Dėl pėsčiųjų perėjos Tilžės gatvėje – galvosūkis

Eismo saugumo specialistai suka galvas dėl Tilžės gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos. Apsisprendus įrengti šviesoforais reguliuojamą perėją, dar teks sumontuoti atskirą šviesoforo sekciją dviratininkams.

Tilžės gatvėje, ties 54-uoju namu, pėstiesiems tenka kirsti keturių eismo juostų gatvę.

„Šia perėja vaikšto ne tik poilsiautojai, eidami Malūno tvenkinio link, bet ir vaikai į mokyklą. Mes siūlome tobulinti šią perėją. Kirsdami keturias juostas, pėstieji turi įveikti 12 m atstumą“, – apie nesaugią perėją aiškino Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika.

Kai buvo rekonstruojamas dviračių ir pėsčiųjų takas, vedantis Malūno tvenkinio link, tuo pačiu metu buvo atnaujinama ir pėsčiųjų perėja, kuri buvo pritaikyta šiam takui. Tačiau neaišku, kodėl ji buvo atnaujinta neatsižvelgiant į Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių reikalavimus.

„Arba čia turi būti įrengta salelė, arba perėja turi būti reguliuojama šviesoforu. Per penkerius metus šioje perėjoje registruoti keturi įskaitiniai eismo įvykiai, kurių metu buvo sužeisti keturi pėstieji“, – akcentavo M.Džermeika.

Saugumo problemų kelia ir tai, kad automobilių greitį slopinantys kalneliai nuo Šilutės plento pusės buvo demontuoti.

„Tačiau man kyla klausimas dėl šviesoforo įrengimo. Perėja susijungia su dviračių taku, kuris veda į parką. Gal vertėtų pagalvoti apie iškiliąją perėją?“ – Eismo saugumo komisijos narių klausė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė patikslino, kad iškiliosios perėjos šioje vietoje negalima įrengti, nes pagal reikalavimus ji negalėtų būti platesnė nei 8,5 m.

„Čia yra apie 12 m. Reikėtų įrengti šviesoforais reguliuojamą perėją. Kitų pasirinkimų mes neturime“, – sakė V.Paukštė.

Kilo diskusija, nes tokia perėja greitai neatsirastų, užtruktų viešųjų pirkimų procedūros.

Akcentuota ir tai, kad įrengiant šviesoforus teks numatyti dviratininkams skirtas sekcijas.

„Jungtis čia yra svarbi. Perėja eina daug žmonių. Aš pritarčiau minčiai ir dėl papildomų saugumo dalykų – kryptinio apšvietimo, kaip ir dėl šviesoforų“, – nuomonę išsakė G.Neniškis.

Eismo saugumo komisija pritarė siūlymui įrengti tokią perėją Tilžės gatvėje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vilija Malakauskienė

Vilija Malakauskienė portretas
Pėsčiųjų perėja gerai matomoje vietoje. Jei vairuotojai vėl pradėjo mieste važiuoti per perėjas, kai stovi žmonės, o vaikams neinant į mokyklas dalis vairuotojų atsipalaidavo, policijai patikrint nepakenktų. Pritarčiau šviesoforo su įjungimo ranka, esant poreikiui, įrengimo. Bet šios sankryžos stebėseną reiktų atlikti, nes išvažiuoti į Tilžės gatvę, ypač piko valandomis tapo daug sudėtingiau panaikinus žiedinę sankryžą, situacija pradėjus moksleiviams eiti į mokyklas tik blogės. Atkreipti dėmesį svarbu ir į perėją link Sendvario mokyklos (+autobuso sustojimo), nes ženklas sunkiai pastebimas, perėja net nepažymėta zebru.

AK

AK portretas
"keturi auto įvykiai , neabejoju,kad dėl pėsčiųjų kaltės" - ką galėtų reikšti toks neabejojimas? Geriausias šioje vietoje būtų sprendimas su prisilietimu įjungimui, ir ilgu neįjungimo tarpu neliečiant. Bet pakankamai greitai įsijungiantis, ne toks, kai būna pradedama skaičiuoti 30 sek., neištveri ir kerti per raudoną, o paskui įsijungusios žalios net nebėra kam naudoti. Nesuprantu, kam reikalingos atskiros dviratininkų sekcijos. Jų judėjimas čia visai nėra kitoks nuo pėsčiųjų.

KAZYS

KAZYS portretas
Per penkerius metus keturi auto įvykiai , neabejoju,kad dėl pėsčiųjų kaltės. Daugiau prevencijos, kad pereinant pravažiuojamąją kelio dalį reikia saugotis, kad PRIVALOMA įsitikinti dėl saugumo. Na jeigu (geriau ne ) penki per metus, tai jau bėda. Daugiau su visuomene dirbti, o ne su šviesoforais. Yra daug "mėgėjų" ir šviečiant raudonam signalui nepaisyti taisyklių. Daugiau kelių policijos patrulių dirbti su visuomene,o ne su trikojais baudas rinkti. Vienas generalinis su tech. priemonėmis jau " padarė tvarką". Rezultatas 1400 pareigūnų trūkumas.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių