„Niekada ten nebuvęs. Ko tikėtis – nežinau, tačiau svarbiausia – sėkmingas finišas ir podiumas“, – išvykdamas į lenktynes Taklamakano dykumoje kalbėjo Arūnas Gelažninkas.
Šiandien Kaunas, kaip ir kiti šalies didmiesčiai, švenčia motociklininkų sezono atidarymą. Ši tradicija pirmąjį gegužės šeštadienį paminėti vienų ypač laukiamą, kitų nepaliaujamai keiksnojamą, plieninių žirgų išvažiavimo į kelius pradžią gyvuoja jau 32-ejus metus.
Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Šiauliuose ir kituose miestuose ir miesteliuose gegužės 6 d. baikerių klubai, bendruomenės ir pavieniai motociklinikai važiuos savo krašto keliais, lankys bendraminčius kituose miestuose ar kvies susitikti.
Automobilių pramonės tendencijos pastaraisiais metais nepalieka pasirinkimo. Didieji gamintojai vieną po kito pristato elektromobilius – įkraunamus ar paprastus hibridus, o naujų vidaus degimo variklių nematėme jau senokai. Motociklų gamybos srityje situacija kitokia.
Andrius Miciūnas ir Dainius Stanaitis – vadinamieji britvininkai, drifteriai, keliantys daugeliui siaubą keliuose. Šių vyrų gyvenimas neatsiejamas nuo dalies visuomenės smerkiančių žvilgsnių, tad pokalbis „Kauno dienos“ studijoje ne tik apie adrenalino alkį, bet ir apie stereotipus.
Nors motociklininkų sezonas artėja į pabaigą, šis metų laikas vienu aspektu jiems yra itin palankus. Rinkos tyrimai liudija, kad rudenį – palankiausias metas vairuotojams įgyvendinti svajonę ir įsigyti motociklą arba pasikeisti senąjį į geresnį modelį.
„Kauno dienos“ studijoje – vyrai, neįsivaizduojantys gyvenimo be plieninių žirgų. Tai Lietuvos baikerių kongreso vadovas Kazimieras Čeponis (K.Č.) ir Lietuvos motociklų sporto federacijos Mototurizmo komisijos pirmininkas Linas Pečiukaitis (L.P.).