Artėjant motociklų sezonui – nauji „BMW Motorrad“ modeliai

  • Teksto dydis:

Prieinamas motociklas pradedantiesiems – „BMW G 310 R“

Lietuvos rinkoje šįmet pasirodys ir „BMW G 310 R“ – tai pirmasis bendrovės modelis motociklų iki 500 kub. cm klasėje. Šis motociklas buvo kuriamas „nuo švaraus lapo“ ir išsiskiria universalumu bei komfortišku valdymu. „BMW G 310 R“ gali vikriai manevruoti siaurose miestų gatvėse, motociklo ekonomiškumas ir patogi sėdėsena leis be rūpesčių su juo įveikti ir ilgesnį atstumą. Tad šis motociklas išsiskiria iš tiesų plačiu pritaikymo spektru ir gali būti puikus pasirinkimas pradedantiesiems motociklų vairuotojams.

Svarbiausias „BMW G 310 R“ elementas – tai naujas 313 kub. cm darbinio tūrio vieno cilindro variklis, išvystantis 25 kW/34 AG jėgą ir 25 Nm sukimo momentą, šiam varikliui būdingos itin nedidelės kuro sąnaudos.

Be naujojo variklio „BMW G 310 R“ išsiskiria patikima ir ergonomiška konstrukcija, kuri taip pat yra lengva – tai lemia didesnį dinamiškumą. Šis modelis turi rėminį korpusą, apversto tipo priekinę šakę, ABS stabdžių sistemą. Trumpa motociklo ratų bazė užtikrina geresnį jo suvaldymą įvairiose sąlygose, o proporcingai ilgesnė galinė šakė suteikia daugiau stabilumo kelyje.

Kuriant šį motociklą daug dėmesio skirta jo naudojimo ir valdymo paprastumui įvertinant įvairaus sudėjimo vairuotojus. Todėl motociklo balnelis nuleistas į žemesnį negu įprastai 78,5 cm aukštį, tai užtikrina laisvesnę ir komfortiškesnę sėdėjimo pozą; valdymo rankenėlės ir mygtukai išsiskiria „BMW Motorrad“ būdingu paprastumu, skaitmeniniame ekranėlyje pateikiama visa svarbiausia važiavimo informacija.

„BMW Motorrad“ yra paruošęs ir tvirtesnę šio modelio versiją „BMW G 310 GS“, pritaikytą naudoti prastesniuose keliuose ir išlaikančią kasdienį praktiškumą.

„BMW G 310 R“ kaina Lietuvoje rinkoje – 4990 eurų, jį taip pat bus galima išbandyti „Krasta Auto“ salonuose.

„BMW K 1600 GTL“ – aukščiausio lygio prabanga kelionėse

Atnaujintame prabangiajame „BMW K 1600 GTL“ modelyje naudojamas vienoje eilėje išdėstytas 6 cilindrų variklis, kurio darbinis tūris siekia daugiau kaip 1 tūkst. kub. cm. Variklio išvystoma įspūdinga 118 kW (160 AG) galia ir 175 Nm sukimo momentas prisideda prie itin komfortiško ir tuo pačiu metu dinamiško važiavimo galimybių. Atnaujintas modelis išsiskiria dar labiau pagerintomis patogaus važiavimo ir valdymo ypatybėmis, be to, jis atitinka EU4 emisijos reikalavimus.

Naujasis „BMW K 1600 GTL“ nuo šiol standartiškai aprūpintas elektroniniu būdu valdoma pakaba „Dynamic ESA“ ir skirtingais amortizacijos režimais. Šios naujovės pagerina tiek važiavimo stabilumą, tiek komfortą. Daugiau galimybių manevruoti suteikia naujas atbulinės eigos asistentas. Jis įjungiamas vieno mygtuko spustelėjimu, tuo metu motociklo pajudėjimą inicijuoja starteris. Kaip papildomą įrangą pasirinkus pavarų perjungimo funkciją „Shift Assistant Pro“, galima keisti pavaras nenuspaudus sankabos, daugeliu atvejų tai palengvina valdymą ar leidžia vairuoti sportiškiau.

„BMW K 1600 GTL“ apsaugos nuo vėjo ir nepalankių oro sąlygų ypatybės dar labiau pagerintos – tą užtikrina nauji motociklo korpuso apdailos elementai ir vėjo kreiptuvai. Atgal patrauktos vairo rankenėlės ir pažemintos atramos kojoms suteikia daugiau patogumo įveikiant ilgą atstumą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių