Dėl pirkinio interneto parduotuvėje – kančių keliai

Nepatiko įsigyta prekė? Grąžink ją pardavėjui pats. Situacija būtų logiška, jei klaipėdietė sėdmaišį būtų pirkusi prekybos centre, o ne elektronine prekyba užsiimančioje parduotuvėje pigu.lt, kuri savo taisyklėse nurodo, jog supainiotos prekės yra pakeičiamos ir pristatomos pirkėjui. Mergina net dvi savaites kovojo su parduotuvės darbuotojais, kol galų gale pirkinys atsidūrė jos namuose.

Vietoj pilko – žalias

Klaipėdietė Margarita (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinomi), neseniai išsikrausčiusi į sostinę, nusprendė įsigyti sėdmaišį.

Prekę išsirinko populiarioje internetine prekyba užsiimančioje parduotuvėje ir manė, kad viskas vyks lyg sviestu patepta.

Tačiau viskas įvyko kitaip.

"Sėdmaišį į namus pristatė jau kitą dieną, atsiskaičiau grynaisiais. Džiaugiausi, kad pirkimas ir pristatymas įvyko sklandžiai ir labai greitai. Kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo tik mano ilgos kelionės per kopas pradžia. Užuot atgabenę pilką sėdmaišį, kuris turėjo derėti prie naujų namų interjero, man kažkodėl atvežė žalią. Pirma mintis šovusi į galvą – įvyko klaida. Juk anglų kalba žodžiai skamba ir rašomi labai panašiai: "green" – žalias, "grey" – pilkas", – pasakojo mergina.

Siūlė pristatyti pačiai

Tą pačią dieną mergina susisiekė su interneto parduotuvės pigu.lt konsultante ir paaiškino situaciją, jog įvyko klaida – buvo supainiota prekės spalva.

Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi.

"Kai gavau ne tos spalvos sėdmaišį, nieko nelaukiau, nufotografavau jį ir nusiunčiau parduotuvei, kad patys pamatytų. Tada dar ir paskambinau jiems, paaiškinau situaciją. Vis dėlto mokėjau už jį 85 eurus, nenorėjau visko taip palikti. Buvau informuota, kad kurjeris paims netinkamą prekę kitą dieną nuo 8 iki 18 val. Aš dirbantis žmogus, negaliu lengvai ištrūkti iš darbo, tad teko prašyti išeiginės. Ir ką jūs manote? Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi", – apmaudo neslėpė Margarita.

Pirkėja buvo dar labiau šokiruota, kai parduotuvės konsultantė pasiūlė jai prekę pristatyti pačiai.

Prekių pirkimo–pardavimo elektroninėje parduotuvėje pigu.lt taisyklėse nurodyta, kad pardavėjui pristačius ne tas prekes, jis savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis.

"Dar kartą paskambinus telefonu ir paklausus, kada bus pakeistas mano pirkinys, sulaukiau atsakymo, kad sėdmaišį galiu pristatyti ir pati į prekių atsiėmimo centrą. Kaip aš jį atvešiu per visą miestą, jeigu net vairuotojo pažymėjimo neturiu? Autobusu? Taksi? Ir kodėl turiu eikvoti ne tik savo laiką, bet ir lėšas dėl parduotuvės kaltės?" – retoriškai klausė mergina.

Neatsakė į skambučius

Nuo dienos, kai buvo pristatyta netinkama prekė, prabėgus trims paroms, kurjeris vis dėlto atvyko ir iš merginos paėmė žalią sėdmaišį.

"Maniau, kad man iš karto pakeis sėdmaišį reikiamu, tačiau kurjeris tik paėmė netinkamą. Dėl to vėl teko išsiprašyti iš darbo, nes kurjeris nurodė, kad tądien vakare paimti neturės laiko. Po trijų dienų parašiau laišką konsultantei ir paklausiau, kada galėčiau tikėtis sulaukti pirkinio. Buvo atsakyta, kad dėl prekės supainiojimo yra kreiptasi į tiekėją, ir situacija – sprendžiama. Supratau, kad viskas užtruks ilgiau, nei maniau, ir paprašiau asmens, atsakingo už užsakymų vykdymą, telefono numerio. Kitą dieną gavau atsakymą, kad jokių tiesioginių kontaktų nurodyti jie neturi galimybės. Kentėjau dar savaitę, bandydavau susisiekti kiekvieną dieną po kelis kartus, tačiau telefono nekeldavo arba pasakydavo, kad situacija yra sprendžiama. Galų gale po savaitės pilkos spalvos sėdmaišis buvo pristatytas. Prekę užsisakiau spalio 17-ąją, o visi vargai baigėsi tik spalio 30 d. Pikta, kad požiūris į klientą toks atmestinis", – pirkimo istoriją pasakojo mergina.

Gavo kompensaciją?

Dienraščio žurnalistams susisiekus su elektronine prekyba užsiimančia parduotuve pigu.lt ir pateikus klausimus apie konkrečią supainiotos prekės istoriją, pirkėja netrukus sulaukė skambučio ir elektroninio laiško.

Kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes.

"Vos spėjau kreiptis į žiniasklaidą, iš karto paskambino iš pigu.lt. Dirbau ir negalėjau kalbėti, todėl jau po minutės man atsiuntė elektroninį laišką, kuriame buvo nurodyta, kad kaip kompensaciją gaunu 85 pigu eurus. Pasirodo, tai savotiškas dovanų kuponas, kuriuo galėsiu padengti iki 20 proc. vertės kito pirkinių krepšelio. Jie mane vėl skatina pirkti, tačiau aš to daugiau daryti šioje elektroninėje parduotuvėje net neketinu. Dėl jų kaltės turėjau dešimtis kartų skambinti, jų pačių ieškoti, gaišti laiką, išsiprašyti du kartus iš darbo, o kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes", – nusivylusi teigė klaipėdietė.


Šiame straipsnyje: internetinė prekybapigultpigu ltpigu.ltnusivylimassėdmaišissėdmaišiaiskaitytojo naujiena

NAUJAUSI KOMENTARAI

Siaip idomu kas per dovana

Siaip idomu kas per dovana portretas
Is pigu lt atstoves komentaro, kad nusprende sedmaisi "padovanoti" - bet grazino ne pinigus, o "pigueurus"? ir tai, jais galima padengti iki 20% pirkiniu vertes, tai kad atgauti 85 eurus reikia dar isleisti 340 euru pigu lt? (t.y. 425 eur - 20%) kas cia per dovana tada gaunasi.

Klijentė

Klijentė portretas
Pagaliau mūsų prekę išvežė ,bet neaišku dabar kiek reikės laukti jų nuosprendžio.Aišku bartis ir bilinėtis kažksip nesinorisi,na ir nelabai tikisi kad viskas išsispres grąžiuju.

Pirkeja

Pirkeja portretas
Ir mes turim problema dabar su jais. Jiegu ne nores geroju viska ispresti. Eisim i vartotoju tiese. Daugiau ten nieko nepirksim.
VISI KOMENTARAI 33

Galerijos

Daugiau straipsnių