- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ trečiojo 2023 m. ketvirčio finansiniai rezultatai rodo ir toliau nuosekliai didėjantį verslo klientų skaičių, augantį duomenų vartojimą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, dėl kurių augo ir pajamos. Daugiausiai privačių ir išankstinio mokėjimo paslaugos klientų turinti bendrovė ir toliau investuoja į tinklo efektyvumo gerinimą bei naujos kartos ryšio plėtrą.
„Turime kaip niekada anksčiau kokybišką ir efektyvų mobiliojo ryšio tinklą, kuris leidžia klientams pasiūlyti itin kokybiškas paslaugas už patrauklią kainą. Mūsų tikslas – teikti klientams tokias paslaugas, kokių jiems reikia, ir tada, kada reikia. Ne tik sparčiai diegiame naujosios kartos 5G ryšio tinklą, bet ir vykdome viso tinklo modernizaciją, siūlome vartotojams aktualias papildomas paslaugas. Visa tai lemia nuolat augantį verslo klientų skaičių“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Bendrovės pajamos per trečiąjį metų ketvirtį pasiekė 86,9 mln. eurų ir buvo 3,3 proc. didesnės nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Nepaisant išlaikomo augimo, bendrovė junta ekonomikos augimo sulėtėjimą, kuris matomas vertinant įrangos pardavimus.
Turime kaip niekada anksčiau kokybišką ir efektyvų mobiliojo ryšio tinklą, kuris leidžia klientams pasiūlyti itin kokybiškas paslaugas už patrauklią kainą.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) trečiąjį ketvirtį siekė 36,5 mln. eurų ir buvo 19 proc. didesnis nei 2022 m. trečiąjį ketvirtį.
„Tele2“ klientai ir toliau išnaudoja vis daugiau duomenų – vien Lietuvoje persiuntė 114,7 tūkst. TB duomenų – 12,9 proc. daugiau nei tuo pačiu metu 2022-aisiais.
Operatoriaus klientai trečiąjį šių metų ketvirtį prakalbėjo 1,11 mlrd. minučių – tai 3 mln. daugiau nei analogišką ketvirtį pernai, nors lyginant su bendra tendencija pastebimas prakalbėtų minučių mažėjimas. Tam įtakos turi besikeičiantys žmonių bendravimo įpročiai – žmonės dažniau ryšį palaiko internetu.
„Tele2“ klientai vis daugiau naršo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Išnaršyti duomenys užsienio šalyse pasiekė 2,3 mln. GB – tai yra 34,5 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Trečiojo 2023 m. ketvirčio operatoriaus statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 2 mln. vartotojų.
Stabiliai kiekvieną ketvirtį auga „Tele2“ verslo klientų skaičius. Jis siekia jau 308 tūkst. ir yra 4,7 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu 2022 m.
„Tele2“ investicijos į ryšio kokybės gerinimą sudarė 5,7 mln. eurų ir šiemet jau pasiekė 18,5 mln. eurų.
Iš viso šiuo metu veikia 1504 operatoriaus bazinės stotys. 56-iose savivaldybėse jau veikia „Tele2" 5G naujosios kartos stotys, o sparčiausio 5G+ interneto tinklas dengia 37 proc. Lietuvos populiacijos. Operatorius toliau plečia vartotojų labiausiai naudojamą 4G tinklą, o itin greitas 4G+++ padengimas siekia 78 proc. Lietuvos gyventojų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas: hidroelektrinių savininkams patikėta vandens lygio ir žuvų migracijos stebėsena – teisėta
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas pripažino, jog hidrotechninių statinių naudotojų įpareigojimas teikti informaciją, susijusią su vandens lygio pasikeitimais, bei užtvankos savininko ar valdytojo lėšomis vykdyti žuvų pralaidos efe...
-
„Litgrid“ ieško rangovų „Teltonikos“ projektui Vilniuje2
Elektros perdavimo bendrovė „Litgrid“ ieško rangovų, kurie pastatytų transformatorių pastotę, elektros skirstyklą, būtiną aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ vystomam gamyklų parkui Liepkalnyje, bei ja...
-
Pasitraukusį „Foxpay“ vadovą Galatiltį laikinai pakeitė skandalingai pagarsėjusi Trinkūnaitė2
Licencijos netekusiai ir teisėsaugos tiriamai finansinių technologijų bendrovei „Foxpay“ nuo sausio pradžios laikinai vadovauja jos savininkė Ieva Trinkūnaitė, pakeitusi įmonę palikusį buvusį jos vadovą Saulių Galatiltį. ...
-
„Oro navigacija“: vis dažniau lėktuvai nenusileidžia dėl GPS ryšio sutrikimų
Lėktuvų įgulų pranešimų apie GPS ryšio trikdžius kiekis tarp 2023 m. ir 2024 m. išaugo daugiau nei 6 kartus, teigia bendrovės „Oro navigacija“ Operacinės veiklos departamento vadovas Tomas Montvila. Pasak jo 2023 m. pas...
-
Premium HIFU – matomas odos patempimas be jokių operacijų4
„Ultraformer III“ ir „Ultraformer MPT“ aparatai pilnai kontūruoja odą. Reikalinga vos viena procedūra , o pokytis matomas jau kitą dieną. Klausiate, ar tai įmanoma? Taip! Svarbiausia pasirinkite kvalifikuotą, medicininį i&scaron...
-
SADM finansavimo netekusios „Sidabrinės linijos“ vadovas: senjorai neliks be emocinės paramos3
„Sidabrinės linijos“ projektą vykdančio labdaros ir paramos fondo direktorius Marius Čiuželis teigia, kad emocinės pagalbos senjorams iniciatyva toliau tęs veiklą, nepaisant Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) sprendimo nutrau...
-
Vyriausybė žada ieškoti būdų, kaip tesėti pažadus „Orlen Lietuvai“1
Vyriausybės atstovai žada ieškoti būdų, kaip įgyvendinti buvusio Ingridos Šimonytės Ministrų kabineto įsipareigojimus dėl paramos Lenkijos energetikos grupės „Orlen“ valdomai bendrovei „Orlen Lietuva“. ...
-
Lietuvos paštas paskelbė generalinio direktoriaus atranką: laukiama kandidatų paraiškų1
Valstybės valdoma bendrovė Lietuvos paštas paskelbė generalinio direktoriaus atranką. ...
-
„Philip Morris“: kartelė geriausiems darbdaviams kyla kasmet1
Aplinka, kurioje talentai gali atsiskleisti, o kiekvienas darbuotojas jaučiasi vertinamas ir palaikomas, nelieka nepastebėta. Tai dar kartą patvirtino nepriklausomas „Top Employers Institute“, kuris suteikė aukščiausią pripažinimą pi...
-
„Vardan Lietuvos“ kreipėsi į teisėsaugą: Paukščio pasisakymai teikia pagrindo pradėti tyrimą
Ketvirtadienį Seimo demokratų frakcija „Vardan Lietuvos“ kreipėsi į Generalinę prokuratūrą bei Specialiųjų tyrimų tarnybą (STT), prašydama pradėti tyrimą dėl galimo buvusios valdžios trukdymo „Teltonikos“ projekto ...