Uostamiesčio savivaldybė nusprendė išsiaiškinti, kaip klaipėdiečiai vertina juos aptarnaujančių savivaldos darbuotojų darbą. Ši apklausa Klaipėdoje organizuojama jau antrą kartą. Į dešimtį anketos klausimų gyventojai atsakys anonimiškai. Išanalizavus atsakymus bus siekiama gerinti Klaipėdos savivaldybės paslaugų teikimą.
Šiomis dienomis Klaipėdos savivaldybės pradeda vykdyti gyventojų apklausą, kuria bus siekiama išsiaiškinti, kaip gyventojai vertina savivaldybės darbuotojų teikiamų paslaugų kokybę.
Vasario 3-ąją prasidėjusi apklausa tęsis du mėnesius. Ji uostamiestyje rengiama jau antrąjį kartą.
„Negalima sakyti, kad tai tradicinė apklausa, bet greičiausiai tokia taps. Šiemet jau turėsime su kuo aplyginti rezultatus“, – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Informavimo ir e. paslaugų skyriaus vedėja Vilija Venckutė-Palaitienė.
Apklausos anketą klaipėdiečiai gali užpildyti Klaipėdos savivaldybės Vieno langelio priimamajame arba savivaldybės internetiniame puslapyje.
Internetinį klausimyną galima rasti minėto tinklapio kairėje „Asmenų aptarnavimo tyrimas“. Norint užpildyti anketą nereikia jokios papildomos registracijos.
Anoniminėje anketoje pateikiama 10 klausimų, o vietoje vienuoliktojo respondentai gali parašyti savo pastebėjimus, siūlymus ir komentarus. Tiesa, anketoje nėra klausimų apie korupciją.
„Identifikuojama tik žmogaus amžiaus grupė, o visa kita yra susiję su savivaldybės teikiamomis paslaugomis“, – dėstė V.Venckutė-Palaitienė.
Tikimasi, kad apklausa padės tobulinti gyventojų aptarnavimo kokybę. Paprastai anketos klausimai esą leidžia detaliai suprasti, ar gyventojai patenkinti savivaldybės darbu.
„Galbūt žmonėms yra netinkamas paslaugų teikimo laikas, netinkamai aptarnavo savivaldybės darbuotojas, galbūt netinka paslaugos suteikimo terminai arba nejuntamas grįžtamasis ryšys. Apklausa leidžia identifikuoti tam tikrus probleminius taškus“, – paaiškino skyriaus vedėja.
Praėjusiais metais vykdytojo apklausoje dalyvavo 100 respondentų. 86 klaipėdiečiai užpildė elektroninę apklausos anketą, o likę atsakymus pateikė raštu.
Apibendrinti apklausos rezultatai buvo perduoti Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorei.
V.Venckutė-Palaitienė pastebėjo, kad praėjusiais metais labai aštrios kritikos savivaldybė nesulaukė, dažniausiai akcentuotas per ilgas prašymų atsakymo laikas ar nemandagus aptarnavimas.
Naujausi komentarai