Pabaigtuvių nuotaikos: nuo rugsėjo 1-osios atnaujinamas eismas Pilies žiedu ir P. Vileišio tiltu

  • Teksto dydis:

Vasaros pradžioje prasidėjęs intensyvus vadinamojo Kauno pilies žiedo ir jo prieigų kapitalinis remontas sparčiai artėja pabaigos link. Kaip ir buvo planuota, dar pirmąją rudens dieną eismas bus paleistas pačioje žiedinėje sankryžoje ir P. Vileišio tiltu. Tačiau kelininkai dar kiek užtruks Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvėse – čia važiuojamosios dalies darbus planuojama užbaigti per artimiausias kelias savaites. Nuo rugsėjo 1-osios transporto srautus priims ir P. Kalpoko gatvė.

Siūlo kol kas apvažiuoti

„Jau greitai vienas svarbiausių transporto mazgų pačiame miesto centre bus visiškai atnaujintas. Laikantis plano, nuo rugsėjo 1-osios ankstaus ryto eismui bus paruošti Pilies žiedas ir P. Vileišio tiltas – šiuo metu klojami paskutiniai važiuojamosios dangos sluoksniai, atliekami horizontaliojo ženklinimo darbai.

Tiesa, gatvės atkarpoje nuo žiedo iki Laisvės alėjos transporto pralaidumas kol kas sieks tik 50 procentų. Čia darbai užsitęsė dėl didesnės negu planuota archeologinės dalies apimties. Važiuoti bus galima abejomis kryptimis, bet tam bus skirta po vieną eismo juostą. Dėl to raginame vairuotojus įvertinti situaciją ir rugsėjo pradžioje pagal galimybes dar vengti šios arterijos, kol bus visiškai baigti darbai važiuojamojoje dalyje“, – supratingumo prašė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Svarbu tai, kad dėl senamiestyje tęsiamų darbų laikini eismo ribojimai nuo rugsėjo 1-osios įsigalios Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvių sankryžoje.

Kauno m. savivaldybės nuotr.

Sugrįžta viešasis transportas

Atidarius pagrindinius objektus, šią savaitę sugrįžta ir įprasti viešojo transporto maršrutai, išskyrus 20-ąjį, kuris nesikeis dėl tebevykstančių darbų Seniavos plente. Per patį kapitalinio remonto įkarštį dalis autobusų ir troleibusų vykdavo kitomis trasomis.

Tačiau Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius įspėja, kad dėl išaugusio automobilių srauto dalis grafikų piko metu gali vėluoti.

„Mokslo metų pradžioje eismas miesto gatvėse suintensyvėja – grįžta studentai, tėvai veža vaikus į mokyklas ir darželius. Tikėtina, kad kai kurie vairuotojai vis tiek rinksis galimybę važiuoti tvarkomomis Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvėmis, todėl dalis viešojo transporto piko metu gali atsilikti nuo tvarkaraščio“, – sakė M. Matusevičius.

Daugiau informacijos apie viešojo transporto maršrutų atnaujinimus – internete.

Veiksmo netrūks ir rudenį

„Pagrindinis tikslas – per rugsėjį užbaigti asfaltavimo darbus Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvėse. Lygiagrečiai bus atnaujinami šaligatviai ir apšvietimas. Darbų apimtis išties didelė, drauge tvarkomos giliai po žeme esančios komunikacijos. Visi darbai vyksta senamiesčio erdvėse, todėl turime derintis ir prie archeologų, kurie nuolat prižiūri visą veiksmą“, – sakė A. Pakalniškis.

Atliekant Pilies žiedo ir jo prieigų kapitalinį remontą, jau atnaujinti inžineriniai tinklai ir troleibusams skirtas kontaktinis tinklas. Rangovai per numatytą terminą spėjo sutvarkyti P. Vileišio deformacines siūles, nuvalyti ir nudažyti turėklus, sutvirtinti konstrukcijas.

Jau greitai vienas svarbiausių transporto mazgų pačiame miesto centre bus visiškai atnaujintas.

Užbaigus visus projekte numatytus darbus, patogiau jausis pėstieji. Jie žingsniuos išplatėjusiais šaligatviais nuo Pilies žiedo iki pat Laisvės alėjos. Šv. Gertrūdos ir Šauklių gatvių sankirtoje pėsčiųjų perėja bus perkelta į saugumo salelę, taip užtikrinant patogesnį susisiekimą ir neįgaliesiems bei dviratininkams.

Pokyčiai bus matomi ir Šv. Gertrūdos bei Gimnazijos gatvių sankryžoje. Čia nusukimas Karaliaus Mindaugo prospekto link susiaurės nuo dviejų iki vienos eismo juostų, tačiau bus nereguliuojamas.

Atidaroma P. Kalpoko gatvė

Jau netrukus bus galima važiuoti ir šiuo metu remontuojama P. Kalpoko gatve, kurioje planuojama paleisti eismą rugsėjo 1-ąją. Neabejojama, kad tai nuims dalį transporto krūvio nuo Varnių tilto, Nuokalnės ir Utenos gatvių.

„Kai kuriomis dienomis piko metu Varnių tilto apkrovimas buvo didesnis nei „Via Baltica“ magistralinio kelio. Nors situaciją stebėjome per vaizdo kameras ir stengėmės reguliuoti srautus šviesoforo fazėmis, P. Kalpoko gatvės atidarymas neabejotinai turės daugiau įtakos srautų pasiskirstymui ir atlaisvins greta esančias arterijas“, – neabejojo M. Matusevičius.

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo A. Pakalniškio teigimu, rangovui P. Kalpoko gatvėje beliks įrengti bortelius ir šaligatvį. Keletas smulkių baigiamųjų remonto darbų liko pavienėse atskirose atkarpose. Dėl to ateityje eismo stabdyti neprireiks.

Kovo antroje pusėje kapitalinio remonto sulaukusi gatvė buvo tvarkoma nuo Jonavos g. iki Zanavykų g. Ją taip pat padengė naujas asfalto sluoksnis ir abipus įrengti šaligatviai. Šiemet birželį po kapitalinio remonto atidarytas virš P. Kalpoko gatvės einantis viadukas, tapęs tikru palengvėjimu Žaliakalnio gyventojams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tikrai

tikrai portretas
Jei pradeda remontuoti, tai tik taip, kad neliktų niekur jokio kito normalaus apvažiavimo. Logikos nematau. Ir taip metai iš metų. Nebuvo metų, kad neremontuotų Taikos prospekto.Neišsemiami klodai.

Siulas

Siulas portretas
Ziuriu i ta rekonstrukcija ir nesuprantu kur cia ka patobulino. Pvz ivaziuot is jonavos gatves i zieda ir laikantis desines ivaziuot palei neri i senamiesti.... Buvo ir liko nesamone. Ten pat tik nuo senamiescio ivaziuot i zieda ir prasibraut link jonavos gatves.... Kai buvo taip ir liko nesamone.... Juostu pamazino is gertrudos i jonavos g... Kaip berementuotu ka bestrateguotu kaunas springsta kamsciais.... Tai arba ne ta ne tie projektuoja arba tikslas visai kitoks tu visu stroikiu....

>>>Kaunietis \\\\\.../////

>>>Kaunietis   \\\\\...///// portretas
Kai paskaitau tavo komentarus tai s'Marvele "pakvimpa".
VISI KOMENTARAI 27

Galerijos

Daugiau straipsnių