Kandidatas į aplinkos ministrus 36 metų Simonas Gentvilas sako, kad taršos mokesčiai turi tapti ne biudžeto pildymo instrumentu, o kurti ekologišką alternatyvą. Jis žada keisti automobilių taršos mokestį bei didinti mokesčius dideliems aplinkos teršėjams.
Europos Komisijai (EK) rudenį ketinant pateikti ambicingesnių šiltnamio efektą sukeliančio anglies dioksido (CO2) išmetimo į atmosferą sumažinimo planų vertinimą, Lietuvos aplinkos ministras Kęstutis Mažeika sako, kad įsipareigojimas dėl spartesnio taršos mažinimo Lietuvai gali būti per didelis iššūkis.
Seimo Aplinkos apsaugos komitetas nutarė išsamiau diskutuoti apie atliekų deginimą būsimose kogeneracinėse jėgainėse. Komitetas pirmadienį apsvarstė papildomus siūlymus taršos kontrolę griežtinantiems įstatymams.
Finansų ministras Vilius Šapoka Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdyje sakė, kad nekilnojamojo turto (NT) ir automobilių taršos mokesčiai Lietuvoje yra reikalingi, bet juos įvesti trukdo rinkimai.
Aplinkos ministerija kitą savaitę žada pateikti atsakymą pakuočių gamintojus ir importuotojus vienijančioms organizacijoms dėl jų pateiktų pasiūlymų, kaip spręsti bankrutavusios atliekų tvarkytojos „Metrail“ problemą.