Kas 12 metų kiekvienas orlaivis išrenkamas iki smulkiausios detalės

  • Teksto dydis:

Jei nuvežus automobilį į autoservisą meistrai jį išrinktų iki smulkiausių detalių, gerokai nustebtume. Orlaivių pasaulyje – tai įprasta tvarka.

Kas 12 metų visi lėktuvai yra išardomi ir atidžiai patikrinami. Skrydžių metu lėktuvai patiria dideles apkrovas, todėl detalėse atsiranda mažyčių įtrūkimų, metalo lūžių. Konstrukcijos praranda atsparumą. Reguliarių patikrinimų metu, pasitelkdami precizišką įrangą, specialistai atlieka matavimus ir ieško plika akimi nematomų pažeidimų.

„Didžiosios lėktuvų gamybos kompanijos yra atlikusios daug tyrimų ir žino, kuriose vietose įtrūkimai atsiranda dažniau. Būna, kad mes atliekame patikrinimą per keletą sekundžių, surandame įtrūkimą, ir tada lėktuvas remonto dirbtuvėse stovi papildomus du mėnesius“, – sako įmonės „FL Technics“ inžinierius Aleksandr Radiuš.

Laida „Mokslo sriuba“ – tai ne pelno siekianti jaunų žmonių iniciatyva, kuriama bendradarbiaujant su Baltijos pažangių technologijų institutu. „Mokslo sriubą“ galima ragauti kiekvieną sekmadienį 12.30 val. per LRT Plius.


Šiame straipsnyje: lėktuvasOrlaivis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Vilius

Vilius portretas
Ne išrenkamas, o išardomas. Kokie ten rinkimai?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių