Naujos banko kortelės detektyvas Kaune: pasiekė po mėnesio ir iškart dvi

Kaunietė A. J. banko kortelės buvo priversta laukti net mėnesį, tačiau kai po daugybės laiškų ir skambučių kortelę jai pristatė banko darbuotojai, sekančią dieną dar vieną ji rado ir savo pašto dėžutėje.   

Jau rašėme, kad A. J. niekaip nesulaukė naujos kreditinės banko kortelės. Jai vis pasiteiravus banko atstovai kaskart pažerdavo naujų datų, kada kortelė išsiųsta, naujų pažadų ir nemalonių staigmenų.

Per kiek daugiau nei tris savaites, A. J. turimais duomenimis, bankas jai kortelę jau buvo siuntęs ar „siuntęs“ keturis kartus. Neaišku, ar tą pačią kortelę vis siunčia, bet neišsiunčia, ar jau ketvirta jos kortelė kažkur klajoja po pasaulį.

„Po 21 skambučio su SEB banku per pastarąsias tris savaites, „n“ pokalbių su bala žino kiek ir kaskart vis kita konsultante, po beviltiško susirašinėjimo su atsakikliu-robotu, kuris vis atsakydavo: „Nesuprantu jūsų klausimo, gal galite paklausti kitaip“, po dviejų raštiškų pranešimų per e.banką, naujos kredito kortelės taip ir negavau“, – situaciją socialiniame tinkle prieš dvi savaites paviešino moteris.

Kiek buvo konsultančių, tiek skirtingų versijų.

„Kiek buvo konsultančių, tiek skirtingų versijų“, – tuomet piktinosi pašnekovė, kalbėdama su portalu kauno.diena.lt.

SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė portalui kauno.diena.lt tuomet teigė, kad tokie atvejai, kai banko kortelės vis nepasiekia adresato pasitaiko labai retai.

„Paaiškėjus tokiems atvejams, nemokamai pergaminame ir siunčiame mokėjimo kortelę pakartotinai, dar kartą su klientu pasitikslinę jo adresą. Jei kortelė ir po pakartotinio siuntimo nepasiekia adresato, bankas siūlo kortelę nemokamai atsiimti skyriuje“, – teigė atstovė.

A. J. tuomet juokaudama sakė vertinant tempus besitikinti kortelę gauti bent jau iki Kalėdų. Tačiau taip ilgai laukti neprireikė. Naujoji banko kortelė A. J. pasiekė paskutinėmis lapkričio dienomis.

Asmeninio archyvo nuotr.

„Vakar SEB Lietuvoje  atstovai į namus atvežė kortelę, kurios istorija prasidėjo spalio 27 d.,  baigėsi lygiai po mėnesio. O šiandien pašto dėžutėje radau tris laiškus. Jų išsiuntimo datos – lapkričio 4-oji, 10-oji ir 13-oji. Ką gi, pašto arkliais turbūt būčiau juos gavusi greičiau nei šie, užtrukę Lietuvos paštas kelionėje iki 24 (!) dienų tame pačiame mieste. Žinoma, jūs atspėjote – viename iš laiškų radau dar vieną savo banko kortelę! Ir „vyšnia ant torto“ – banko raštas, sveikinantis mane su atnaujinta kortele, datuotas 2022 rugsėjo 22 d.“, –situacijos atomazga pasidalijo A. J.

Asmeninio archyvo nuotr.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
paduociau ranka i teisma.

S

S portretas
Taigi ne banko kaltė čia, o Lietuvos pašto. Visi, kas perka internetu ir siuntos keliauja per šitą šaraškino kontorą, gali tiek pripasakot, kad net juokas ima iš tos šaragės pasiteisinimų

Anonimas

Anonimas portretas
swedbankas ne ką geriau. Rašo, kad besibaigiant kortelei ji paskutinį mėn. turi būti bent kartą panaudota. Taip ir buvo, bet swed neatsiuntė naujos,bet liepė užsisakyti. Tada nukopijavus iš jų svetainės nusiunčiau "sąlygas" , kurių patys nesilaiko. Teko eiti pas vadovą, bet už siuntimą į užsienį nulupo 5 eurus, nors kaip sakė vadovė, pažymėjo, kad siųs nemokamai. Teko rašyti skundą ir pinigus pagaliau grąžino....
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių