Pirmadienį iš esmės keisis vieno pagrindinių įvažų į uostamiestį eismo schema. Bus atidarytas eismas naujai pastatyta Baltijos prospekto estakada, tačiau viaduku per geležinkelį eismas vienoje įvažų bus uždarytas.
Miestą nuolat niokojantys niekdariai visai suįžūlėjo – kažkas sugebėjo užsiropšti ant statomos estakados Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankryžoje. Grafičiu buvo išmarginti naujosios estakados atitvarai.
2023 m. bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 0,00 km estakados kapitalinio remonto projektas.
Baltijos estakados statybos darbai vyksta sklandžiai, tačiau jų efektyvumui užtikrinti reikalingas finansavimas. Siekiant išsiaiškinti papildomų lėšų gavimo galimybes, antradienio popietę Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas susitiko su Susisiekimo ministerijos viceministru Juliumi Skačkausku.
Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijai Vyriausybės sprendimu skirta 8,8 mln. eurų. Tačiau visos reikalingos sumos klausimas kol kas kybo ore. Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas mano: kam jau kam, bet šiam objektui pinigų teks surasti.
Klaipėdiečiai nuo pirmadienio vakaro turėtų atidžiau rinktis kelius į pietinę miesto dalį. Dėl estakados statybos darbų iš dalies bus stabdomas eismas Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje.
Po vakarykščio susitikimo su Susisiekimo ministerijos vadovybe ir Kelių direkcijos atstovais, Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas pasidžiaugė, kad pokalbis buvo konstruktyvus tiek Baltijos prospekto rekonstrukcijos, tiek uosto švyturio atvėrimo visuomenei, tiek kitais svarbiais miestui klausimais.
Nors uostamiesčio policija ir neveda vadinamųjų metalinių avarijų statistikos, tačiau Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinė sankryža galėtų būti vadinama karštu tašku dėl avarijų gausos.