A1 kelyje – ne viena avarija dėl liūties: automobiliai rėžėsi į atitvarus

  • Teksto dydis:

Šeštadienį popiet Kauną ir aplink jį skalavo smarki liūtis. Dėl jos neišvengta ir nelaimių – kelyje A1 į atitvarus rėžėsi dvi mašinos. 

Kaip portalui kauno.diena.lt teigė Kauno policijos atstovas, pranešimas apie pirmą avariją A1 kelyje gautas rugpjūčio 6 d. 13.14 val. Ties Babtais automobilio „Jeep“ vairuotojas nesuvaldė automobilio dėl šlapios kelio dangos ir rėžėsi į atitvarus.

Visai netrukus, 13.19 val., gautas dar vienas pranešimas apie avariją tame pačiame kelyje. Važiuodamas Vilniaus link, „Mercedes-Benz“ vairuotojas taip pat nesuvaldė automobilio ir atsitrenkė į atitvarus. Kaip spėjo Kauno policijos atstovas, avarija galėjo įvykti dėl stipraus lietaus.

Abu vairuotojai buvo blaivūs ir, laimei, nė vienas rimtai nenukentėjo. Medikų neprireikė.

Dėl avarijų kelyje susidarė spūstys, bet eismas reguliuojamas.


Šiame straipsnyje: avarijaavarija LTA1 keliasliūtislietusatsitrenkė į atitvarus

NAUJAUSI KOMENTARAI

Vėl \\\\\.../////

Vėl  \\\\\...///// portretas
Kauna'tiesė įjungė "durnių",minusiukus.___Nupušimas ir datos suklastotos,pernykštės.___Jei kažkam lendat į subinę,tai kaip "kosamolkė" visai komentarus nuėmė,tai ir gerai,daugiau laiko lieka,nes jos visai neskaitau.

Hm

Hm portretas
Autostrada Kaunas -Vilnius siaubingai susidėvėjusi. Kelias labai provėžiuotas ir duobėtas. Tampo labai automobilį važiuojant sausu keliu. O šlapiu tokiu keliu dar labiau. Tokiame sudėvėtame kelyje greitis jau turėtų būti ribojamas bent iki 90km/val. Nes nebrendylos lekia 130 ir dar daugiau. Todėl ir avarijos tokios, kokių niekada nebūdavo. Tiesiog trenkiasi į atitvarus.

Siaip

Siaip portretas
Tai reikėtų gerai pakratyti kelių tiesimo įmones nes po kelių metų pasidaro vėžės kaip ant kokio vieškelio nuo sunkesvorio transporto. Ir sunkiasvoris transportą reikėtų normaliai apmokestinti. Daug dar šviežių vairuotojų kurie nesupranta kad vėžės per lietų slidžiau nei ant ledo. Ir draudimas blogai dirba jei reikalautų kad nuostolius padengtų kelio savininkas tai tokia problema išnyktų savaime nes furos mokėtų už kiekvieną pravažiuoti kilometrą o ne aplamai simbolinį mokestį pravažiavus visą valstybę, ir kelių tiesimo įmones dulkintu už broka.
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

Daugiau straipsnių