Kauno miesto taryba šią savaitę patvirtino tvarką, kaip bus nustatomi elektromobilių krovimo įkainiai savivaldybei priklausančiose stotelėse, tačiau tikslus terminas, kada krovimas taps mokamu, dar nėra numatytas.
Vokietijos startuolis „e.Volution GmbH“ planuoja gaminti elektromobilį „Space“ – miesto visureigį ir vienatūrį kartu, o jį eksploatuoti bus galima 50 metų.
Keliais naudojasi visi vairuojantys. Tačiau vieni už jų priežiūrą sumoka, kiti – ne. Vieni perka degalus, moka mokesčius, kurie skiriami kelių infrastruktūrai, o štai elektromobiliai keliais naudojasi, bet už kelių priežiūrą nesumoka – gauna tik valstybės paramas, praneša LNK.
Kaune pristatyta elektromobilių dalijimosi paslauga, miestas žada išplėsti įkrovimo stotelių tinklą. Prie plėtros prisideda ir verslas. Ar tai paskatins rinktis ekologiškas transporto priemones?
Pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su paskutiniu 2022-ųjų ketvirčiu, kelionės benzininiais lengvaisiais automobiliais atpigo 11,1 proc., o dyzeliniais – 16,4 proc., pirmadienį pranešė Lietuvos energetikos agentūra (LEA).
Vienintelė tik elektromobilių dalijimosi platforma Lietuvoje „Spark“ praneša apie plėtrą į Kauną. Nuo šiol kauniečiai galės rinktis net iš 100 aplinkai draugiškų elektromobilių ir jais naudotis už patrauklią kainą. Be to, tai suteiks dar daugiau patogumo dažnai keliaujantiems tarp Kauno bei Vilniaus ir prisidės prie oro taršos didžiuosiuose miestuose mažinimo.
Vienos didžiausių Lenkijoje parodų „Poznan Motor Show“ apžvalgininkai reziumavo: elektromobilių buvo daug, tačiau lankytojai pirmiausia žvalgėsi į benzininius ar dyzelinius modelius.