„Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias jau 13 mėnesių iš eilės

  • Teksto dydis:

Ilgiau nei metus pigiausiai apsipirkti šalies gyventojai galėjo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse. Tai patvirtina kainas lyginančio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ atliktas tyrimas – „Maxima“ ir gegužės mėnesį siūlė pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio mažiausią kainą ir lyderystę šioje pozicijoje išlaikė jau 13 mėnesių iš eilės. „Pricer.lt“ stebimų pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio kaina „Maximoje“ gegužę siekė 53,35 Eur ir buvo 9,13 Eur mažesnė nei praėjusių metų gegužę.

„Pricer.lt“ skelbiamą kainų reitingą galima rasti čia.

„Nuosekliai dirbame tam, kad nuolat palaikytume mažų kainų lygį ir užtikrintume savo pirkėjams galimybę sutaupyti – tai įrodo objektyvi kainų analizė“, – sakė „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Anot „Maximos“ atstovės, ilgiau nei metus išlaikyti pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio mažiausią kainą itin konkurencingoje aplinkoje prekybos tinklui padeda nuoseklių veiksmų visuma.

„Nuolat stebime situaciją rinkoje ir lyginame kainas kituose prekybos tinkluose – taip galime greitai prisitaikyti prie situacijos, prireikus reaguoti į kainas ir konkuruoti dėl pirkėjų dėmesio. Be to, reguliariai peržiūrime esamus ir nuolatos inicijuojame naujus veiksmus, kad pirkėjai sutaupytų dar daugiau, o patys galėtume dar labiau pasitempti ir paskatinti kitus rinkos dalyvius pasekti šiuo pavyzdžiu“, – sakė I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Palaikyti mažų kainų lygį prekybos tinklui pavyksta ne tik laimingomis savaitės kainomis ir pasiūlymais, specialiais kainų projektais kaip „Anekdotas, o ne kaina“, bet ir kasdien derantis su tiekėjais dėl prekių pirkimo kainų.

„Vien per praėjusius metus sumažinome apie pusės tūkstančio prekių įprastas kainas, o pirkėjai, įsigydami tokias prekes, pernai sutaupė apie 4,4 mln. eurų“, – skaičiavo I. Trakimaitė-Šeškuvienė ir priduria, kad kasdien apsipirkti mažomis kainomis prekybos tinkle pirkėjams padeda ir privačių prekės ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, ir kt. maisto prekės už mažiausią kainą savo kategorijoje „Maximos“ parduotuvėse.

Tai, kad pirkėjams svarbu sutaupyti ir šia galimybe jie aktyviai naudojasi, įrodo skaičiai – net 89 proc. „Maxima“ parduotuvėse apsilankančių pirkėjų kasdien į savo krepšelius deda prekes su nuolaida.

Išskirtinių naudų bei dar daugiau galimybių sutaupyti ištikimiems pirkėjams prekybos tinkle suteikia ir „Ačiū“ lojalumo kortelės naudų sistema – tai akcija „Su ačiū beveik už ačiū“, „Mažylių“ klubo pasiūlymai, „Maximos“ pinigų kaupimas ir galimybė jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

Maxima akcijų leidiniai



NAUJAUSI KOMENTARAI

vai-vai

vai-vai portretas
beda ta ,kad kiekvienas tinklas turi "savo"krepseli,tad tiketi ,kad pigiau neimanoma.Lidlas ir skelbia ,kad jau 6 men jie pigiausi.

Rūtenis

Rūtenis portretas
Žmonės nėra durniukai ir patys dar susigaudo kur ir kaip numa kontoroje labai ala pigu. Mano nuomone , tai karaliavimo amžius tai kontorai po truputi užsidaro, nes kad ir mato realią padėtį atėjus galingiems konkurentams, tačiau godumas niekaip nepaleidžia ir vis dar norisi vaizduoti lyderiais. Yra labai žema, kai prekių etiketėse nupiešiamos kosminės kainos, po to užbraižoma mažesnė, ir galvoja, kad dideli prekijai esą.

Komentarijus

Komentarijus portretas
Jei jau maxima taip stengiasi lidla perspjauti tai kodėl uefa partneriu nesiskelbia? Lidl tai juk skelbiasi..
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių