Šiais metais prekybos centruose vykusios lipdukų dalybos sulaukė tokios sėkmės, kad jas paskelbę prekybos tinklai "Maxima" ir "Rimi" pristigo akcijų prekių ir nuvylė savo pirkėjus.
Šiandien turėjusią pasibaigti "Rimi" akciją, per kurią už pirkinius surinktus lipdukus buvo galima išsikeisti į "Villeroy & Boch" virtuvės įrankius, nuspręsta pratęsti. Stalo įrankių ir peilių dalybos pratęsiamos iki rugsėjo 21 d. Tokio sprendimo priežastis paprasta - kai kuriose "Rimi" parduotuvėse pristigta akcijos dovanų.
Bendrovės "Rimi Lietuva" atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė pasakojo, kad baigiantis akcijai kai kuriose parduotuvėse pirkėjai negalėjo rasti populiariausių dovanų: universalių peilių ir galąstuvų. "Nėra taip, kad trūktų visų prekių, tiesiog nespėjama pristatyti populiariausių. Parduotuvės nuolat gauna papildomas akcijos prekių siuntas", - aiškino ji.
Pašnekovės teigimu, jei pirkėjai negali rasti pageidaujamo akcijos prizo, jie turėtų kreiptis į prekybos centro informaciją. "Darbuotojai visada pasako, kurią dieną bus pristatytas papildomas prekių kiekis. Taip pat galima registruotis, palikti savo telefoną, pirkėjai sulauks skambučio, kai pageidaujamos prekės bus pristatytos į prekybos centrą", - dėstė R.Juodkienė. Dar vienas būdas - pageidaujamų akcijos prekių ieškoti kitoje tinklo parduotuvėje.
Su panašia situacija rugpjūtį buvo susidūręs ir prekybos tinklas "Maxima". Per akciją siūlytų puodų ir keptuvių trūko beveik visose tinklo parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Akcija buvo pratęsta neribotam laikui, buvo žadama, kad visi pirkėjai, turintys reikiamų lipdukų skaičių, galės juos išsikeisti į pageidaujamus indus.
"Maxima" tinkle lipdukų dalijimo akcija buvo surengta pirmą kartą, "Rimi" - jau trečią. Pasibaigus "Villeroy & Boch" įrankių dalyboms, jau šį rudenį "Rimi" tinkle startuos nauja akcija. "Maxima" išdalijo apie 14 mln. lipdukų, "Rimi" konkretaus skaičiaus neskelbia.
Naujausi komentarai