- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ išsaugojo geriausio klientų aptarnavimo lyderystę Lietuvoje – daugiau nei pusė respondentų juos įvardija kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonę. Tai liudija naujausias „Shopper Quality“ atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas.
„Iš visų mažmeninės prekybos sričių statybos ir remonto sektorius išsiskiria, nes čia prekės dažniausiai yra sudėtingesnės, reikalauja daugiau profesionalių konsultacijų ir gero asortimento išmanymo. Labai svarbu gebėti prekes palyginti tarpusavyje, patarti klientui, kas tinka geriausiai, kad būtų sukurta gera aptarnavimo patirtis“, – sakė Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Ermitažas“, „Depo“ ir „Bikuva“.
„Senukus“, kaip geriausiai aptarnaujantį statybos ir remonto tinklą, šiais metais įvardino 50,9 proc. Lietuvos gyventojų – 3 proc. daugiau nei pernai. Antroje vietoje liko „Depo“ su 21,9 proc. respondentų balsų, trečioje – „Ermitažas“ su 11,9 proc. balsų.
„Klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Senukų“ vadybos sričių. Kiekviena detalė svarbi, siekiant suteikti profesionalų aptarnavimą, reikalingas konsultacijas ir kartu rasti efektyviausius sprendimus. Dėkojame Lietuvos gyventojams, kad vertina mūsų darbuotojų kasdienį nuoširdų darbą, taip skatindami stengtis dar daugiau“, – kalbėjo Jovita Daškevičienė, „Kesko Senukai Lithuania“ vykdomoji direktorė.
Senukus“, kaip geriausiai aptarnaujantį statybos ir remonto tinklą, šiais metais įvardino 50,9 proc. Lietuvos gyventojų – 3 proc. daugiau nei pernai.
Jos teigimu, „Senukams“ aptarnavimo srityje išsiskirti pavyksta jau ne pirmus metus, nes įmonė girdi, supranta ir pažįsta savo klientus bei siekia su jais kurti lojalų santykį.
„Įmonėje nuolat atliekami vidiniai vartotojų aptarnavimo kokybės tyrimai, analizuojami jų rezultatai bei identifikuojami klientų aptarnavimo etapai, kuriems reikia skirti daugiau dėmesio. Atsižvelgdami į tyrimų išvadas, stengiamės kasdien tobulėti ir savo klientams užtikrinti dar geresnę apsipirkimo patirtį“, – darbo užkulisiais dalijosi „Senukų“ atstovė.
Pasak J. Daškevičienės, įmonė nuolat investuoja į mokymus darbuotojams. Didinti komandos įsitraukimą aptarnavimo gerinimo srityje padeda ir papildoma motyvacinė sistema, reguliarūs apdovanojimai klientų mylimiausiems specialistams.
N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ pranašumas – stiprūs konsultantų gebėjimai įsigilinti į kliento poreikius, užduoti tikslinamuosius klausimus, siekiant geriau suprasti ir padėti.
„Kai gerai išsiaiškinamas poreikis, pasiūlomos tikslingesnės prekės, tuomet klientui sukuriama geresnė apsilankymo patirtis“, – teigė N. Kazlauskienė.
Reprezentatyvus tyrimas, kurio metu apklausta 1011 Lietuvos gyventojų, buvo atliktas šių metų kovo 1–10 dienomis.
Kitame „Shopper Quality“ 2023 metų pabaigoje atliktame slapto pirkėjo tyrime „Senukai“ taip pat užsitikrino lyderio poziciją ir gavo aukščiausią įvertinimą, lyginant su „pasidaryk pats“ sektoriaus dalyviais.
![](/img/dmn-pr-kd.png)
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Vičiūnų grupės“ valdomos „Groward Group“ įmonės Rusijoje ir Kazachstane bus likviduotos8
„Vičiūnų grupės“ vis dar valdomos žemės ūkio produktų prekybos grupės „Groward Group“ įmonės Rusijoje ir Kazachstane nebeveikia ir turėtų būti likviduotos dar šiemet, sako pastarosios grupės vadovas. ...
-
Lietuvos regionams – daugiau nei milijonas eurų paramos
Tarptautinė žaliosios energetikos bendrovė „Ignitis renewables“ tęsia bendradarbiavimą su vietos bendruomenėmis, įsikūrusiomis šalia įmonės vystomų ar jau veikiančių vėjo bei saulės elektrinių parkų, ir kuria vertę Lietuvos...
-
S. Gentvilas: reikia pripažinti, kad „Homanit“ situacijoje buvo padaryta ir valstybės klaidų4
Aplinkos ministras Simonas Gentvilas tvirtina, kad girdi Pagirių bendruomenės, jau du kartus laimėjusios teismo procesus prieš „Homanit Lietuva“, nepasitenkinimą gamyklos statybomis ir teigia, kad šioje situacijoje buvo padaryta i...
-
Apžvalga: „Sodrai“ įsiskolinusių įmonių šiemet 4 proc. daugiau2
Šiemet „Sodrai“ įsiskolinusių įmonių skaičius siekia 33,5 tūkst. Tokių įmonių 4 proc. daugiau nei pernai, rodo naujausia bendrovės „Scorify“ atlikta įmonių apžvalga. ...
-
Buvęs „Automagistralės“ vadovas V. Molis galutinai išteisintas dėl piktnaudžiavimo3
Buvęs valstybinės įmonės „Automagistralė“ direktorius Vladislovas Molis galutinai išteisintas dėl piktnaudžiavimo ir bendrovės turto iššvaistymo. ...
-
„Kauno autobusai“ įspėja miestiečius: plinta galima sukčių ataka5
Bendrovė „Kauno autobusai“ įspėja gyventojus – socialiniuose tinkluose plinta klaidingi pranešimai apie nemokamai išduodamas viešojo transporto korteles. ...
-
Turtingiausi strateginių įmonių vadovai – G. Kaminskaitė-Salters, D. Šilenskis, A. Latakas1
Turtingiausi tarp Lietuvos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių vadovų – telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters, naftos ir suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalų operatorės &...
-
Kaune „Nemunaičiuose“ iškils modernus verslo centras „Hermanas“4
SBA grupės nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „SBA Urban“ tęsia „Nemunaičių“ projektą kairiajame Nemuno krante, H. ir O. Minkovskių gatvėje. Kauno savivaldybei suteikus statybos leidimą, antruoju etapu šalia jau ...
-
D. Matijošaitis: „Vičiūnų grupė“ paliks „Viči“ ženklą Baltijos šalyse, bet keis jo dizainą1
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies kontroliuojamos vienos didžiausių Lietuvos maisto gamybos grupių „Vičiūnų grupė“ ketina palikti „Viči“ prekės ženklą Baltijos šalyse, tačiau keis jo dizainą, ...
-
Registrų centras: laiku ataskaitas šiais metais pateikė 60 proc. įmonių
2023 metų finansines ataskaitas laiku, iki birželio pradžios pateikė beveik 60 proc. – 92 tūkst. iš 156 tūkst. – juridinių asmenų. Prieš metus laiku tai padarė 47 proc., o užpernai – 40 proc. įmonių ir įstaigų, ske...