Uostamiesčio taksistai nori palankesnių sąlygų, atvykus pasiimti klientų iš Palangos oro uosto. Jie nenori įjungti taksometro, kaip reikalaujama, kol laukia, kada pasirodys į kurortą atskridęs klientas.
Patikrinimai gąsdina turistus
Dėl problemų, su kuriomis susiduriama, atvykus paimti klientų iš Palangos oro uosto, vienos taksi įmonės vadovas kreipėsi į Klaipėdos tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetą.
Direktorius tvirtino, kad bendrovė yra sudariusi sutartis su 30 uostamiesčio viešbučių. Pastarųjų klientus jie turi vežioti ne tik po miestą, bet ir į Palangos oro uostą ar iš jo.
Tačiau, anot vadovo, vykstant į pastarąjį kyla problemų.
Pagal Susisiekimo ministerijos patvirtintas taisykles taksi paslaugas galima teikti tik savivaldybės, išdavusios leidimą, teritorijoje. Leidžiama tik nuvežti keleivius į bet kurią Lietuvos vietą.
Taip pat galima laukti keleivio kitos savivaldybės teritorijoje, tačiau tai darant turi būti įjungtas taksometras. To nebereikia, jei savivaldybės yra sutarusios kitaip.
„Pačioje Palangoje nedirbame. Važiuojame tik į oro uostą pasiimti keleivių, tačiau nuolat sulaukiame įspėjimų iš kontrolierių. Patikrinimai ypač baisiai atrodo užsieniečiams, kurie nežino, kokie čia pareigūnai su uniformomis ir ko jie nori. Norime, kad galėtume dirbti ramiai“, – tvirtino taksi įmonės vadovas.
Nustatoma daug pažeidimų
Tvarką prie Palangos oro uosto užtikrina viešoji įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“. Tačiau patikrinimai vyksta ne jų iniciatyvą. Tokią paslaugą iš jų yra nupirkusi Palangos savivaldybė.
Būtent ji priima ir sprendimus dėl nuobaudų. Kol kas nė vienam taksi vairuotojui nebuvo taikyta atsakomybė už pažeidimą.
„Šiuo atveju Palangos savivaldybė nurodo, ką mes turime kontroliuoti kurorte. Mes tik vykdytojai. Matyt, situacija prie Palangos oro uosto jos netenkina“, – tvirtino įstaigos direktorius Gintaras Neniškis.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Teisės ir kontrolės skyriaus viršininkas Julius Paulikas pabrėžė, kad pagrindinė problema ta, jog taksi įmonė užsakomuosius reisus vykdo, nesilaikant taisyklių.
„Yra aiškiai nustatyta, kad, laukiant keleivio, turi būti įjungtas taksometras. Dažniausiai tai padaroma, tik mums atėjus patikrinti. Taip pat neišduodami čekiai. Jau nekreipiame dėmesio, kad į kitą savivaldybę važiuojantis taksi turėtų taksometrą įsijungti, tik išvažiavęs“, – komentavo J.Paulikas.
Bandys spręsti problemą
Taksi įmonės vadovas klausė, kam reikėtų pateikti sąskaitą už prastovą. Pasitaiko atvejų, kai keleivių atvykstama paimti prieš valandą. Valandinis prastovos įkainis siekia 35 litus.
„Kaip galime klientui pateikti sąskaitą už prastovą ir dar už kelionę?“, – klausė vadovas.
J.Paulikas pabrėžė, kad taisykles nustato ne kontrolieriai, o Susisiekimo ministerija.
Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto narys Vidmantas Plečkaitis atkreipė dėmesį, kad taksi įmonės pačios nusistato savo paslaugų įkainius.
„Galite nusistatyti atskirus tarifus kelionei į Palangos oro uostą, kad įsėdimas ir prastova nekainuotų. Tada nekiltų jokių problemų. Nesuprantu, ko atėjote į komitetą“, – tvirtino tarybos narys.
Vis tik Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetas bandys spręsti taksi įmonės problemą. Jie kreipsis į Palangos savivaldybę dėl susitarimo, jog būtų palengvintos uostamiesčio taksi darbo sąlygos prie Palangos oro uosto.
Naujausi komentarai