Kaip susikurti tobulą įmonės logotipą?

  • Teksto dydis:

Neringos prekinis ženklas įvėlė sumaišties 

Savo patirtimi kuriant logotipą pasidalijo Nidos kultūros ir turizmo informacijos centro „AGILA“ direktorė Edita Lubickaitė. Anot jos, poreikis kurti logotipą atsirado, nes iki šiol šalia oficialaus įstaigos ženklo – Neringos herbo, buvo naudojamas Neringos prekinis ženklas, kuris natūraliai buvo siejamas su centro atliekamomis funkcijomis. „Tai įvėlė nemažai sumaišties atpažįstant patį centrą, todėl buvo būtina susikurti savitą logotipą, kuris tinkamai reprezentuotų įstaigą ir taptų atpažįstamu“ aiškindama naujo, oficialiai dar nepristatyto, logotipo būtinumą, sakė Edita Lubickaitė. „Šiuo simboliu save norime pristatyti kaip daugiafunkcinę, kūrybišką, atvirą ir inovatyvią organizaciją, kuriai rūpi kokybiškas visuomenės laisvalaikis Neringoje. Didelį dėmesį skiriame ir darnaus turizmo principui. Viliamės, kad naujasis mūsų prekės ženklas atspindės mūsų vertybes bei padės šiuolaikiškai ir patraukliai komunikuoti apie Neringos turizmo išteklius, kurti ir skleisti kultūros bei meno produktus, įtraukiant kuo įvairesnę auditoriją“, - teigė centro vadovė.

Logotipu pozicionuojame vertybes

Visai kitais argumentais atnaujinant logotipą rėmėsi technologinius sprendimus bei produktus kurianti, gaminanti ir platinanti lietuviško kapitalo įmonių grupė – bendrovė „ACME Grupė“. „Atnaujindami savo prekinį ženklą, orientavomės į organizacijos vertybes: kūrėme paprastumą, novatoriškumą, atvirumą ir drąsą naujiems sprendimams komunikuojantį logotipą. Kadangi esame organizacija, valdanti keletą įmonių, mūsų prekinis ženklas vaizduoja į savotišką DNR struktūrą susijungusias raides, kurios kuria sinergiją. Kad perteiktume organizacijos atvirumą bei paprastumą, pasirinkome lengvą ir aiškų šriftą“, - naujojo logotipo subtilybes atskleidė „ACME Grupės“ komunikacijos projektų vadovė Inga Lungė.

Neužtenka tik gražaus piešinėlio

Akivaizdu, kad norint sukurti įsimintiną logotipą, gražaus paveikslėlio neužtenka. Šioje srityje labai svarbu iš anksto apgalvoti visas smulkmenas, orientuotis į paprastą, aiškų, auditorijos neklaidinantį prekės ženklą. Vertėtų nepamiršti dizainerio paprašyti ir vizualizacijų, kuriose matytųsi, kaip logotipas atrodys įvairiais pavidalais, pavyzdžiui, ant rašiklio, marškinėlių, internetiniame tinklalapyje ar užrašinėje. Visada verta prisiminti, kad logotipai mėgsta erdves ir taisykles, todėl būtinai reikėtų laikytis grafikos dizainerių nustatytos logotipo naudojimo tvarkos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių