- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
-
Sedanui „BMW 7“ – pagyros dėl technologijų ir malonumo vairuoti
Viena didžiausių šių metų automobilių industrijos naujienų – prabangus BMW septintos serijos sedanas – pripažinimo sulaukė ir Lietuvos „Metų automobilio 2016“ rinkimuose. Jis paskelbtas geriausiu verslo klasės automobiliu. Šį apdovanojimą skyrę komisijos nariai teigia, kad „BMW 7“ šioje kategorijoje – akivaizdus lyderis, o daugiausia simpatijų nusipelno dėl įdiegtų inovacijų, išskirtinio komforto ir išsaugoto BMW automobiliams būdingo dinamiškumo.
„Dar prieš oficialų pristatymą naujasis „BMW 7“ buvo vadinamas pažangiausiu automobiliu savo klasėje ir, pasirodęs realybėje, neabejotinai viršijo daugelio vairuotojų lūkesčius. Dėsninga, kad jis padarė didelį įspūdį ir automobilių vertinimo ekspertams – šalies auto žurnalistams, skyrusiems „BMW 7“ garbingą „Metų verslo automobilio“ titulą“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
Šios vasaros pradžioje debiutavęs naujasis „BMW 7“ nustebino net 130 kg sumažėjusio kėbulo svoriu, kuris tapo lengviausias tarp šios klasės automobilių. Šis kėbulas, kurio konstrukcijoje sumaniai panaudoti anglies pluošto elementai ir kitos lengvasvorės medžiagos, praėjusį mėnesį pelnė prestižinį „EuroCarBody 2015“ apdovanojimą. Šis svorio numetęs kėbulas naujam modeliui suteikia net kelis pranašumus – geresnį valdomumą ir mažesnes degalų sąnaudas.
Išsiskiriantis modernia, sportiškai elegantiška ir prabangia išvaizda, „BMW 7“ yra aprūpintas įvairiomis funkcionalaus dizaino ir technologijų inovacijomis tarp kurių – lazeriniai žibintai, kurių skleidžiamos šviesos spindulio ilgis gali siekti net iki 600 m, ar prasiveriančios priekinės grotelės, kurios reaguoja į variklio aušinimo poreikį. Tai taip pat pirmasis automobilis, kuris turi nuotolinio parkavimo sistemą – spustelėjus komandą ant automobilio raktelio, jis gali pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net nebūtina.
Šio prabangaus sedano viduje – pasirenkamas salono apšvietimas, į krėslą su atrama kojoms galinti transformuotis galinė sėdynė, taip pat turinti masažo funkciją, multimedijos sistema su lietimais ir gestais valdomu centrinės panelės ekranu, taip pat galimybė įkrauti telefoną be laidų.
„BMW 7“ variklių gamą sudaro du benzininiai, du dyzeliniai ir su hibridine pavara montuojamas varikliai. Tad šis sedanas išsiskiria ne tik aukščiausio lygio komfortu, bet ir dinamiškomis, tiksliomis, itin paklusnaus valdymo įvairiose situacijose ypatybėmis. Būtent šis derinys paliko didžiausią įspūdį „Metų automobilio“ komisijos nariams, kurie negailėjo gerų atsiliepimų apie naująjį „BMW 7“.
Pateikiame kelių „Metų automobilio“ komisijos narių atsiliepimus
Žurnalo „Keturi ratai“ redaktorius Valdas Valiukevičius teigia, kad „BMW 7” „Metų verslo automobilio“ titulą iškovojo su didžiule persvara, niekam nekilo abejonių, kad tai geriausias verslo klasės automobilis. Iš visų dalyvių jis pats patogiausias, užtikrina važiavimo komfortą, turi naujų technologijų, kurių vairuotojai neras nė viename kitame modelyje. Automobilyje naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos, puikūs varikliai, pakaba – BMW šioje kategorijoje buvo tiesiog neprilygstamas“, – sakė V. Valiukevičius.
Portalo „Alfa.lt“ žurnalistas Renaldas Gabartas teigė dėmesį labiau kreipęs ne į novatoriškas technologijas, o tradicines automobilio charakterio ypatybes: „Apie daugybės dalykų, leidusių bavarams pasipuikuoti tapus inovacijų lyderiu, egzistavimą sužinojau tik perskaitęs naujojo septintuko pristatymo medžiagą. Kita vertus, būtent tai leido pasidžiaugti oldskul kartos vairuotojų širdį glostančiomis smagybėmis: tobulai subalansuota pakaba, visuose sūkių diapazonuose esančiu galios rezervu, sklandžiai veikiančia transmisija, informatyviu vairo mechanizmu, idealia garso izoliacija ir audio sistemos akustika. Šio automobilio šeimininkas, nusprendęs pats sėsti prie septintuko vairo, gali patirti visus esminius vairuotojiškus malonumus“.
Laidos „Motorai“ vedėjas, atstovaujantis „Delfi.lt” portalui Jurgis Paplaitis sakė niekada negalvojęs, kad kada nors reprezentacinį 7 serijos BMW jam kada nors teks įvardyti kaip „vienareikšmiškai labiausiai patikusį Metų automobilio rinkimų dalyvį“: „Neįtikėtina kaip bavarų inžinieriai sugebėjo apjungti visas šias ypatybes – daugiau kaip 5 metrų ilgio automobilis vikrus lyg važiuotum sportišku trečios serijos BMW, visų ratų pavara ir milžiniškas dyzelinio 3.0 l motoro 620 Nm sukimo momentas svaigina vos 5,8 sekundės iki 100 km/val. trunkančiu pagreičiu, o vidutinės degalų sąnaudos bandymų metu buvo tik 8 l/100 km!”.
„Įspūdingo grožio multimedijos sistemos grafika ir galingiausiems išmaniesiems telefonams nenusileidžiančios galimybės, leidžiančios valdyti funkcijas gestais ore ir planšete, daugybė važiavimo režimų pasirinkimų – tai neabejotinai progresyviausias reprezentacinis automobilis, siūlantis kelionę aukščiausia klase tiek vairuotojui, tiek ir keleiviams!“, – pridūrė J. Paplaitis.
Dinos Sergijenko, „Verslo žinių“ automobilių ir transporto korespondentės nuomone, verslo klasės automobilis privalo turėti svarų vardą, pasižymėti pakankama prabanga ir komfortu. Taip pat – ne žengti koja kojon su naujausiomis automobilių pramonės technologijomis, bet diktuoti tendencijas. „Būtent toks yra septintosios serijos BMW. Ir bene labiausiai džiugina tai, kad, nepaisant „BMW 7“ solidumo bei galimybių valdyti ne vieną automobilio parametrą iš galinės sėdynės, šis modelis išsaugojo vairavimo malonumą teikiančias ypatybes“, – pastebėjo D. Sergijenko.
Naujienų portalo „lrytas.lt“ autorubrikos redaktorė Ilona Steponėnė teigė pati turėjusi senesnės kartos „BMW 750 iL“ su E32 modifikacijos kėbulu, todėl išbandyti naują septintą seriją jai buvo itin įdomu. „Jie nesiskiria kaip diena ir naktis – jie skiriasi kaip Žemė ir Mėnulis. Automobilis numetė net 130 kg ir tai kardinaliai pakeitė jo valdomumą, bet kartu nepadaryta jokių kompromisų iš komforto pusės. 7 serijos BMW lygiai taip pat malonu vairuoti, kaip ir būti vežamam ant galinės sėdynės“, – teigė I. Steponėnė.
„Prieš pasirodant kiekvienam naujam BMW modeliui, man kirba klausimas: tai kada bavarai vardan didesnio komforto išduos sportiškumą? Išbandęs automobilį, atsakymą vis gaunu tą patį: automobilis valdomas nuostabiai, komfortas aukštame lygyje. Tikėjausi, kad BMW 7 pagaliau taps išdaviku, bet kur tau - tai aukščiausios klasės pavyzdys, kaip galima sukurti reprezentacinį automobilį, kurį jo savininkas norėtų vairuoti pats“, – sakė dar vienas “Metų Automobilio” komisijos narys, naujienų portal „15min.lt“ žurnalistas Paulius Sviklas.
Tradicinius, 19-ą kartą vykusius Lietuvos metų automobilio rinkimus organizavo Lietuvos žurnalistų klubas. Vertinimo komisiją sudarė šio klubo nariai: Dainius Leonavičius, Dina Sergijenko, Ilona Steponėnė, Jurgis Paplaitis, Paulius Sviklas, Ramūnas Fetingis, Renaldas Gabartas, Valdas Juozas Vilūnas, Valdas Valiukevičius ir Vitoldas Milius.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...