- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Įmonė „PharmaDIA“ savo veiklą vykdo nuo 2015 m. Įmonės steigėjos – kaunietės, dvi farmacijos specialistės ir bendramintės Birutė Kaušilaitė ir Ineta Putnienė. Jų kuriami ir vystomi kosmetikos produktai – lakštinės veido kaukės „Lecler“ – vis labiau įsitvirtina užsienio rinkose.
Produkto pavadinimas prasmingas, mat žodis „Lecler“ arba le clé (prancūziškai „raktas“), reiškia raktą, leisiantį pasiekti grožį, eleganciją, pamilti save. Vienkartinės veido kaukės – tai plonas šilko ir medvilnės audinio lakštas, gausiai prisodrintas aktyviai odą drėkinančių ir senėjimą atitolinančių veikliųjų medžiagų. Kaukės puikiai priglunda, jas patogu naudoti – tai puikus sprendimas veiklioms, užimtoms moteris, visada skubančioms ir užsiėmusioms, bet nepamirštančioms savimi pasirūpinti.
„Lecler“ kaukių sudėtyje nėra kenksmingų medžiagų: parabenų, sulfatų, ftalatų. „Norėjome saugaus produkto be odai kenksmingų komponentų, kad galėtume pačios drąsiai naudoti ir savo draugams rekomenduoti“, – sako I. Putnienė.
„Sukūrusios „Lecler“ kaukes, visada tikėjome, kad šis produktas gali būti patrauklus ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkoms, – teigia B. Kaušilaitė, – Šia linkme dirbome nuo pat pradžių – savo jėgomis ieškojome partnerių. 2018 metais tapome Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariu, o su naryste mums atsivėrė ir papildomos verslo partnerių paieškos galimybės: dalyvavimas parodose, B2B susitikimuose bei partnerių paieška per Enterprise Europe Network tinklą“.
„PharmaDia“ kartu su kitais lietuviškos kosmetikos gamintojais dalyvavo Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų inicijuotame projekte „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“. Jo dėka 2018-2019 m. turėjo galimybę dalyvauti parodose užsienyje: Švedijoje “Eco Life Scandinavia”, Italijoje “Cosmoprof Worldwide Bologna” ir JAE “Beauty world Middle East”. Po šių parodų įmonė užmezgė vertingų kontaktų ir pasirašė kontraktus su distributoriumi Kuveite bei prekybos agentu Jungtiniuose Arabų Emiratuose.
Apčiuopiamos naudos atnešė ir įmonės verslo bendradarbiavimo pasiūlymo pateikimas Enterprise Europe Network tinklo duomenų bazėje, jungiančioje beveik 70 šalių. Per trumpą laiką įmonės anketa ir jos produktai sulaukė bemaž 10 susidomėjimų iš įvairių užsienio valstybių: Švedijos, Lenkijos, Jungtinės Karalystės, Prancūzijos, Slovakijos ir kt. „Žinoma, naujų projektų tempus šiek tiek pakoregavo pasaulinė COVID-19 pandemijos situacija ir nežinomybė, tačiau jau vėl jaučiame potencialių partnerių aktyvesnį bendravimą ir tikimės, kad rinka netrukus grįš į senas vėžias. Su dviem iš kompanijų jau susitarta dėl bendradarbiavimo, dar su viena įmone derybos tebevyksta“, – džiaugiasi „PharmaDia“ įkūrėjos.
Dar pernai įmonės anketa ir „Lecler“ lakštinės veido kaukės patraukė vienos Prancūzijos kompanijos dėmesį. Įmonė užsiima natūralių ir ekologiškų namų tekstilės gaminių bei kosmetikos priemonių prekyba. Ji nuolat ieško naujų tiekėjų, ypatingą dėmesį skirdama socialiai atsakingiems partneriams ir natūraliems, kokybiškiems produktams. Po apsikeitimo laiškais ir informacija, produktų testavimo, kompanijos sutarė dirbti kartu. „Labai džiaugiamės, kad tiek mūsų produktai, tiek ir požiūris į verslą, pilnai atitiko prancūzų kompanijos idėją, o užmegztas bendradarbiavimas tapo mūsų pirmu žingsniu į Prancūzijos rinką, – atviravo B. Kaušilaitė.
Dar vienas bendradarbiavimas buvo pradėtas šių metų pradžioje, šįkart su įmone iš Jungtinės Karalystės. JK įmonė – startuolė, įkūrusi elektroninės prekybos verslą vos prasidėjus COVID-19 pandemijai, kuomet buvo uždaryti grožio centrai. Šios įmonės idėja – klientams kas mėnesį pasiūlyti vis kitą kosmetikos produktų dėžutę – rinkinį, arba vienos srities produktų rinkinį, kuris leistų sutelkti dėmesį ir padėtų spręsti konkrečius su kūno priežiūra susijusius rūpesčius, pvz.: senėjimas, drėkinimas ir kt.
