Kuriant įsitraukusių darbuotojų komandą, padeda kūrybiški sprendimai

  • Teksto dydis:

Įmonė, siekianti sukurti stiprią darbuotojų komandą, kartais turi pasitelkti nestandartinius sprendimus. Buvimo komandos dalimi jausmą skatina ir kolegų šeimos narių įtraukimas į bendras kompanijos veiklas.

Tai patvirtina „Kesko Senukai“ rinkodaros direktorė Elona Uckutė, pristatanti įmonėje įgyvendintą idėją, skatinančią darbuotojų vaikų kūrybiškumą.

„Nuolat siekiame savo darbuotojus plačiau įtraukti į įmonės veiklą, didinti jų motyvaciją, stiprinti bendruomeniškumo ir buvimo komandos dalimi jausmą. Šį kartą kolegų vaikams suorganizavome piešinių konkursą „Pasiilgau mokyklos“, skatinantį išreikšti savo kūrybiškumą, pasitelkti vaizduotę“, – pasakoja E Uckutė.

Anot jos, itin svarbu ugdyti originaliai mąstančią, pasitikinčią savimi kartą, kuri drąsiai imtųsi spręsti kylančius gyvenimiškus ir profesinius iššūkius. Todėl svarbu, kad vaikai neprarastų savo įgimto smalsumo tyrinėti aplinką ir kūrybiškumo jausmo, kuris praverčia ne tik meninėje srityje. Kūrybiškumas yra pažangos variklis, jis svarbus tiek kuriant naujus produktus, tiek ieškant išeities nestandartinėse situacijose. Būtent piešimas lavina vaikų kūrybiškumą, ši veikla taip pat praverčia norint vaikus atitraukti nuo išmaniųjų ekranų.

Šį kartą kolegų vaikams suorganizavome piešinių konkursą „Pasiilgau mokyklos“, skatinantį išreikšti savo kūrybiškumą, pasitelkti vaizduotę.

„Piešinių konkursą organizavome nuotoliniu būdu, kad jame galėtų dalyvauti kuo daugiau vaikų: tiek būsimi pirmokai, tiek ir vyresniųjų klasių moksleiviai. Iš viso sulaukėme daugiau nei 70 dalyvių darbų, mus nepaprastai sužavėjo jaunosios kartos originalios piešinių idėjos ir meniniai gebėjimai“, – sako E. Uckutė.

Piešinių konkurso laimėtojai paaiškėjo balsavimo metu, kurio metu nuomonę išreiškė apie 1000 įmonės darbuotojų. Daugiausiai, net 175 balsus, surinko ir pirmos vietos laimėtoja tapo Iveta (17 m.).

„Dešimčiai pirmųjų konkurso dalyvių bei keturiems prizininkams įteiktos laisvalaikį ir mokymosi procesą praturtinsiantys prizai. O konkurso nugalėtojos Ivetos piešinys papuošė „Senukų“ mokyklinės mugės katalogą, jį naudojame ir kaip pagrindinį mūsų mokyklinės reklamos kampanijos vizualą. Galbūt toks jaunosios menininkės įvertinimas įkvėps ją nesustoti kurti ir ateityje Iveta taps puikia reklamų kūrėja, dailininke ar meno vadove“, – svarsto E. Uckutė.

Anot jos, planuodama ir kurdama kiekvieną reklamos kampaniją, „Senukų“ rinkodaros komanda siekia būti originali, kitokia, pasakoti istoriją, kuri įmonei svarbi. E. Uckutė džiaugiasi, kad vaikai aktyviai prisidėjo prie naujosios reklamos kampanijos kūrybinės idėjos gimimo bei pasidalijo savo mokyklinėmis istorijomis – juk jie geriausiai pažįsta mokyklą, yra tikrieji įmonės ambasadoriai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių