- Lukas Šperas
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nepatiko įsigyta prekė? Grąžink ją pardavėjui pats. Situacija būtų logiška, jei klaipėdietė sėdmaišį būtų pirkusi prekybos centre, o ne elektronine prekyba užsiimančioje parduotuvėje pigu.lt, kuri savo taisyklėse nurodo, jog supainiotos prekės yra pakeičiamos ir pristatomos pirkėjui. Mergina net dvi savaites kovojo su parduotuvės darbuotojais, kol galų gale pirkinys atsidūrė jos namuose.
Vietoj pilko – žalias
Klaipėdietė Margarita (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinomi), neseniai išsikrausčiusi į sostinę, nusprendė įsigyti sėdmaišį.
Prekę išsirinko populiarioje internetine prekyba užsiimančioje parduotuvėje ir manė, kad viskas vyks lyg sviestu patepta.
Tačiau viskas įvyko kitaip.
"Sėdmaišį į namus pristatė jau kitą dieną, atsiskaičiau grynaisiais. Džiaugiausi, kad pirkimas ir pristatymas įvyko sklandžiai ir labai greitai. Kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo tik mano ilgos kelionės per kopas pradžia. Užuot atgabenę pilką sėdmaišį, kuris turėjo derėti prie naujų namų interjero, man kažkodėl atvežė žalią. Pirma mintis šovusi į galvą – įvyko klaida. Juk anglų kalba žodžiai skamba ir rašomi labai panašiai: "green" – žalias, "grey" – pilkas", – pasakojo mergina.
Siūlė pristatyti pačiai
Tą pačią dieną mergina susisiekė su interneto parduotuvės pigu.lt konsultante ir paaiškino situaciją, jog įvyko klaida – buvo supainiota prekės spalva.
Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi.
"Kai gavau ne tos spalvos sėdmaišį, nieko nelaukiau, nufotografavau jį ir nusiunčiau parduotuvei, kad patys pamatytų. Tada dar ir paskambinau jiems, paaiškinau situaciją. Vis dėlto mokėjau už jį 85 eurus, nenorėjau visko taip palikti. Buvau informuota, kad kurjeris paims netinkamą prekę kitą dieną nuo 8 iki 18 val. Aš dirbantis žmogus, negaliu lengvai ištrūkti iš darbo, tad teko prašyti išeiginės. Ir ką jūs manote? Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi", – apmaudo neslėpė Margarita.
Pirkėja buvo dar labiau šokiruota, kai parduotuvės konsultantė pasiūlė jai prekę pristatyti pačiai.
Prekių pirkimo–pardavimo elektroninėje parduotuvėje pigu.lt taisyklėse nurodyta, kad pardavėjui pristačius ne tas prekes, jis savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis.
"Dar kartą paskambinus telefonu ir paklausus, kada bus pakeistas mano pirkinys, sulaukiau atsakymo, kad sėdmaišį galiu pristatyti ir pati į prekių atsiėmimo centrą. Kaip aš jį atvešiu per visą miestą, jeigu net vairuotojo pažymėjimo neturiu? Autobusu? Taksi? Ir kodėl turiu eikvoti ne tik savo laiką, bet ir lėšas dėl parduotuvės kaltės?" – retoriškai klausė mergina.
Neatsakė į skambučius
Nuo dienos, kai buvo pristatyta netinkama prekė, prabėgus trims paroms, kurjeris vis dėlto atvyko ir iš merginos paėmė žalią sėdmaišį.
"Maniau, kad man iš karto pakeis sėdmaišį reikiamu, tačiau kurjeris tik paėmė netinkamą. Dėl to vėl teko išsiprašyti iš darbo, nes kurjeris nurodė, kad tądien vakare paimti neturės laiko. Po trijų dienų parašiau laišką konsultantei ir paklausiau, kada galėčiau tikėtis sulaukti pirkinio. Buvo atsakyta, kad dėl prekės supainiojimo yra kreiptasi į tiekėją, ir situacija – sprendžiama. Supratau, kad viskas užtruks ilgiau, nei maniau, ir paprašiau asmens, atsakingo už užsakymų vykdymą, telefono numerio. Kitą dieną gavau atsakymą, kad jokių tiesioginių kontaktų nurodyti jie neturi galimybės. Kentėjau dar savaitę, bandydavau susisiekti kiekvieną dieną po kelis kartus, tačiau telefono nekeldavo arba pasakydavo, kad situacija yra sprendžiama. Galų gale po savaitės pilkos spalvos sėdmaišis buvo pristatytas. Prekę užsisakiau spalio 17-ąją, o visi vargai baigėsi tik spalio 30 d. Pikta, kad požiūris į klientą toks atmestinis", – pirkimo istoriją pasakojo mergina.
Gavo kompensaciją?
Dienraščio žurnalistams susisiekus su elektronine prekyba užsiimančia parduotuve pigu.lt ir pateikus klausimus apie konkrečią supainiotos prekės istoriją, pirkėja netrukus sulaukė skambučio ir elektroninio laiško.
Kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes.
"Vos spėjau kreiptis į žiniasklaidą, iš karto paskambino iš pigu.lt. Dirbau ir negalėjau kalbėti, todėl jau po minutės man atsiuntė elektroninį laišką, kuriame buvo nurodyta, kad kaip kompensaciją gaunu 85 pigu eurus. Pasirodo, tai savotiškas dovanų kuponas, kuriuo galėsiu padengti iki 20 proc. vertės kito pirkinių krepšelio. Jie mane vėl skatina pirkti, tačiau aš to daugiau daryti šioje elektroninėje parduotuvėje net neketinu. Dėl jų kaltės turėjau dešimtis kartų skambinti, jų pačių ieškoti, gaišti laiką, išsiprašyti du kartus iš darbo, o kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes", – nusivylusi teigė klaipėdietė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pažeidimai nustatyti 23 Palangos maitinimo įstaigose iš 331
Daugumoje šiemet patikrintų Palangos maitinimo įstaigų Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai nustatė pažeidimų, šeštadienį praneša portalas tv3. ...
-
Klaipėdoje nuvilnijo kalėdinių giesmių festivalis
Prieš Naujuosius metus uostamiestyje tęsiasi šventinių renginių maratonas. ...
-
Šileika: e. tollingo sistema turės įtakos krovos Klaipėdos uoste apimtims
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovas Vaidotas Šileika sako, kad elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistema, vadinamasis e. tollingas pabrangins krovinių pervežimus automobiliais, todėl turės įtakos Klaipėdos jūrų uost...
-
Dangės skvero fontanas Klaipėdoje kitąmet neveiks: bus rengiamas naujas projektas1
Naujasis Dangės skvero fontanas 2025 metais neveiks – Klaipėdos miesto savivaldybė pranešė, jog pirks jo antžeminės patalpos įrengimo techninio darbo projekto parengimo paslaugas. Kaip praneša portalas „Atvira Klaipėda“,...
-
Klaipėdoje ženklai neatlaikė vėjo gūsių
Klaipėdiečiai uostamiestyje pastebėjo neįprastai apgadintus kelio ženklus. Nurodomieji kelio ženklai, žymintys pėsčiųjų perėjimo per gatvę vietas, nulinko į skirtingas puses. ...
-
Perspėjo būti budrius: sukčiai už du eurus siūlo autobusų bilietų
Sukčiai sukūrė fiktyvią viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ feisbuko paskyrą ir ėmėsi apgaulės – už du eurus siūlo neva nemokamą važiavimą autobusais šešiems mėnesiams. ...
-
Naujųjų sutikimas – su lietumi
Sinoptikai gražių orų metų sandūrai neprognozuoja. Naujų metų sutikimui teks ruošti skėčius, tačiau bent jau bus nešalta. ...
-
Naujo polėkio metas – ne tik šventiniu laikotarpiu
Nuolatinė tarpdisciplininės komandos pagalba, susitelkimas į paciento ir jo artimųjų lūkesčius bei jų gyvenimo kokybės gerinimas – tai tik keli iš daugybės tikslų, kuriuos savo atsidavimu darbui įgyvendina Klaipėdos medicininės slaug...
-
Rekordas: siuntą atsiėmė žaibišku greičiu2
Visoje šalyje prieššventiniu laikotarpiu išsiunčiama ir pristatoma milijonai siuntų. Tam, kad jos adresatus pasiektų laiku, priimama daugiau darbuotojų, ilginamos jų darbo valandos. Yra žmonių, kurie siuntas stengiasi atsiimt...
-
Jaunimo „linksmybės“: turistams informacija – kinų kalba1
Priekulės centre šalia paminklo rašytojai Ievai Simonaitytei įrengtas interaktyvus ekranas pažinčiai su rašytojos gyvenimu. Tačiau turistai informacijos negali perskaityti, mat ji čia skelbiama kinų kalba. ...