- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Neringos prekinis ženklas įvėlė sumaišties
Savo patirtimi kuriant logotipą pasidalijo Nidos kultūros ir turizmo informacijos centro „AGILA“ direktorė Edita Lubickaitė. Anot jos, poreikis kurti logotipą atsirado, nes iki šiol šalia oficialaus įstaigos ženklo – Neringos herbo, buvo naudojamas Neringos prekinis ženklas, kuris natūraliai buvo siejamas su centro atliekamomis funkcijomis. „Tai įvėlė nemažai sumaišties atpažįstant patį centrą, todėl buvo būtina susikurti savitą logotipą, kuris tinkamai reprezentuotų įstaigą ir taptų atpažįstamu“ aiškindama naujo, oficialiai dar nepristatyto, logotipo būtinumą, sakė Edita Lubickaitė. „Šiuo simboliu save norime pristatyti kaip daugiafunkcinę, kūrybišką, atvirą ir inovatyvią organizaciją, kuriai rūpi kokybiškas visuomenės laisvalaikis Neringoje. Didelį dėmesį skiriame ir darnaus turizmo principui. Viliamės, kad naujasis mūsų prekės ženklas atspindės mūsų vertybes bei padės šiuolaikiškai ir patraukliai komunikuoti apie Neringos turizmo išteklius, kurti ir skleisti kultūros bei meno produktus, įtraukiant kuo įvairesnę auditoriją“, - teigė centro vadovė.
Logotipu pozicionuojame vertybes
Visai kitais argumentais atnaujinant logotipą rėmėsi technologinius sprendimus bei produktus kurianti, gaminanti ir platinanti lietuviško kapitalo įmonių grupė – bendrovė „ACME Grupė“. „Atnaujindami savo prekinį ženklą, orientavomės į organizacijos vertybes: kūrėme paprastumą, novatoriškumą, atvirumą ir drąsą naujiems sprendimams komunikuojantį logotipą. Kadangi esame organizacija, valdanti keletą įmonių, mūsų prekinis ženklas vaizduoja į savotišką DNR struktūrą susijungusias raides, kurios kuria sinergiją. Kad perteiktume organizacijos atvirumą bei paprastumą, pasirinkome lengvą ir aiškų šriftą“, - naujojo logotipo subtilybes atskleidė „ACME Grupės“ komunikacijos projektų vadovė Inga Lungė.
Neužtenka tik gražaus piešinėlio
Akivaizdu, kad norint sukurti įsimintiną logotipą, gražaus paveikslėlio neužtenka. Šioje srityje labai svarbu iš anksto apgalvoti visas smulkmenas, orientuotis į paprastą, aiškų, auditorijos neklaidinantį prekės ženklą. Vertėtų nepamiršti dizainerio paprašyti ir vizualizacijų, kuriose matytųsi, kaip logotipas atrodys įvairiais pavidalais, pavyzdžiui, ant rašiklio, marškinėlių, internetiniame tinklalapyje ar užrašinėje. Visada verta prisiminti, kad logotipai mėgsta erdves ir taisykles, todėl būtinai reikėtų laikytis grafikos dizainerių nustatytos logotipo naudojimo tvarkos.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
VMI: šiemet gyventojai paramai skyrė 15 proc. daugiau nei pernai
Šiemet gyventojai paramai skyrė 33,9 mln. eurų pajamų mokesčio (GPM) – 15 proc. daugiau nei pernai, kai skirta 29,4 mln. eurų, skelbia Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI). ...
-
LAT: valstybės ginčas su „Veolia“ turi būti nagrinėjamas nelaukiant arbitražo sprendimo
Energetikos ministerijos ieškinys Prancūzijos energetikos grupei „Veolia“ ir jos valdomoms įmonėms „Vilniaus energija“, „Litesko“ ir „Icor“ bei su jomis susijusiems asmenims dėl 240,7 mln. eurų žalos...
-
„Kesko Senukai“ įvertinti tarptautiniu mastu – naudą pajus visi Baltijos šalių klientai
Lyderiaujantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ visose trijose Baltijos šalyse sertifikuotas už pasaulinio lygio standartus atitinkančias kokybės ir aplinkosaugos vadybos sistemas. ...
-
G. Nausėda: „Teltonikos“ istorija gali atgrasyti verslininkus remti kandidatus rinkimuose
Aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ įstrigusių gamyklų Vilniuje statybų istorija gali atgrasyti verslininkus nuo nepriklausomų kandidatų rinkimuose rėmimo, o tai pakenktų Lietuvos demokratijai, sako prezidentas Gitanas Na...
-
Skaitmeninė reklama: pagrindiniai privalumai ir iššūkiai verslui
Šiuolaikinė skaitmeninė reklama tapo esminiu verslo augimo ir konkurencingumo elementu. Nors ši reklamos forma suteikia daugybę privalumų, ji taip pat kelia tam tikrus iššūkius, kurie gali paveikti kampanijų efektyvumą. Netru...
-
„Tele2“ pristato kalėdinę reklamą: kaip žodžiai tampa stebuklinga dovana?1
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato savo kalėdinę reklamą, kurios pagrindinė žinutė – jūsų žodžiai daro stebuklus. Mylimas reklamų serijos „La Familia“ herojus Tonis rašo palinkėjimus ir skęsta ...
-
Prezidento patarėjas: „Teltonikos“ projektui reikia šeimininko Vyriausybėje6
Norint išvengti biurokratinių ir kitų problemų aukštųjų technologijų bendrovei „Teltonika“ vystant milijardinės vertės parko „Teltonika High-Tech Hill“ projektą Vilniuje, Vyriausybėje turėtų būti paskirtas &sc...
-
VERT: „Litgrid“ turės tobulinti pralaidumų skirstymo tvarką
Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorė „Litgrid“ turės tobulinti perdavimo tinklo pralaidumų skirstymo tvarką, pirmadienį pranešė Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT), atlikusi neplaninį patikrinimą. ...
-
Lapkričio 21-ąją įvyks ilgai laukta konferencija „Turbomarketing 2024“1
Lapkričio 21 dieną Kaune įvyks ilgai laukta konferencija „Turbomarketing 2024“, skirta dirbtinio intelekto, pardavimų ir marketingo aktualijoms aptarti. ...
-
VERT nepavyko išieškoti 4,2 mln. eurų iš „Perlo Energijos“
Buvusiai elektros tiekėjai „Perlas Energija“ valstybei laiku nesumokėjus daugiau nei 4,2 mln. eurų (su PVM) ir administraciniam teismui atmetus jos skundą dėl nurodymo sumokėti tokią sumą, Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) ...