Sumaištis stotyje: dėl avarijos atšaukta daugybė traukinių reisų, bet bilietus vis tiek pardavė

  • Teksto dydis:

Kauno geležinkelio stotyje šįryt buvo nemažai sumaišties. Dėl vakarykštės avarijos šiandien atšaukta daug reisų, bet bilietai žmonėms vis tiek buvo parduodami. 

„Viešųjų paslaugų kokybė – tiek daug kalbam, tiek daug rodiklių ir strategijų, o kokybė yra kokia yra ir prastėja“, – konstatavo viena keleivių, likusių už borto ir už paprasto mandagumo, pagarbos klientui ribų.

„50 min. iki traukinio nusiperku bilietą. Ateinu 10 min. iki traukinio. Vaizdas nuotraukoje. Visi traukiniai tamsūs, žmonės laukia. Garsiakalbiai tyli, informacinės lentos rodo, kad traukinys išvyks kaip priklauso. Kadangi turiu nuojautą, skambinu Geležinkelių nurodytais kontaktais. „Visi konsultantai užimti“, galiausiai pavyko. Balsas ragelyje „oi, žinokit, gedimas, nebus traukinio“, – feisbuke įspūdžiais iš šio ryto pasidalijo viena keleivių.

„Tai o bilietą tai pardavė. Tai, sako, atsiųskit bilietą – pinigus grąžinsim. Dar sako, kad veš autobusai, bet bus dviejų valandų vėlavimas“, – vėl staigmena.

„Visa krūva žmonių vis dar stovi ir laukia, nes žino tik tie keli, kurie paskambino ir kažką sužinojo. Tuo metu, kai traukinys turi išvykti, įsijungia garsiakalbis su informatyvia žinute „X traukinys atšauktas“. Kokie 50 žmonių tik iš Kauno suplanavę dieną kitaip, visiems skambina, kad vėluos, ieško variantų, kaip čia dabar ir ką daryti. Dalis spėjo į autobusą, bet jis pilnas ir žmonės, kurie dažniausiai įlipa kitose stotelėse šiandien vėluos, nes šis autobusas pilnas traukinio keleivių“, – rašė moteris.

Kokie 50 žmonių tik iš Kauno suplanavę dieną kitaip, visiems skambina, kad vėluos, ieško variantų, kaip čia dabar ir ką daryti.

Ji retoriškai klausė, kaip bus galima pasitikėti „Lietuvos geležinkeliais“ ir rinktis, pavyzdžiui, kelionę traukiniu į oro uostą ar kitu svarbiu reikalu. „Nu niekaip. Ir paradoksas, tik praeitą savaitę pagyriau geležinkelius, kad labai per pora metų pažangą padarė klientų aptarnavimo srityje. O šiandien jie jau sako savo klientams: „Labas rytas atšauktas“, – apmaudo neslėpė keleivė.

„Lietuvos geležinkeliai“ nurodė, kad dėl avarijos sustabdytas traukinių eismas ruožuose Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Kaunas.

Bendrovė pranešė, kad yra atšaukta 17 traukinių reisų, keleivių pervežimai vykdomi autobusais, užsimenama apie galimą autobusų išvykimo ar atvykimo vėlavimą.

Justinos Lasauskaitės nuotr.

Pasirodo, kaip teigia „Lietuvos geležinkeliai“, avarija įvyko dar ketvirtadienio vakarą, kai atkarpoje Vievis–Žasliai krovininis traukinys susidūrė su specialiąja technika, skirta geležinkelio remonto darbams.

Avarijos metu pažeistas vieno kelio kontaktinis tinklas ir kito kelio gabaritas. Bendrovė nurodo, kad yra tebešalinami avarijos padariniai ir keičiama kontaktinio tinklo atrama.

„Avarijos vietoje dirba gausios specialistų pajėgos, dedamos maksimalios pastangos, kad traukinių eismas būtų kuo greičiau atstatytas. Tikimasi, kad tai pavyks padaryti penktadienio popietę“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ atstovai.

