Automobilių paroda pranoko lūkesčius Pereiti į pagrindinį turinį

Automobilių paroda pranoko lūkesčius

2009-04-27 09:00
Spektaklis: itin daug smalsuolių sutraukė nutrūktgalviški motociklininkų kaskadininkų pasirodymai.
Spektaklis: itin daug smalsuolių sutraukė nutrūktgalviški motociklininkų kaskadininkų pasirodymai. / Mindaugo Ažušilio nuotr.

Nors automobilių rinką apėmęs sąstingis, savaitgalį "Litexpo" rūmuose šurmuliavusioje "ALT 2009" parodoje žmonių prisirinko tarsi per didžiuosius Žolinės atlaidus.

Malonus netikėtumas

Visi Lietuvoje dirbantys automobilių verslininkai, metų pradžioje atmetę pasiūlymus rengti tradicinį "Baltic International Motorshow", o vėliau nepanorę dalyvauti gerokai kuklesnėje "ALT 2009", šiandien, ko gero, graužiasi nagus.

Norintys patekti į "Litexpo" ekspozicijų sales šeštadienį buvo priversti keliolika minučių mindžikuoti eilėje prie kasų, sumokėti 10 litų ir tik tuomet mėginti prasibrauti prie didžiausių automobilių rinkos naujienų.

Pastarųjų taip pat buvo daugiau, nei tikėtasi. Oficialias premjeras čia šventė "Toyota iQ", "Chevrolet Cruze", hibridinis "Honda Insight", "Citroën C3 Picasso", "Peugeot 3008". Be to, parodoje pristatyta keletas svarbių technologinių naujovių: "Fiat" inžinierių sukurta naujausios kartos dyzelinių "Multijet" variklių šeima, švediška "Flexi-Fuel Vehicle" sistema, leidžianti turbininį "SAAB Turbo Biopower" automobilį "girdyti" tiek tradiciniu benzinu, tiek E85 degalais arba bet kokiu jų abiejų mišiniu.

Be to, parodoje buvo itin marga įvairiausios paskirties ratuočių ekspozicija, pradedant solidžia Stasio Brundzos antikvarinių automobilių kolekcija ir baigiant praėjusio amžiaus 7–8 dešimtmetyje auksarankių lietuvių meistrų tarptautinėms ralio varžyboms paruoštomis "Ladomis", Le Mano serijos lenktynėse dalyvavusia "Corvette", "Moto GP" lygio sportiniais motociklais, keturračiais, kateriais ir t. t.

Lūkesčių kalvė

Ar tai gali padėti išjudinti vegetuojančią naujų automobilių prekybos rinką? Kalbinti automobilių verslininkai pripažino, kad nieko nedarant, o tik dejuojant, padėtis tikrai nepasikeis.

"Tikimės, kad bent keletas pokalbių apie pristatytus naujus automobilius iš tiesų baigsis pirkimo–pardavimo sutarties pasirašymu, tačiau mums ne mažiau svarbūs ir kiti dalykai", – sakė bendrovės "Veho" vadovas Rimantas Damkauskas.

Kiti kalbinti parodos dalyviai taip pat pastebėjo, kad tokio pobūdžio renginiai leidžia sužinoti potencialių pirkėjų lūkesčius ir atitinkamai pakoreguoti įmonės veiklą. Jų teigimu, kad ir kokios niūrios mintys retkarčiais užplūstų, akivaizdu kad gyvenimas nesustojo, o žmonės nesiliovė svajoti.

Naudingos pamokos

Nė minutės atokvėpio parodoje neturėjo bendrovės "Bridgestone Baltic SIA" atstovai, su padangų prekybos įmone "Egzotika" surengę oro slėgio padangose tikrinimo akciją. Prie jų pavėsinės nuolat rikiavosi eilės automobilių, o konsultantai dėstė taisyklingo padangų eksploatavimo tiesas.

Bendrovė "Super SEGWAY" vykstant parodai organizavo važiavimo riedžiais pamokas ir važiavimo su kliūtimis varžybas. Itin daug smalsuolių sutraukė nutrūktgalviški mototociklininkų kaskadininkų ir motociklų sporto klubų pasirodymai, šalmų dekoravimo meistrų pristatymai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų