- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
-
„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta
Praėjusią savaitę Lietuvos „Metų automobilio 2017“ konkurso dalyviai rinkosi Druskininkuose. Čia visus 35 konkursantus bandė 10 komisijos narių, radę laiko ir visureigių bandymams sniego arenoje, ir pasigilinimui į automobilių pakabos konstrukciją, ir vaikų globos namus spėjo aplankyti.
O šeštadienį jie dirbo šturmanais – tądien naujausius automobilius išbandė konkurso rėmėjai ir kiti svečiai.
Atrodytų, vienodomis sąlygomis išbandžius visus konkurso automobilius, jau turėtų būti aiškūs patys geriausieji? Ne viskas taip paprasta.
„Automobiliai pastaraisiais metais itin supanašėjo. Bet tą jie padarė gerąja prasme – tokių, kurie būtų akivaizdūs autsaideriai, jau nebėra. Įvardyti geriausius šiemet itin sunku, nes vieno ar kito išskirtinio modelio nėra“, - pastebėjo konkurso komisijos narys, „Auto Bild Lietuva“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius.
Vaikai pamėgo atšvaitus
Trečiadienį susirinkę „Europa Royale“ viršbutyje Druskininkuose ir pradėję bandymus, žurnalistai ketvirtadienį nutarė aplankyti Spenglos vaikų namus. Čia jų laukė 41 globotinis, pasiruošęs išklausinėti kiek įmanoma daugiau apie naujausius automobilius, rinkimų specifiką ir bandymų stovyklą.
Auklėtiniams buvo išdalinti atšvairai ir parodytas jų veikimas: aktų salėje susirinkę vaikai po trumpo šviesos blyksnio turėjo įspėti, kiek iš viso žmonių yra ant scenos, kai dalis jų buvo gerai matomi ir su atšvaitais, o dalis – be. Šviesą atspindinčių elementų efektyvumu įsitikinti Spenglos globos namų auklėtiniai netruko ir mielai prisitvirtino atšvaitus prie savo rūbų.
Vaikams buvo suteikta galimybė ir pasivėžinti naujausiais automobiliais, kuria jie mielai naudojosi. Populiariausius nuspėti nebuvo sunku: tai ryškiaspalvė „Alfa Romeo Giulia“, galingas „Ford Focus RS“ bei komfortiškas E klasės „Mercedes-Benz“.
Bendros tendencijos yra tokios, kad, pavyzdžiui, aukštos klasės automobiliuose daugėja elektra valdomų pakabų, kur galima pasirinkti kietumą pagal važiavimo režimus. Jos puikiai suderina komfortą ir gerą valdymą.
Globos namų mažiausieji ir patys sėdo vairuoti. Tiesa, ne prie automobilio, o elektrinio keturračio vairo, mat šitaip – lenktynėse po stogu – buvo patikrintos jų saugaus eismo žinios. Kad užduotis neatrodytų pernelyg paprasta, trasa buvo pažymėta ne tik kūgeliais, bet ir miniatiūriniais kelio ženklais, žyminčiais stovėjimo aikštelę, pėsčiųjų zoną, gyvenvietę, perėją ir kitais. Dar daugiau – visi vaikai, privažiavę „pėsčiųjų perėją“, turėjo sustoti ir praleisti ją einantį vieną varžybų teisėjų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...