„Klaipėdos autobusų parkas“: daugėja keliaujančių autobusais

  • Teksto dydis:

Didžiausia Vakarų Lietuvoje keleivinio transporto bendrovė „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) po daugiau nei metus trukusio karantino grįžta į įprastą darbo grafiką: atnaujinami tarpmiestiniai, priemiestiniai maršrutai, daugėja rezervacijų užsakomiesiems reisams.

„Nepaisant koronaviruso pandemijos, kelionės mūsų bendrovės autobusais buvo ir išlieka saugios. Kaip patvirtina oficiali statistika, per daugiau nei metus autobusuose neturėjome nė vieno su COVID-19 susijusio incidento, kelionių metu neužsikrėtė nė vienas mūsų keleivis“, – sakė Vaidas Ramanauskas, bendrovės „Klaipėdos autobusų parko“ generalinis direktorius.

Pasak vadovo, kol šalyje nepaskelbta karantino pabaiga, KAP laikosi visų numatytų saugumo priemonių: dezinfekuoja autobusų salonus, išlaiko nustatytus atstumus tarp keleivių, vairuotojai ir keleiviai privalo dėvėti kaukes, dezinfekuoti rankas. Visgi, nepaisant visus metus galiojusių ir vis dar galiojančių apribojimų, nuo birželio pradžios keliaujančiųjų autobusais akivaizdžiai daugėja.

Kone po metų pertraukos išaugo poreikis užsakomiesiems reisams – kelionės turistinės klasės autobusais po Lietuvą ir į užsienį visada būdavo KAP vasaros sezono verslas. Šiuo metu pagrindiniais užsakovais yra meno kolektyvai, sportininkų komandos, vestuvių ir kitų renginių organizatoriai. Turizmo sektoriaus atstovai kol kas kelionių nerezervuoja, bet teiraujasi kainų ir derasi dėl bendradarbiavimo galimybių.

„Kelionių agentūros nekantriai laukia žinių apie atsiveriančias sienas iš Europos šalių, ką tik gavome patvirtinimą, kad galime vežti keleivius į Lenkiją“, – sakė V. Ramanauskas.

Kaip ir ankstesniais metais, KAP laimėjo „Lietuvos geležinkelių“ pavėžėjimo paslaugos konkursą maršrutams į Palangą, Neringą, Karklę, kai traukinio bilietą į pajūrio kurortus įsigiję keleiviai nuo Kretingos ar Klaipėdos autobusu nuvežami iki pasirinktos poilsiavietės.

Atnaujintas ir susisiekimas visais KAP aptarnaujamais tarpmiestiniais bei priemiesčio maršrutais.

„Stebime rinką ir prisitaikome prie situacijos: kur išaugo keleivių srautai – paleidžiame didžiuosius autobusus, kur keleivių nėra – koreguojame važiavimo dažnumą. Dar kitur išlaikome socialiai atsakingos įmonė statusą: pavyzdžiui, reisas iš Utenos į Klaipėdą padengia tik tiesiogines išlaidas, bet jis vienintelis, leidžiantis aukštaičiams tiesiogiai atvykti į pajūrį. Tad patarimas važiuojantiems į Vakarų Lietuvą – sekite mūsų tvarkaraščius ir rinkitės saugią bei komfortišką kelionę“, – kvietė „Klaipėdos autobusų parko“ vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Niekad nežemino pravažiavimo įkainių.

Niekad nežemino pravažiavimo įkainių. portretas
Niekad nesirūpino autobusų higiena švara. Niekad reikšmingiau nekėlė vairuotojams atlyginimų.Nors ėmė pelnus didelius kaip dramblius..Todėl likimo ranka koronos pandemijos pasekmėje, šiuos supergobšus plėšikus nubaudė atimdama keleivių srautus ir leisdama tik šiaip-taip egzistuoti. ATSIGRĘŽKIT Į ŽMONES, NETIKĖLIAI!

Antanas

Antanas portretas
Autobusų parkas - nieko gero, Niniškis buvusis direktorius padarė daug, kad žmonės mažai važinėtų autobusais. Apie karantino laikymosi taisykles net nešnekam.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių