Kauniečių bilietas pranašesnis, bet neidealus

Sostinės viešajame transporte įdiegtą elektroninį bilietą keiksnojantys vilniečiai pavydi kauniečių sistemos, tačiau ir šiai iki šveicariško laikrodžio patikimumo toloka.

Nori popierinių bilietų

„Su popieriniais bilietėliais buvo geriau. Turi kišenėje – pažymi, neturi – nusiperki iš vairuotojo. Niekaip nesuprantu, kodėl mes kuo toliau, tuo daugiau problemų pasidarome“, – stebėjosi kaunietė Violeta Chotskienė.

Moteris trečiadienį spaudos kioske dvidešimčia litų papildė ištuštėjusią elektroninio bilieto sąskaitą, tačiau autobuse įrengtas komposteris rodė, kad sąskaita tuščia.

„Nuo sąskaitos papildymo buvo praėjusios vos kelios minutės. Su vairuotoju pagalvojome, kad sistemai pastebėti papildymą reikia truputį daugiau laiko“, – prisiminė V.Chotskienė.

Moteris nusipirko vienkartinį popierinį bilietą ir manė, kad tuo nepatogumai baigsis, tačiau užvakar ryte komposteris rodė tą patį – bilieto sąskaita tuščia. V.Chotskienės pavardę vairuotojas įtraukė į kažkokį sąrašą ir patikino, kad moters kontrolieriai nebaus visą dieną, tačiau malonė kitą dieną nebegalios, o problemą galima išspręsti tik „Autrolyje“, kuriame reikia pasirodyti iki 16 val.

„Esu dirbanti, turiu išeiti iš darbo ir važiuoti į miesto galą todėl, kad kažkas kažkur nesuveikė. Nenoriu aš to elektroninio bilieto, grąžinkite popierinius bilietėlius“, – kalbėjo V.Chotskienė.

Popieriniai bilietai kioskuose nebeparduodami nuo liepos.

Streikavo nauji autobusai

„Kaune elektroninėmis kortelėmis nuolat naudojasi apie 100 tūkst. viešojo transporto keleivių. Tad nieko nuostabaus, kad atsiranda vienas kitas sutrikimas ar nesusipratimas, tačiau jokios sisteminės, pasikartojančios klaidos nėra“, – teigė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Pasak P.Kero, dažniausia nesusipratimų ar neaiškumų priežastis – žmogiška klaida, tačiau plastikinių elektroninių bilietų gedimų yra pasitaikę. Tokiu atveju išduodamas bilieto dublikatas, o visi sugedusiame biliete buvę duomenys perkeliami į naująjį. Tiesa, P.Keras neneigė, kad kai kuriems autobusų vairuotojams tenka pildyti gedimų sąrašą.

„Tokie sąrašai yra naujausiuose autobusuose. Juose buvo problemų dėl įrangos, kuriai prisitaikyti prie sistemos reikėjo laiko. Dabar viskas jau veikia daugmaž normaliai“, – tikino P.Keras.

Kaune persėsti nekainuoja

Naujų klausimų Kauno viešojo transporto keleiviams iškilo viešai pradėjus aptarinėti Vilniuje kilusias problemas. Žmonėms tenka aiškinti, kad Kaune niekas važiavimo laiko neskaičiuoja. Priešingai, su vienkartiniu bilietu galima važiuoti dviem skirtingomis transporto priemonėmis dviem skirtingais maršrutais, o mokėti tik kartą. Abiejose transporto priemonėse elektroninį bilietą reikia priglausti prie komposterio, bet antrą kartą pinigai nebus nuskaičiuoti, jei nuo pirmo vienkartinio bilieto apmokėjimo bus praėję mažiau nei pusė valandos. Antrąją transporto priemone važiuoti galima iki maršruto pabaigos.

„Vien per liepą šia paslauga pasinaudota 20 tūkst. kartų. Manau, kad šis skaičius ateityje bus penkis kartus didesnis, nes apie tai dar ne visi žino. Be to, vasara keleivių daug mažiau“, – sakė P.Keras.


Šiame straipsnyje: bilietasviešasis transportas

NAUJAUSI KOMENTARAI

keleive

keleive portretas
Pastaruoju metu teko vazinet troleibusais ir pastebejau, kad is penkiu ilipusiu, mazdaug 3 perka pas vairuotoja vienkartini bilieta. Deja jisten dabar kainuoja 2lt, vietoj anksciau kioske kainavusio 1.80. Gaila, del tokios sistemos, noreciau kad kioskuose vel butu vienkartininiu bilietu, o kas nori gali naudotis kortelemis.

atsakyksau

atsakyksau portretas
Kas čia per masinis žmonių registravimas su tom kortelėm. anonimiškumo čia nėra visai. kas tuo suinteresuoti? kam mus psichologiškai ruošia? kas bus ateityje?

JONAS

JONAS portretas
Vilnieciai net sviesdeziu pasijungti nemokejo ,nepamenu kiek sudegino....o el.biletai tamsus miskas......
VISI KOMENTARAI 23

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių