- Valdas Pryšmantas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Klaipėda antradienį pristatė vizualinį uostamiesčio identitetą, tikimasi, kad jis didins miesto žinomumą tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu.
Miestą reprezentuojančio logotipo ir vizualinio identiteto sistemos sukurtos Klaipėdos ekonominės plėtros agentūrai „Klaipėda ID“, jis kurtas nuo praėjusių metų rudens.
„Atvykome susipažinti su tuo, kas mano manymu, taps mūsų komunikacijos vadovėliu. Pirmasis žingsnis į bendrąją komunikaciją yra vizualinis identitetas, kurio neturime“, – vizualinio identiteto pristatymo renginyje antradienį sakė „Klaipėda ID“ vadovė Eglė Songailienė.
Klaipėdos vicemeras Arvydas Cesiulis sakė, kad dabartinis miesto identifikavimas netenkino.
„Mes įprastai tapatinami su jūra, uostu ir automagistralėje matomu plakatu apie švyturio šalį. Mūsų tai netenkino“, – kalbėjo jis.
Pagrindiniu naujojo identiteto akcentu tapo apskritas stilizuoto Klaipėdos herbo pavidalo logotipas, kuris, atitraukus tam tikras jo detales, transformuojasi į šypsenėlės simbolį. Šio detalės gali būti įvairių spalvų, derinamos su skirtingais fonais.
Miestą reprezentuojančio logotipo ir vizualinio identiteto sistemą, pagal jungtinės veiklos sutartį, kūrė bendrovės „Juicy Square“, „Homo eminens" ir „Dizaino agentūra“, atstovaujančios prekės ženklus „Xwhy“ bei „Critical“.
Paslaugos kainavo apie 35 tūkst. eurų.
Tyrimo metu atskleisti pagrindiniai klaipėdietiškojo identiteto elementai – unikali gamta ir darnus vystymasis, darna su uostu, bendruomeniškumas, miesto potencialas ir ambicijos.
Įstaigos atstovai sako, kad naujasis identitetas turėtų prisidėti prie to, kad Klaipėda būtų dar labiau pastebima tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu, investuotojams pritraukti, turizmo rinkodarai ir kitiems tikslams.
Sukurtomis priemonėmis galės neatlygintinai naudotis savivaldybės įstaigos, privačios organizacijos, gyventojai.
„Mūsų darbas buvo sukurti sistemą, kurią galėtų naudoti kiekvienas, aš manau, kad mums tai pavyko, laikas parodys, kad jis yra vykęs“, – sakė „Klaipėda ID“ rinkodaros projektų vadovas Girmantas Neniškis.
E. Songailienė neabejoja, kad šis vizualinis identitetas yra paveikus ir padės siekti tikslų.
„Vertiname ne pagal tai, patinka ar nepatinka, o veikia ar neveikia? Kaip rinkodaros profesionalė galiu pasakyti, kad tai veiks, nematau jokių šansų, kad tai nebūtų įgyvendinta“, – sakė E. Songailienė.
Savivaldybės įstaiga „Klaipėda ID“ skelbia, kad pasiruošimas projektui vyko daugiau nei metus, o kūrybos procesas prasidėjo pernai rudenį, jame dalyvavo skirtingos miestiečių bendruomenės, o kokybinėje apklausoje dalyvavo maždaug procentas visų klaipėdiečių.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Neringos meras: dėl naktinių renginių iki kito sezono parengsime tvarką
Neringos savivaldybei atšaukus ribojimus ir leidus tam tikrus renginius organizuoti iki 2 val. nakties, Neringos meras Darius Jasaitis sako, jog tvarka dėl leidimo tokiems renginiams išdavimo turės būti aiškiai reglamentuota. ...
-
Orai pajūryje: karščiai truputį atsitrauks3
Sinoptikai žada, kad pirmoji liepos savaitė bus kupina visko – karščių, perkūnijos bei lietaus. Oro temperatūra bus vėsesnė nei praėjusią savaitę, pūs nestiprus vėjas. Antroje savaitės pusėje vis dažniau sulauksime trumpo lietaus. ...
-
Į Lietuvą beždžionių raupų užkrato laivais dar neatplukdė: nerimą ir vėl kelia COVID-1931
Šią savaitę į Klaipėdą atplaukusio užsienio laivo jūrininkui pasireiškė labai panašūs ženklai į beždžionių raupų simptomus. Tačiau uostamiesčio medikai jį apžiūrėję nuramino – tai ne ši liga. Tačiau neri...
-
Aukcione – brangi sportinė grindų danga2
Nepraėjus nė metams po Klaipėdoje vykusio pasaulio salės futbolo čempionato, uostamiesčio savivaldybės administracija aukcione bandys parduoti mobilią sportinę grindų dangą, kuri „Švyturio“ arenoje buvo naudojama čempionato metu....
-
Globoti vaiką – kilni ir atsakinga misija5
Tradiciškai pirmąjį liepos sekmadienį Lietuvoje minima Globėjų diena. Klaipėdos rajone šiuo metu įvaikinta arba globojama daugiau nei 100 vaikų. Tačiau net 14 vis dar gyvena bendruomeniniuose globos namuose ir ieško tų žmonių, ...
-
Visi keliai veda į pajūrį: ramina, kad vanduo yra švarus10
Melnragėje, jūros pakrantėje, jau pasirodžius melsvadumbliams, įmonės „Klaipėdos paplūdimiai“ direktoriaus pavaduotojas Aleksandras Siakki ramina poilsiautojus, kad vanduo kol kas yra švarus ir maudytis galima. Kai tik situacija pasi...
-
Nuotekas į Kuršių marias išleidžia 21 įmonė: į vandenį patenka ir nafta, ir sunkieji metalai9
Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) paskelbė duomenis, kiek ir kokių medžiagų oficialiai patenka į didžiausią taršą patiriančią Kuršių marių dalį ties Klaipėda. Nuotekos šioje vietoje išleidžiamos 67 išleistuvais...
-
Klaipėdos senamiesčio gatvelių atnaujinimas: pirmasis finišas – netrukus7
Atnaujinant Klaipėdos senamiesčio gatves – pirmasis finišas. Darbai baigiami Sukilėlių gatvėje, ji bus atverta jau ateinantį pirmadienį, skelbia savivaldybė. ...
-
Stichinė liūtis: Tauragės gatvės virto ežerais, skęsta automobiliai3
Tebesitęsiant kaitrai penktadienį prakiuro Tauragės dangus. Stichinė liūtis lėmė drastišką padėtį mieste. ...
-
NATO domisi Klaipėda
Klaipėdos savivaldybėje lankėsi NATO pajėgų integravimo vieneto Lietuvoje kariai. Jų apsilankymo tikslas – pristatyti savo veiklą ir susipažinti su civilinės saugos situacija bei bendra padėtimi uostamiestyje. ...