Įsibėgėjo „Klaipėdos“ prenumeratos akcija

Klaipedos laikraščio prenumerata

 

Seniausias uostamiesčio dienraštis "Klaipėda" švenčia savo 70 metų jubiliejų. Ta proga skaitytojams siūloma ne tik prenumeruoti laikraštį už mažesnę kainą, bet ir iš arčiau susipažinti su jame dirbančia komanda. Šįkart dairomės po reklamos pardavimo ir rinkodaros bei skelbimų skyrius.

Seniausias uostamiesčio dienraštis "Klaipėda" švenčia savo 70 metų jubiliejų. Ta proga skaitytojams siūloma ne tik prenumeruoti laikraštį už mažesnę kainą, bet ir iš arčiau susipažinti su jame dirbančia komanda. Šįkart dairomės po reklamos pardavimo ir rinkodaros bei skelbimų skyrius.

Bitės darbštuolės

Vieša paslaptis, kad laikraščiui reklama yra gyvybiškai būtina. Todėl būrys simpatiškų merginų redakcijoje atlieka itin svarbų vaidmenį – nuolat derina tekstus su užsakovais.

"Reklamos skardžiabalsės", – taip savo kolegų yra vadinamos už rinkodarą atsakingos darbuotojos. Mat dienraščio redakcijoje sujudimas kyla tik keliais atvejais: jei netikėtai keičiasi dienos vedamasis straipsnis ar reklamos skyrius į darbą atskuba gerai nusiteikęs.

O taip esti dažnai, nes, merginų žodžiais tariant, čia dirbant kitaip neįmanoma:  "Turi būti malonus su klientais ir iškilus nesutarimams ieškoti kompromisų, laviruoti. Tiesiog sugebėti parduoti savo paslaugas", – aiškino penkerius metus pardavimo ir rinkodaros skyriuje dirbanti rinkodaros projektų vadovė Monika Saltonė.

Esą jos – kone laikraščio veidas, visur matomas ir girdimas.

"Tai gana įtemptas darbas. Mums patikėta reprezentuoti dienraštį, nes vykstame į susitikimus, organizuojame įvairias akcijas, renginius. Pavyzdžiui, Metų jūrininko ar Metų klaipėdietės rinkimus. Ir būtinai lemiamu momentu turi nutikti kas nors netikėto. Yra tekę lipti į sceną, nors buvome tam visai nepasirengusios", – šypsojosi pardavimo projektų vadovė Daiva Daukšienė.

Skyriai per metus įgyvendina šimtus bendradarbiavimo projektų, rėmimų, renginių, akcijų. Taip pat, kaip juokavo pačios darbuotojos, kasdien mato daugiausia eurų, nulių ir širdį glostančių skaičių.

Skelbimai – ir pirmadienį

Dvi redakcijos darbuotojos – Daiva Norvilienė ir Renata Bučytė yra atsakingos už dienraštyje pasirodančius skelbimus.

Jos sakė pamenančios laikus, kai visi norinčiųjų skelbimai netilpdavo į laikraščio puslapius, o popierėlius su tekstais jos surinkdavo tiesiai iš klientų rankų.

"Pamenu, kai tik Lietuvoje leido prekiauti užsienietiškomis mašinomis ir vežti automobilius iš Vokietijos, žmonės su skelbimais mus tiesiog užplūdo. Tai buvo maždaug 1995 m. Tuomet šiame darbe buvau dar visai naujokė. Nusidriekė milžiniškos eilės. Tam, kad suspėtų įsidėti savo skelbimą į kitos dienos laikraščio numerį, skaitytojai nepatingėdavo laukti ir kelias valandas", – pasakojo D.Norvilienė.

Pašnekovės pastebėjo, kad skelbimų ypač padaugėja pirmoje dienos pusėje penktadieniais. Esą daugumai aktualu, kad jų žinutė būtų patalpinta pirmadienio numeryje, kai uostamiestyje pasirodo vienintelis dienraštis – "Klaipėda".

Skaitykite už mažesnę kainą

Laikraščio darbuotojai primena, kad vis dar galioja geras pasiūlymas – "Klaipėdos" prenumerata už patrauklią kainą.

Vienintelį uostamiestyje ir pirmadieniais pasirodantį dienraštį skaitytojai 2016-iesiems gali užsiprenumeruoti už 45 eurus. Įprastinė kaina – 59,4 euro.

Akcija vyks iki lapkričio 9 d. Kaina įmonėms – 49,2 euro.

Faktai ir skaičiai

30 – tiek skelbimų surenkama į vienos dienos laikraštį.

100 – tiek žmonių kasdien atsiima dienraštį skelbimų skyriuje.

150 – apytiksliai tiek elektroninių laiškų kasdien išsiunčia reklamos pardavimo ir rinkodaros bei skelbimų skyriai.

100 – tiek skambučių per dieną tenka reklamos ir skelbimų skyrių darbuotojams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių