Pagaliau: Kauną pasiekė pirmasis naujas troleibusas!

  • Teksto dydis:

Didžiausią per visus nepriklausomybės metus viešojo transporto atnaujinimą pradedantis Kaunas sulaukė pirmojo naujo „Solaris“ troleibuso“. Lenkijoje esančiame Poznanės mieste ką tik pagaminta transporto priemonė netrukus išvažiuos į miesto gatves. Iki metų pabaigos Kauną pasieks 85 naujieji troleibusai, kurie pakeis visas senąsias „Škodas“.

Į Kauną atvykęs naujasis troleibusas pirmuosius keleivius pradės vežti greičiau nei po dviejų savaičių. Artimiausiomis dienomis troleibusas bus testuojamas ir integruojamas į bendrovės „Kauno autobusai“ sistemą. Sekanti troleibusų partija Kauną turėtų pasiekti rugpjūčio pabaigoje.

„Pagal tai, kokios būklės viešasis transportas kursuoja mieste, galima labai daug pasakyti apie patį miestą. Kaunas netrukus turės patį moderniausią viešojo transporto parką visoje Lietuvoje“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Kartu su naujomis transporto priemonėmis miestas taip pat atnaujins ir kontaktinį tinklą, kuris leis troleibusams per sankryžas važiuoti gerokai greičiau. Keleivių patogumui naujuose troleibusuose bus įrengtos USB jungtys, saugumą užtikrins dvi vidaus ir viena lauko kameros, o pageidaujantys keliauti su dviračiu, jį galės pasistatyti specialiai tam skirtose vietose. Šiuolaikišką informacijos perdavimą įvairiais formatais garantuos du aukštos kokybės multimedijos ekranai, o geresnį salono apšvietimą keleiviams užtikrins naujoviška LED apšvietimo sistema.

Komfortiški, modernūs, aukščiausios kokybės žemagrindžiai troleibusai turės daugiau sėdimų vietų, efektyvų salono kondicionavimą ir šildymą, ergonomišką vairuotojo darbo vietą. Keleiviai galės jaustis saugiau, nes jie bus apsaugoti nuo prispaudimo, t.y., durų uždarymo metu tarp durų atsiradus kliūčiai jos automatiškai atsidarys.

Kaunas netrukus turės patį moderniausią viešojo transporto parką visoje Lietuvoje.

Vairuotojai naujose transporto priemonėse dirbs pilnai uždarose, kondicionavimo sistemą turinčiose kabinose, o jų patogumui troleibusų ratuose sumontuota slėgio ir temperatūros stebėsenos sistema leis nuolat sekti ratų techninę būklę, taip juos apsaugojant ne tik nuo gaisro, bet ir eismo įvykių. Vairuotojų pasirengimą kelionės pradžiai ir jos metu tikrins alkoblokai.

Iki metų pabaigos į miesto gatves išriedėsiantys 85 naujieji troleibusai atitiks aukščiausius kokybės standartus, troleibusuose bus 33 sėdimos vietos, jie talpins iki 85 keleivių ir visi bus žemagrindžiai.

85 naujieji troleibusui Kaunui atsieis 29,4 mln. Eur. Miestui pavyko šiam pirkimui pritraukti 7,9 mln. Eur iš Europos sąjungos struktūrinių fondų. Bendrovės „Kauno autobusai“ skelbtą konkursą laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi Lenkijos bendrovė „Solaris Bus & Coach S.A“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaunietis

Kaunietis portretas
Vietoj to kad liežuvius laido, geriau pasidžiaugtų pokyčiais Kaune.

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys portretas
Gal bus gal nebus . Taip masto tik tie kam nesvarbu Žmonės . Jūs net nežinote kokios išlaidos troleibusais ir jų visai infrastruktūrai . Jūs gal nežinote ir apie dujų terminalą (aferą) , kuris neišnaudojamas 100& , kam nuomotis 5 kambarius jei gyveni dviejose . Ir valstybės pareigūnai nesiėmė naudos Lietuvai kad išnaudoti terminalą 100& . Jums net jokių duomenų apie išlaidas nepateikia kaip ir taršos ir poveikio sveikatai , tiek oru , tiek garsu , tiek dujinių hibridų , tiek dyzelio ,. Taip pat dyzelio tiekėjai ir detalių , jų interesai , tarpininkai . Toliau kita matematika , apie prekę ir naudą , pirkta Lietuvoje ir užsienyje , darbo vietos , išmokų soc sumažinimas , žmonių gerovė , PVM . Iš to seka pagal dabartinius pirkinius , kad valstybės tarnautojai veikia prieš Lietuvos interesus .

Miestietis

Miestietis portretas
Kiek pamenu išgirtųjų autobusų neveikė nei vienas kondicionierius ir šią vasarą žmonės alpo nuo karščio, dabar tas pats troleibusai, miesto puslapyje parašyta , kad kondicionavimas bus tik vairuotojo kabinoj. Ir teisūs tie kurie sako, kad troleibusai-tai oro tarša. Kokios kolonos mašinų išsirikiuoja paskui. Visas pasaulis skuba jų atsisakyt, geriausiu atveju pereina prie tramvajų ar net metro. Mūsų salygom būtų pradžiai geriausia jų atsisakyt. Aišku mes ne Šveicarija ir niekas gyventojų neklaus pirkt miestui už jų pinigus Ką nors ar ne. o tokie pirkimai turėtų būti sprendžiami bent jau apklausos būdų.
VISI KOMENTARAI 34

Galerijos

Daugiau straipsnių