Lietuvių įmonėse „GBY“ ir „Alfatransa“ dirbantys autovežių vairuotojai užsakomuoju lėktuvo reisu buvo parskraidinti vadovų iniciatyva, kai paaiškėjo, kad patiems sugrįžti iš svečios šalies bus keblu. Nutarta nelaukti, kol bus uždarytos valstybių sienos.
„Buvo gaila žmonių, matėme, kokios eilės yra pasienyje, kiek laiko reikia laukti prie kelto ir panašiai. Žinojome, kad mes karantinuosimės, tad jeigu kuris ir susirgs, geriau žinoti, iš kur. Tačiau, kol kas sergančių ar turinčių ligos simptomų vežėjų nėra“, – kalbėjo „GBY“ direktorius Vaidas Paulauskas.
Pasak jo, orlaiviui nusileidus Kauno oro uoste, iš jo išsilaipino ne tik lietuviai, bet ir 37 Ukrainos bei Baltarusijos piliečiai.
Tautiečiai buvo karantinuoti savivaldybių nurodytose vietose ar butuose, o ukrainiečiai ir baltarusiai autobusais nuvežti iki Tauragės, kur pasiėmė savo automobilius ir buvo palydėti iki Medininkų pasienio.
Kol kas sergančių ar turinčių ligos simptomų vežėjų nėra.
„Mes galėjome padaryti taip, kad be asmeninių automobilių jie būtų nugabenti į traukinį, kuris kovo 23 dieną turėtų išvykti iš Vilniaus į Ukrainą, bet baltarusiai ir ukrainiečiai norėjo išvažiuoti iš Lietuvos savo asmeniniais automobiliais, taip ir suderinome“, – detalizavo pašnekovas.
„Situacija Europoje keitėsi maždaug kas valandą. Skrydis buvo suplanuotas sekmadienį, tačiau buvo perkeltas į penktadienį, nes Lille oro uostas Prancūzijoje paskelbė, jog galimai bus uždarytas. Todėl visos transporto priemonės, kurios buvo toli nuo pastatymo vietos, privalėjome surasti greitą sprendimą, kad surinktumėme visus žmones į vieną vietą. Mums padėjo apie dešimt tarnybų, kad laiku gautumėme skrydžio leidimus užsienio piliečiams“, – įvykio priešistorę prisiminė „Alfatransa“ komercijos ir plėtros direktorius Marius Kraučenkovas.
Naujausi komentarai