Iš viso trasoje ties Šlažų tiltu, trečiajame kelio Šilutė–Rusnė kilometre, varžėsi apie 70 automobilių, dar apie pusšimtis motociklų ir keturračių važiavo atskiroje trasose.
„Ledo storis siekė 25–30 cm. Įrengėme aštuoniukės formos trasas. Visa teritorija užėmė apie 5 hektarus. Pati gamta sukūrė tramplinus, nes dviejose vietose trasa kerta du kanalus. Ties jais ledo paviršius pažemėja, todėl ir susidaro tramplinai“, – sakė varžybų organizatorius Arenijus Tamašauskas.
Varžybų dalyviai buvo suskirstyti pagal ratų dygliuotumą ir pagal tai, ar priekiniais, ar galiniais tiltais buvo varomi automobiliai. Iš viso buvo sudarytos devynios klasės.
Šiais metais varžybose nepanoro dalyvauti moterys, tačiau būta tokių metų, kai dailiosios lyties atstovės aršiai rungėsi su vyrais.
Didžiausią greitį – iki 130 km/h – pavyko išvystyti tik vienam kitam dalyviui.
„Vienas keturratis vertėsi ant šono. Vairuotojas smarkiai susižeidė ranką. Žmogus per dideliu greičiu įvažiavo į posūkį. Gerai, kad varžybose budėjo greitosios medicinos pagalbos ekipažas“, – kalbėjo organizatorius.
Aštuntus metus iš eilės vykstantis ledo ralis virto pramoga ir žiūrovams. Ant užšalusių pamario pievų žmonės savaitgalį važiavo stebėti automobilių.
Į varžybas susirinko dalyviai iš Klaipėdos, Gargždų, Šilutės, Plungės, Šilalės, Mažeikių, Tauragės ir kitų miestų.
Šiais metais ralio datą koregavo staigus atšilimas, teko laukti, kol ledas vėl sustiprės.
Naujausi komentarai