Perpiet „Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad eismas pradedamas atnaujinti, nes pavyko pašalinti dalį incidento padarinių. Vienu keliu pradeda važiuoti pirmieji traukiniai, tuo tarpu kitame kelyje ir toliau dirba gausios specialistų pajėgos, todėl juo eismas nevyksta.

Vėlų vakarą „Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad penktadienio vakarą geležinkelio tarpstotyje Vievis-Žasliai tęsiami incidento padarinių šalinimo darbai, eismas atnaujintas iš dalies.

„Penktadienio vakarą galimi traukinių Vilnius–Klaipėda–Vilnius ir Vilnius–Kaunas–Vilnius vėlavimai. Naujausią informaciją apie traukinių eismą galima rasti keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ puslapyje www.ltglink.lt bei mobiliojoje programėlėje. Atsiprašome klientų už galimus nepatogumus“, – rašoma bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) pranešime.

Ketvirtadienio vakarą atkarpoje Vievis–Žasliai krovininis traukinys susidūrė su specialiąja technika, skirta geležinkelio remonto darbams. Įvykio metu žmonės nenukentėjo.

Per avariją buvo pažeistas vieno kelio kontaktinis tinklas ir kito kelio gabaritas, todėl penktadienį buvo visiškai sustabdytas traukinių eismas maršrutais Vilnius–Kaunas–Vilnius bei Vilnius–Klaipėda–Vilnius.

Įvykio vietoje tebedirba gausios specialistų pajėgos. Darbus gali reikėti tęsti ir šeštadienio naktį.

Ruožuose Vilnius–Kaunas–Vilnius ir Vilnius–Klaipėda–Vilnius traukinių eismas iš dalies atnaujintas penktadienio vidurdienį. Šiuo metu eismas vyksta viename iš kelių, kitame toliau vyksta darbai.

Atšauktų traukinių keleivių pervežimas buvo organizuojamas autobusais.

Skaičiuojama, kad galimybe kelionę tęsti bendrovės „LTG Link“ užsakytais autobusais penktadienį pasinaudojo apie 1,2 tūkst. klientų. Keleiviams, kurie šios galimybės atsisakė, už nepanaudotus traukinio bilietus bus grąžinami pinigai.

„Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo tyrimą, per jį bus patikslintos įvykio aplinkybės bei nustatytos jo priežastys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tegul eina š...

tegul eina š... portretas
Tai čia IT valdomos sistemos? Greičiau Čingischano laikų, kai pranešimus nešdavo raiteliai ir laužais ant kalvų, ir tai ko gero operatyviau. Pastebiu - kuo daugiau investuojama į visokias reformas, tuo daugiau reikia raštinės darbuotojų, tuo ilgesni atsakymų į klausimus ar sprendimų terminai. Jie gali ir išviso neįvykti, pav. dingsta įrašas, arba atrašo po 30 d. kad jie to ar to nedaro, nekontroliuoja, neturi informacijos, neleidžia privatumo reikalavimai ir tūkstančiai kitų priežasčių, gali skųsti teismui, kas iš principo beprasmiška. O gavus tais nekompiuterizuotais laikais kreipimosi kopiją su žyma gauta išsisukinėti nebegalima. Pats priimdavau klientus ir dariau dokumentus nedelsiant, o ne po 30 dienų, nes nuo delsimo reikalai nesikeičia - jei priėmei kreipimąsi, tai vis tiek turėsi atsakyti.

Tomas

Tomas portretas
Sankcijos veikia, masinistas buvo rusas, todel ji nusalino nuo darbo.

logika

logika portretas
tam Patariu: gal tu nebenusisnekek ir pries komentuodamas bent pasigooglink kada ir kas isrado pirmaji garvezi... ar pagal tave visa pasauli isrado tik ruskiai? :-)))
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių