- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
Europos gamintojų asociacija skelbia, kad per aštuonis šių metų mėnesius naujų komercinių automobilių pardavimas Europoje išaugo 14,3 procentų. Vien per rugpjūtį šių automobilių paklausa išaugo 31,8 proc. Itin pastebimas kompaktinių furgonų populiarėjimas, neslūgstantis trejus metus iš eilės. Pernai, rinkdamiesi komercinį transportą, Europos pirkėjai pirmumą teikė „Ford“ markės automobiliams ir šiuo metu jie užima beveik 13 proc. rinkos.
Ekspertų teigimu, išaugusį komercinių automobilių populiarumą sparčiai besiplečianti internetinė prekyba, kurios prekėms pristatyti labiausiai tinka nedidelių gabaritų transportas. Be to, Europoje kuriasi nauji smulkūs paslaugas teikiantys verslai – dažymo, tinkavimo, santechnikos, smulkaus remonto paslaugų, kurių atstovų kasdieniame darbe šio tipo automobilis yra parankiausias.
„Ford“ automobilių populiarumą lėmė tiek atnaujinta „Transit“ modelių serija, tiek bendra situacija Europos šalių rinkose. Daugeliui įmonių komercinis transportas yra tarsi biuras ant ratų, tad joms yra svarbi automobilio išvaizda bei jo patikimumas, saugumas. Lietuviai išsiskiria ūkiškumu – priimant galutinį sprendimą lemiamu veiksniu tampa kainos bei kokybės santykis“, – sakė Justė Šataitė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.
Anot J. Šataitės, natūralu, jog įmonės skaičiuoja kaštus, todėl įsigydamos komercinius automobilius, jos mieliau renkasi trejų ar penkerių metų veiklos nuomą ar finansinį lizingą. Taip pat kreipiamas dėmesys į automobilio krovumą, tūrį, kuro sąnaudas, garantinį laikotarpį. Iš papildomos įrangos paketo klientai dažnai prašo kondicionieriaus, vairuotojo kabinos šildymo šaltu metų laiku bei laisvų rankų įrangos.
11 metų trijose Baltijos šalyse veikiančios švediško kapitalo įmonių grupės „Kemitek“ partneris ir vadovas Lietuvoje Andrius Malašauskas tikina, kad likus metams iki automobilių nuomos termino pabaigos, įmonėje pradedama rinkti informacija apie naujoves. Teiraujamasi kolegų, partnerių atsiliepimų. Išsirinkus reikalingo dydžio modelius, atliekami testiniai važiavimai, kuriuose dalyvauja įmonės personalas, kuriam teks tiesiogiai dirbti su automobiliais.
„Mūsų žmonės už automobilio vairo praleidžia daug laiko, todėl turi jaustis komfortiškai, jiems turi patikti transporto priemonė, kuri tampa jų antraisiais namais“, – pasakojo „Kemitek“ vadovas.
Anot A.Malašausko, įsigyjant automobilį, deramasi tris kartus: dėl automobilio kainos, automobilio finansavimo sąlygų bei atpirkimo kainos: „Turėdami šiuos tris dedamuosius, matome galutinį paveikslą“. Visus komercinius automobilius „Kemitek“ įsigyja veiklos nuomos būdu trims metams – kaip tik tiek trunka garantinio aptarnavimo laikotarpis. „Neturime laiko žaisti serviso“, – teigė jis.
Kitos trijose Baltijos šalyse veikiančios įmonių grupės „Alwark“ komercijos direktorius Julius Urbanavičius teigia, kad komercinio transporto pasirinkimą jų įmonėje dažniausiai lemia automobilio kaina, jo likutinė vertė, eksploatacijos sąnaudos, patikimumas bei automobilius aptarnaujantys serviso tinklai.
„Parduodame bei nuomojame įvairią techniką, teikiame serviso paslaugas. Patys vykstame į vietą aptarnauti bei remontuoti. Tad renkantis transportą nemažai reikšmės turi išplėtotas aptarnavimo tinklas. Žinoma, apie planuojamus įsigyti automobilius automobilius teiraujamės ir partnerių bei klientų nuomonės“, – sakė J. Urbanavičius.
„Alwark“ automobilių parke yra 40 „Ford“ markės automobilių. Daugiausia yra „Ford Transit“ bei „Ford Connect“ komercinių furgonų.
„Darbas mūsų sunkus, „vyriškas“, tad neturime laiko puikuotis. Automobilis mums – verslo partneris. Jame turi būti visko tiek, kiek reikia. Jei atvažiuotume per aukštos klasės automobiliu, klientui pasirodytų, jog mėtome pinigus. Todėl ir pasirinkome „Ford“. Būtent šios markės automobilius galėčiau pavadinti subalansuotais darbiniais arkliukais, atitinkančiais mūsų poreikius“, – pabrėžė „Alwark“ komercijos direktorius.
Kodėl pasirinko būtent „Ford“ panašiai kalbėjo ir „Kemitek“ vadovas. „Mūsų klientai kreipia dėmesį į tai, kokiais automobiliais atvažiuojame teikti paslaugų. „Ford“ yra ta mašina, kuri rodo, jog esame darbštūs, greiti, sugebame uždirbti pinigų, teikti optimalų servisą“, – sakė A. Malašauskas.
Anot jo, vienas kriterijų, kodėl prieš dvejus metus pasirinko „Ford“ buvo ir tai, kad buvo atnaujinta „Ford Transit“ automobilių linija. „Klientai iš karto pastebėjo, kad sekame rinkos naujovėmis“, – kalbėjo A. Malašauskas.
Įmonė turi 10 automobilių, iš jų 8 yra „Ford Transit“ – „Custom“ bei „Courier“.
Anot „Kemitek“ vadovo, „Ford Transit Courier“ pasirinktas, nes jo išmatavimai leidžia pasiekti visus įmanomus aptarnavimo taškus. Automobiliai parinkti manevravimui senamiestyje, kur yra sudėtingesnės automobilio statymo sąlygos, siauri pravažiavimai, be to, atsižvelgta į prekybos centrų požeminių stovėjimo aikštelių nedidelį aukštį. Didesnius „Fort Transit Custom“ markės furgonus įmonė naudoja tūriniams atvežimams, tarkime, pristatyti kelis popieriaus padėklus.
Komercinių automobilių „Ford Transit“ „ūkiškumą“ pastebėjo ir Panevėžyje veikiančios grūdų perdirbimo įmonės „Amilina“ vadovai. Daugiau kaip 40 automobilių „Amilina“ parke yra įvairių, tiek komercinių, tiek ir lengvųjų „Ford“ markės modelių: nuo „Ford Mondeo“, „Focus“ iki „Transit Connect“, „Transit“.
Apibūdindamas „Ford“ automobilius, šios įmonės Transporto skyriaus vadovas Kazys Čerškus teigė, kad jiems labiausiai patinka automobilio gebėjimas savyje suderinti prieinamą kainą, patogumą bei tinkamą išvaizdą. Be to, jis yra „minkštas“, gero matomumo vairuotojui, stabilus kelyje, ekonomiškas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“5
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...