkcija kelionei į plačiąją tėvynę.

Rytą lokomotyvas turėjo pajudėti į rytus. Tačiau mašinistas nesugebėjo sąstato pajudinti nė iš vietos. Visi vagonų ratai buvo tvarkingai privirinti prie geležinkelio.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų