Melnragės gatvės dėl krantinės rekonstrukcijos nenukentės

  • Teksto dydis:

Klaipėdos uoste baigiamas strateginės reikšmės projektas – balandžio viduryje turėtų finišuoti pagrindiniai 1-osios krantinės rekonstrukcijos darbai. Juos įgyvendinančios įmonės atstovai skuba raminti statybvietės kaimynystėje gyvenančius melnragiškius: bet kuris dėl sunkiasvorio transporto atsiradęs gatvių defektas bus pašalintas.

Būklę užfiksavo antstoliai

„Kaip infrastruktūros objektų statytojai pakankamai dažnai susiduriame su situacija, kai aplinkinių teritorijų gyventojai, naudotojai reiškia nepasitenkinimą dėl vykdomos veiklos, galimai gadinamos aplinkinės infrastruktūros. Todėl jau tapo įprasta, jog prieš pradėdami darbus nustatome planuojamos naudoti infrastruktūros būklę, kad pabaigę projektą galėtume atkurti buvusią padėtį“, – komentavo rekonstrukcijos darbų rangovo – bendrovės „Tilsta“ direktoriaus pavaduotojas Eduardas Grinaveckas.

Tokia pat praktika, anot pašnekovo, vadovautasi ir šiame projekte.

„Prieš prasidedant darbams, dar praėjusių metų gegužę, kreipėmės į antstolius, kurie užfiksavo atitinkamų gatvių būklę. Jų paruoštose ataskaitose nurodyti visi tuo metu buvę defektai, kaip atrodė kelio danga, šaligatviai ir pan. Po visų darbų, kai objektas bus priduotas užsakovui, atliksime visos infrastruktūros, kuria naudojomės, apžiūrą, ir jei dėl mūsų veiklos bus atsiradę kažkokių papildomų pažaidų, mes jas ištaisysime. Tad galime užtikrinti gyventojus, jog infrastruktūros būklė įgyvendinus projektą nepablogės“, – patikino bendrovės „Tilsta“ atstovas.

Gelbsti ir ženklai, ir reguliuotojas

E. Grinaveckas taip pat priminė, jog, kaip įprastai, prieš imantis darbų buvo parengta bei Klaipėdos savivaldybei patvirtinti pateikta schema, kaip rekonstruojamos krantinės prieigose bus organizuojamas transporto eismas – tam buvo numatytos dvi į objektą vedančios Smilčių bei Vėtros gatvės. Savo ruožtu uostamiesčio savivaldybė dėl šios schemos pretenzijų ar pastabų nepateikė.

„Pagal ją transportas nukreipiamas Burių gatve, kuri išsišakoja į Vėtros ir Smilčių – kito patekimo kelio į statybvietę nėra. Kadangi Smilčių gatvė gana siaura, prasilenkti transportui joje sudėtinga, buvo nuspręsta organizuoti eismą ratu – pakrauta technika į statybvietę turėdavo važiuoti Smilčių, o jau išvažiuoti Vėtros gatve“, – aiškino pašnekovas.

Klaipėdos uosto nuotr.

Tačiau reaguojant į gyventojų susirūpinimą dėl galimo intensyvaus sunkiasvorės technikos poveikio, nuspręsta transporto eismą organizuoti tik Smilčių gatve.

Kad užtikrintų pakitusios eismo schemos kontrolę, įmonė ėmėsi pagalbinių priemonių.

„Įrengėme papildomus ženklus, nukreipiančius į statybvietę, kad ne tik mūsų įmonės, bet ir samdomo transporto vairuotojai aiškiai matytų, kaip reikia važiuoti, ir neklaidžiotų. Taip pat, siekdami užtikrinti nuolatinę priežiūrą, pasirūpinome ir fiziniu reguliuotoju“, – vardijo E. Grinaveckas.

Kelio danga nuolat valoma

Kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų, pasirūpinta ir nuolatine gatvės priežiūra.

„Stengiamės užtikrinti ir palaikyti tvarką, štai ir dabar, nutirpus sniegui, periodiškai dirba autošluota“, – aiškino bendrovės „Tilsta“ atstovas.

Kadangi dalis Smilčių gatvės asfaltuota, o kita – žvyrkelis, rangovas taip pat įsipareigojo laistyti dangą, kad esant sausiems orams pravažiuojantis sunkusis transportas nekeltų dulkių.

Pašnekovo pastebėjimu, vykstant tokio masto darbams, aplinkiniams gyventojams neišvengiamai tenka susidurti su įprastą gyvenimą trikdančiais pokyčiais, tad tiek užsakovo, tiek rangovo siekis – kiek įmanoma „amortizuoti“ šiuos nepatogumus.

„Kita vertus, įgyvendinamas strateginės reikšmės projektas, kurio užsakovas – valstybė, tad gyventojai, manau, taip pat turėtų apsišarvuoti kantrybe ir suprasti, kad tokiais objektais kuriama pridėtinė mūsų šalies vertė“, – sako E. Grinaveckas.

Intensyvius 1-osios krantinės rekonstrukcijos darbus numatyta baigti ateinančio mėnesio viduryje, o atlaisvinti teritoriją – išmontuoti bei išgabenti laikinus įrenginius, statybinius vagonėlius ir pan. rangovas planuoja iki birželio.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Hm

Hm portretas
Gatvių valymas vienas, o kas namus nuvalys?

Prašymas

Prašymas portretas
Žmonės kas rytą skuba prie Melnragės tako, Per Šv, Velykų šventes čia trauks minios žmonių. Ar negalima per keletą dienų pažvyruoti APYLANKOS kelią iki parkavimo aikštelių? Jis visa duobėtas, šlapios duobė klaikios Kodėl kelią r tvarkantys apie tai nepagalvoja? Gal politikas , miesto Tarybos narys, Miesto tvarkymo, aplinkos apsaugos komiteto pirmininkas Šimkus tai pakontroliuotų, padarytų NORS VIENĄ reikalingą darbą?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

  • Prieš Velykas – Kryžiaus kelio eisena
    Prieš Velykas – Kryžiaus kelio eisena

    Šiandien, Didįjį penktadienį, uostamiesčio gatvėmis klaipėdiečiai neš maždaug šešių metrų kryžių. Šis Kristaus kančios apmąstymams skirtas Kryžiaus kelias tikintiesiems yra vienas svarbiausių įvykių prie&sca...

    1
  • Klaipėda puošiasi šventėms
    Klaipėda puošiasi šventėms

    Uostamiestis pamažu ruošiasi Velykoms. Kai kur prie daugiabučių namų matyti kiaušiniais papuoštos medžių šakos, prie Kultūros centro Žvejų rūmų – velykinė instaliacija, o parduotuvių vitrinose irgi yra velykinių ...

  • „Palangos dienos“ kviečia paminėti dvi kurortui svarbias datas
    „Palangos dienos“ kviečia paminėti dvi kurortui svarbias datas

    Penktadienį Palangoje prasideda savaitę truksiančios kurorto dienos, kurios įprasmins Palangos krašto prijungimą prie Lietuvos prieš daugiau kaip šimtmetį bei paminės kurorto gimtadienį. ...

  • Kretingos taryba – prieš „European Energy“ žaliojo kuro gamyklos statybą
    Kretingos taryba – prieš „European Energy“ žaliojo kuro gamyklos statybą

    Kretingos valdžia nepritarė Danijos atsinaujinančios energetikos kompanijos „European Energy“ planams rajone statyti žaliojo kuro gamyklą. ...

    8
  • Naudojimui nebetinkamas padangas galite atiduoti nemokamai!
    Naudojimui nebetinkamas padangas galite atiduoti nemokamai!

    1. Jei perkate naujas padangas parduotuvėje ir servise, ten galite nemokamai atiduoti ir senąsias. Tik turi atitikti perkamų–paliekamų padangų kiekis ir tipas: jei perkate lengvojo automobilio padangas, traktoriaus ar sunkvežimio padangų palikti n...

    5
  • „Smiltynės perkėla“ – svarbių pokyčių kelyje
    „Smiltynės perkėla“ – svarbių pokyčių kelyje

    Milijonai keleivių, šimtai tūkstančių transporto priemonių. Praėję metai bendrovei „Smiltynės perkėla“ buvo darbingi ne vien perkėlimų skaičiumi. Ilgametes marių laivybos tradicijas puoselėjanti įmonė įgyvendina ambicingus p...

    5
  • Kelionė iš Klaipėdos į Rygą – tik su persėdimais
    Kelionė iš Klaipėdos į Rygą – tik su persėdimais

    Pernai pradėjęs kursuoti traukinys Vilnius–Ryga stojo Šiauliuose, o jau nuo balandžio sustos dar dviejuose Lietuvos miestuose. Uostamiesčio gyventojams iš Klaipėdos tiesiogiai pasiekti Latvijos sostinę traukiniu dar nepavyks, bet, pas...

    12
  • Vietoj griuvenos Liepojos gatvėje – prekybos centras
    Vietoj griuvenos Liepojos gatvėje – prekybos centras

    Liepojos gatvės pradžioje pokyčiai stebina ir tempu, ir mastais – metų pradžioje pagaliau nugriautas apleistas baltų plytų statinys ir greta jo veikusi parduotuvė. Dabar milžiniškoje statybų aikštelėje verda darbas. ...

    12
  • Ant Dangės upės kranto – benamių „sanatorija“
    Ant Dangės upės kranto – benamių „sanatorija“

    Prie Dangės upės klaipėdiečiai aptiko nelegaliai suręstą namelį. Jie įtaria, kad buveinę sumeistravo benamiai. Artėjant sutemoms čia susirenka lėbautojų būrys, kuris neduoda ramybės kitapus upės gyvenantiems žmonėms. ...

    2
  • Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras
    Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras

    Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...

    9
Daugiau straipsnių