„Lecler“ veido kaukės, skirtos odos atgaivinimui, intensyviam drėkinimui ir kovai prieš raukšles, puikiai tiko šios įmonės produktų asortimentui, tad įmonės sutarė bendradarbiauti. Ir nors pirmi pardavimai nėra labai dideli, JK įmonės savininkė mano, kad būtent „Lecler“ veido kaukės gali tapti jos verslo „varikliu“, nes jos yra neatsiejama grožio rutinos dalis.
„Labai džiaugiamės, kad mūsų įmonė yra Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų narys ir galime aktyviai dalyvauti visose šios organizacijos vykdomose iniciatyvose. Visiems pradedantiems ar jau ūgtelėjusiems verslams labai rekomenduojame prisijungti prie rūmų bendruomenės bei Enterprise Europe Network tinklo ir toliau sėkmingai auginti savo verslus“, – ragina „PharmaDIA“ įkūrėjos.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Marketingo vadovų klubo susitikimas, 55-ąjį jubiliejų mininčioje, Birštono sanatorijoje „Versmė“
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) veikiantis Marketingo vadovų klubas vasario 22 dieną pakvietė klubo bei Kauno rūmų bendruomenės narius į susitikimą, kuris vyko Birštone, sanatorijoje „Versmė“ . ...
-
Dalyvaukite geriausioje „debesų kasyboje“ 2024-aisiais ir užsidirbkite pinigų iš namų1
Įžengus į naujus metus vis daugiau žmonių ieško būdų gauti pasyvias pajamas iš namų, o debesies kasyba tampa labai populiariu pasirinkimu. Net jei esate naujokas, galite lengvai užsidirbti pinigų iš debesies kasybos. ...
-
Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmuose lankėsi Indonezijos Respublikos ambasadorė
Vasario 14 dieną iš anksto suplanuoto vizito į Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmus atvyko Jos Ekscelencija Indonezijos Respublikos ambasadorė Dewi Savitri Wahab su savo komanda. ...
-
Kauno PPA rūmuose lankėsi Indijos Respublikos ambasadorius
Vasario 23 dieną Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) apsilankė J. E. Indijos Respublikos ambasadorius DeveshUttam su delegacija. Tai – pirmasis ambasadoriaus vizitas Kaune nuo tada, kai 2023 metais Vilniuje atidaryta Indijos Respubliko...
-
Apdovanoti konkurso „Sukurta Kauno rajone 2023“ laureatai
Sausio 25 d., ketvirtadienio vakarą, Raudondvario menų inkubatoriuje apdovanoti 11 sėkmingiausiai 2023-aisiais dirbusių Pakaunės įmonių atstovų tarp kurių – devintąjį kartą vykusio konkurso „Sukurta Kauno rajone 2023“ laureatai &n...
-
Jonavos filialo šventiniame renginyje „Palydėjus 2023-uosius“ pagerbti Jonavos sėkmingiausi verslai
Sausio 25-ąją Jonavos kultūros centre vyko Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų (KPPAR) Jonavos filialo verslo bendruomenės šventinis vakaras „Palydėjus 2023-uosius“. Į iškilmingą renginį gausiai susirinkusius verslo ats...
-
Enterprise Europe Network – nauji kontaktai jūsų verslo plėtrai visame pasaulyje
Enterprise Europe Network (EEN) – didžiausias verslo paramos tinklas, jau 15 metų sėkmingai veikiantis visame pasaulyje (daugiau nei 40 šalių), apimantis daugiau nei 450 partnerių organizacijų ir tūkstančius ekspertų&n...
-
Technologijos nestovi vietoje: kas naujo Lietuvos rinkoje?
Keliais pastaraisiais dešimtmečiais technologijų srityje stebimi spartūs pokyčiai – vis daugiau ir daugiau žmonių gali naudotis pačiais įvairiausiais palengvinimais kasdieniuose darbuose ir ne tik. Pastebime, kad modernių prietaisų savyb...
-
Technologijos nestovi vietoje: kas naujo Lietuvos rinkoje?
Keliais pastaraisiais dešimtmečiais technologijų srityje stebimi spartūs pokyčiai – vis daugiau ir daugiau žmonių gali naudotis pačiais įvairiausiais palengvinimais kasdieniuose darbuose ir ne tik. Pastebime, kad modernių prietaisų savyb...
-
Mes jau išrinkome geriausias Kalėdų dovanas jūsų artimiesiems
Ar žinote, kodėl kalėdinių dovanų ieškojimas mums kelia stresą, nors galėtume tiesiog mėgautis akimirkomis su brangiais žmonėmis? Nes blaškomės ir neturime aiškios strategijos arba nežinome, kur rasti geriausių dovanų visiems...