Kauno miesto gyventojai jau kelias savaites gali gauti informaciją apie socialinę paramą ir paslaugas nemokama telefono linija 880022112.
Klausia apie išmokas, socialinę pagalbą, pagalbą namuose. Kai kurie paskambina ir klausia: ko čia iš jūsų galima paprašyti? Sakau, suformuluokite konkretų klausimą, - pasakojo minėtu informacijos telefonu atsiliepusi Socialinių reikalų skyriaus Informacinių sistemų poskyrio vyriausioji specialistė Aldona Mačienė.
Dėl išmokų (vaiko gimimo vienkartinės pašalpos, daugkartinių išmokų už vaikus iki tam tikro amžiaus) dažniausiai teiraujasi mamos nei tėčiai. Nuo rugsėjo pradėsime mokėti išmokas už vaiką iki jam sukaks devyneri metai, anksčiau buvo tik iki septynerių. Apie tai žmonės irgi teiraujasi. Taip pat apie išmokas tais atvejais, kai vaikas gimsta užsienyje ir tėvai sugrįžta į Lietuvą, - sakė A.Mačienė.
Pasak jos, kai kurie žmonės šiuo telefonu skambina kaip į informacijos visais rūpimais klausimais tarnybą. Skambina ir dėl šuniuko, ligonių kasų, aprūpinimo būstu, stovyklų vaikams. Tokiu atveju nurodome, kur kreiptis, duodame telefoną, adresą. Į tokius klausimus mes atsakyti nekompetentingos. Teikiame tik informaciją apie mūsų skyriaus veiklą, - kalbėjo A.Mačienė.
Ji prisiminė ir atkaklų skambintoją, pageidavusį... masažo. Vakar vienas vyras kas dvidešimt minučių skambino. Sako, man reikia, kad darbuotojas - seselė ateitų į namus. Jam radikulitas, reikia, kad padarytų masažą. Sakom, jūs turite kreiptis į polikliniką. Ne, sako, tegul ateina jūsų darbuotojas, man palaikys ranką ir man bus gerai. Mes paaiškinome, kad paslaugas namuose - kambarį išplauna, valgyt parneša - teikia Paslaugų centras, - sakė A.Mačienė.
Šiuo metu norintiems gauti informacijos yra sunkiau tą padaryti, nes į skambučius atsakinėja tik ji viena - kolegė atostogauja. Per dieną sulaukiama apie 40 skambučių.
Naujausi komentarai