Ilgai laukta diena – visai čia pat: naujuoju tiltu per Nerį bus paleistas eismas

  • Teksto dydis:

Dvejus metus statytas naujasis tiltas per Nerį kelyje A1 ties Kleboniškiu bus atidarytas kovo 31 d., ketvirtadienį.

Po oficialiosios dalies, apie 10 val. ryto, numatyta leisti eismą naujuoju tiltu ir viaduku per Jonavos g.

Eismas tiltu organizuojamas Vilnius-Klaipėda kryptimi, vairuotojams nusukant į Lapes bei Panerių gatvę, taip pat vykstant į prekybos centrą „MEGA“ ir Vytėnus.

Patekimas ant naujojo tilto bus ta pačia lėtėjimo juosta, kaip ir nusukimas į Jonavos gatvę. Naujai atidarytu tiltu ir viaduku taip pat važiuos visi nuo Jonavos gatvės užkilsiantys eismo dalyviai.

„Kauno tiltai“, suprasdami naujojo statinio svarbą ir jausdami visuomenės lūkesčius greičiau vykti atidarytu tiltu, atkreipia visų vairuotojų dėmesį į keletą pokyčių.

„Nuo šiol buvusiu nuvažiavimu į „MEGĄ“ ir Vytėnus nebebus galima naudotis. Todėl vairuotojus prašome itin atidžiai stebėti kelio ženklus, dangos ženklinimą ir rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį. Tuo tarpu magistralės ruožas, kuriame vyksta eismas Klaipėdos link, liks tranzitinėms transporto priemonėms, vykstančioms Klaipėdos link“, – teigė „Kauno tiltų“ atstovai.

Vairuotojus prašome itin atidžiai stebėti kelio ženklus, dangos ženklinimą.

Tiltas per Nerį – tai vienas iš Kauno šiaurinio aplinkkelio rekonstrukcijos etapų, kurio ilgis yra 1,18 km. Šis etapas apima atraminės sienutės statyba, naujo tilto per Neries upę statybą, naujo viaduko virš Jonavos g. statyba, taip pat naujo kelio statyba bei inžinerinių tinklų rekonstrukcija.

Islandijos plentas kartu su Kleboniškio tiltu Kaune yra labiausiai apkrautas kelio Vilnius–Klaipėda ruožas – nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ magistralės per parą važiuoja vidutiniškai iki 68 tūkst. automobilių.

Magistralė Vilnius–Kaunas–Klaipėda yra transeuropinio kelių tinklo dalis, todėl esminis eismo sąlygų joje pagerinimas, pastačius naują tiltą, yra svarbus tiek Lietuvai, tiek tarptautinio susisiekimo kokybei.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pastebėjimas

Pastebėjimas portretas
O greitėjimo juosta užkylant nuo Jonavos g. Išliko tokio pat ilgio (prigindinė kamščių priežastis vakarais)... :(, nors naujasis tiltas turi galimybę ją pratęsti toliau.... Dar bent kelis metus situacija išties nesikeis, nes griaunant kitą tiltą, visas Vln-Klp srautas bus nukreiptas naujuoju tiltu...

Nuomonė

Nuomonė portretas
Ir bus kaip Pilies žiede – visi sulėks lyg stebuklo susidaryti ir susidarys spūstys!

Alis...

Alis... portretas
nereikėjo leisti statyti pramoginio statinio toje vietoje... o šiaip, tai vis tiek Kaunui reikia naujo apvažiavimo iš Vilniaus į Klaipėdą kažkur Karmėlavos apylinkėse...
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių