„Metų automobilio“ rinkimuose – intrigos nuojauta

  • Teksto dydis:

Praėjusią savaitę Lietuvos „Metų automobilio 2017“ konkurso dalyviai rinkosi Druskininkuose. Čia visus 35 konkursantus bandė 10 komisijos narių, radę laiko ir visureigių bandymams sniego arenoje, ir pasigilinimui į automobilių pakabos konstrukciją, ir vaikų globos namus spėjo aplankyti.

O šeštadienį jie dirbo šturmanais – tądien naujausius automobilius išbandė konkurso rėmėjai ir kiti svečiai.

Atrodytų, vienodomis sąlygomis išbandžius visus konkurso automobilius, jau turėtų būti aiškūs patys geriausieji? Ne viskas taip paprasta.

„Automobiliai pastaraisiais metais itin supanašėjo. Bet tą jie padarė gerąja prasme – tokių, kurie būtų akivaizdūs autsaideriai, jau nebėra. Įvardyti geriausius šiemet itin sunku, nes vieno ar kito išskirtinio modelio nėra“, - pastebėjo konkurso komisijos narys, „Auto Bild Lietuva“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius.

Vaikai pamėgo atšvaitus

Trečiadienį susirinkę „Europa Royale“ viršbutyje Druskininkuose ir pradėję bandymus, žurnalistai ketvirtadienį nutarė aplankyti Spenglos vaikų namus. Čia jų laukė 41 globotinis, pasiruošęs išklausinėti kiek įmanoma daugiau apie naujausius automobilius, rinkimų specifiką ir bandymų stovyklą.

Auklėtiniams buvo išdalinti atšvairai ir parodytas jų veikimas: aktų salėje susirinkę vaikai po trumpo šviesos blyksnio turėjo įspėti, kiek iš viso žmonių yra ant scenos, kai dalis jų buvo gerai matomi ir su atšvaitais, o dalis – be. Šviesą atspindinčių elementų efektyvumu įsitikinti Spenglos globos namų auklėtiniai netruko ir mielai prisitvirtino atšvaitus prie savo rūbų.

Vaikams buvo suteikta galimybė ir pasivėžinti naujausiais automobiliais, kuria jie mielai naudojosi. Populiariausius nuspėti nebuvo sunku: tai ryškiaspalvė „Alfa Romeo Giulia“, galingas „Ford Focus RS“ bei komfortiškas E klasės „Mercedes-Benz“.

Bendros tendencijos yra tokios, kad, pavyzdžiui, aukštos klasės automobiliuose daugėja elektra valdomų pakabų, kur galima pasirinkti kietumą pagal važiavimo režimus. Jos puikiai suderina komfortą ir gerą valdymą.

Globos namų mažiausieji ir patys sėdo vairuoti. Tiesa, ne prie automobilio, o elektrinio keturračio vairo, mat šitaip – lenktynėse po stogu – buvo patikrintos jų saugaus eismo žinios. Kad užduotis neatrodytų pernelyg paprasta, trasa buvo pažymėta ne tik kūgeliais, bet ir miniatiūriniais kelio ženklais, žyminčiais stovėjimo aikštelę, pėsčiųjų zoną, gyvenvietę, perėją ir kitais. Dar daugiau – visi vaikai, privažiavę „pėsčiųjų perėją“, turėjo sustoti ir praleisti ją einantį vieną varžybų teisėjų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių