Pilies žiede kelininkai sparčiai sukasi: jau pradėta kloti asfalto danga

  • Teksto dydis:

Prieš vasarą uždarius vadinamąjį Pilies žiedą, kelininkai neturi kada atsikvėpti ir darbai vyksta pilnu tempu. Jau pradėta kloti ir asfaltą.

Kas jau atlikta?

Portalo kauno.diena.lt skaitytojai pasidalijo pastebėjimais, kad Jonavos, Šauklių gatves bei P.Vileišio tiltą sujungiančioje žiedinėje sankryžoje jau pradėjo kloti asfalto dangą. Taip pat matyti ir atnaujinti kiti infrastruktūros elementai. Kadangi darbai vyksta nenutrūkstamai, kauniečiai teiravosi, galbūt šį eismo mazgą pavyks atidaryti anksčiau, nei planuota.

Miesto atstovai kol kas spartesnių terminų nežada ir tikina, kad darbai vyksta pagal planą – Pilies žiedas transporto srautui atvertas bus iki rudens. Tačiau pažymima, kad iš tiesų nemažai darbų jau yra atlikta.

„Kapitalinis remontas Pilies žiedinėje sankryžoje ir jos prieigose gerokai įsibėgėjo. Jau atlikta didžioji dalis požeminių komunikacijų darbų – sėkmingai atnaujinami šilumos bei nuotekų tinklai. Taip pat atnaujinta daugiau kaip pusė kontaktinio tinklo atramų“, – portalui kauno.diena.lt komentavo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Jis nurodė, kad šią savaitę žiedinėje sankryžoje pradėtas kloti pirmasis asfaltbetonio dangos sluoksnis.

„Remontą atliekantys rangovai laikosi numatyto plano ir darbus planuoja baigti iki rugsėjo“, – pažymėjo specialistas.

Prioritetas – viešajam transportui

Po atnaujinimo pagerės susisiekimas viešuoju transportu – suplanuota papildomą A juostą įrengti dar prieš įvažiuojant į sankryžą Šauklių gatve nuo Šv. Gertrūdos g. Dėl to autobusams ir troleibusams nebereikės stovėti vienoje eilėje su automobiliais. Kauno pilies stotelė taps kur kas erdvesnė viešajam transportui ir keleiviams.

Taip pat bus padidintos saugumo salelės ties žiedine sankryža. Jų funkcija – užkirsti kelius pavojingam ir neleistinam transporto priemonių manevravimui žiedu. Tvarkomos prieigos

Remontą atliekantys rangovai laikosi numatyto plano ir darbus planuoja baigti iki rugsėjo.

Kur kas daugiau patogumų sulauks ir pėstieji – platės šaligatviai Šv. Gertrūdos gatvėje nuo Šauklių g. iki pat Laisvės alėjos.

„Išplatės šaligatvis vienoje kelio atkarpos pusėje nuo Šv. Gertrūdos ir Gimnazijos gatvių sankryžos iki pat Laisvės alėjos. Įgyvendinus pokyčius, pėsčiųjų eismas pasiskirstys tolygiai. Tai bus geras impulsas ir šiose gatvėse įsikūrusiems verslams“, – prieš uždarant Pilies žiedinę sankryžą ir apie prieigose atliekamus darbus komentavo A.Pakalniškis.

Permainų sulauks Šv. Gertrūdos ir Šauklių gatvių sankirta – pėsčiųjų perėja bus perkelta į saugumo salelę, taip sukuriant patogų susisiekimą ir neįgaliesiems bei dviratininkams. Iki šiol šiems eismo dalyviams kliūtimi tapdavo prieš pat perėją įrengti laiptai.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Be to, naujovės numatytos ir Šv. Gertrūdos bei Gimnazijos gatvių sankryžoje: nusukimas į dešinę, Karaliaus Mindaugo prospekto link, bus susiaurintas nuo dviejų iki vienos eismo juostos, įrengiant nereguliuojamą pėsčiųjų perėją. Tiek vienu, tiek kitu atveju numatyti pokyčiai užtikrins ir didesnį transporto priemonių pralaidumą.

Kapitalinį remontą, kurio vertė siekia apie 3 mln. eurų, atlieka konkursą laimėjusi akcinė bendrovė „Kauno tiltai“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kauniete

Kauniete portretas
Nezinau kokiomis nuotaikomis gyvena atsakingi asmenys, bet vakar pati stovejau eismo kamstyje senamiestyje 45 minutes ir buvau labai nusivylusi taip reguliuojamais eismo srautais. Tiek laiko truko nuvaziuoti automobiliu is Rotuses aikstes iki Birstono gatves sankryzos. Sv.Gertrudos gatve, Saukliu gatve apie 19.30 buvo visai nepravaziuojamos, jos buvo kimste uzkimstos. Jei kam butu reikeje pagalbos, tai neisivaizduoju kaip ten patektu greitoji ar gaisrine. Kodel siuo metu, kol vyksta darbai negalima bent laikinai dalies eismo srauto nukreipti is Rotuses aikstes gatvelemis, kad isvaziuoti link Vytauto baznycios ir bent laikinai leisti sukti i desine Aleksoto tiltu? Ar kazkam smagu, kad zmones tiek laiko gaista kamsciuose? Kas uz tai tiesiogiai atsakingi?

Bambukams

Bambukams portretas
Susiaures iki vienos juostos, bet bus NEREGULIOJAMA pesčiuju pereja, del to ir padides pralaidumas.

to Petras

to Petras portretas
pralaidumas padidės, nes visi rinksis alternatyvų maršrutą
VISI KOMENTARAI 27

Galerijos

Daugiau straipsnių