Kaip „eBūstas“ keičia požiūrį į daugiabučių administravimą

  • Teksto dydis:

Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, vis sparčiau būsto priežiūros reikalus sprendžia išmaniai. Per metus gerokai padaugėjo klientų, kurie naudojasi skaitmenine „eBūsto“ platforma ir visus su būsto priežiūra susijusius klausimus tvarko vieno mygtuko paspaudimu.

Sėkmingas startas

Praėjusių metų vasarą startavusi „Mano Būsto“ interneto platforma ir mobilioji aplikacija „e-Būstas“ populiarėja tarp įmonės klientų. Jau dabar ji turi beveik 80 tūkst. vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi programos teikiamomis galimybėmis.

Sparčiai populiarėjanti skaitmeninė būsto priežiūros platforma rodo, kad daugiabučių gyventojai vis labiau gręžiasi į virtualias paslaugas. Anksčiau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonių biurus, pastaruoju metu daugelį klausimų klientai išsprendžia per savitarnos platformą arba mobiliąją aplikaciją. Taip žmonės sutaupo ne tik laiko, bet ir papildomų finansinių išlaidų.

„Praėjusiais metais pradėtas kurti ir vasarą startavęs įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą. Dėl šios programos mūsų klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiųsdami jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – sako bendrovės „Mano Būstas“ Skaitmeninių produktų departamento vadovas Andrius Žemaitis.

Norit išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje reikia nuolat keistis, augti bei nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais.

Sparčiai daugėja

„eBūsto“ klientai noriai naudojasi gedimų fiksavimo ir siuntimo funkcija. Pavyzdžiui, jei laiptinėje perdegė lemputė, arba sugedo durų pritrauktuvas, nebereikia skambinti namo administratoriui. Užtenka gedimą užfiksuoti išmaniuoju įrenginiu ir vos vienu mygtuko paspaudimu per išmaniąją programėlę pranešti apie tai pastato valdytojui. Toks pranešimas apdorojamas realiu laiku ir pradedamas nedelsiant vykdyti.

A.Žemaičio teigimu, nuo programėlės paleidimo pradžios gyventojai gedimus virtualiu būdu registravo jau daugiau nei 3,5 tūkst. kartų. Be to, nuolat daugėja klientų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per „eBūstą“. Tai patogiau, nei naudotis internetine bankininkyste ar su popierine sąskaita pėdinti į artimiausią įmokų surinkimo vietą. Mat užtenka turėti telefone ar planšetėje internetą ir apmokėti sąskaitas galima būnant bet kuriame pasaulio krašte. Tai ypač patogu tiems, kurie gyvena ne Lietuvoje, tačiau nuomoja savo būstus kitiems.

„Pernai birželį per mobiliąją aplikaciją atsiskaitė 2 546 klientai. Šiemet šis skaičius išaugo daugiau nei penkis kartus. Gegužę už suteiktas būsto priežiūros paslaugas per „eBūstą“ mokėjo jau daugiau nei 13 tūkst. klientų. Toks augimas tik patvirtina, kad gyventojams reikia skaitmeninių paslaugų. Ir ne tik taksi iškvietimo ar maisto į namus užsakymo programėlių, bet ir su būsto priežiūra susijusių aplikacijų“, – teigė A.Žemaitis.

Palengvina priežiūrą

Jis neabejoja, kad „eBūstas“ išpildo vieną iš svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje ir pateisina pastatų administravimo lyderio Lietuvoje vardą. „Mano Būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs daugiabučių gyventojams tokį sprendimą, kuris ne tik patenkina vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvina būsto priežiūrą, leidžia operatyviau spręsti problemas, sumažina techninio bei administracinio darbo krūvį.

„Norit išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje reikia nuolat keistis, augti bei nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija „eBūstas“ yra vienas iš žingsnių, kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – pridūrė A.Žemaitis.

„eBūsto“ aplikacija gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresnio amžiaus žmonėms. Daugiau informacijos apie mobiliąją programėlę galima rasti internete.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vartotojas

Vartotojas portretas
Dirba neatsakingai bei atmestinai. Saskaitos neperskaiciuojamos bei darasomos. I klausimus neatsakineja konkreciai. Paskambinus valanda laukti kol operatoriai su jumis prades bendrauti. Lygis labai zemas sios imones. Darbai atliekami prastai arba isvis neatliekami... 2 men lakti kol suvarkys apsvietima kol patys gyventojai nepasikeicia lempuciu. Skydo gedimo remontas uztruko men laiko nors tvarkymui tiek laiko nereikia. San mazgas vandens punkto prieziura taip pat tragiska. Vanduo bega rudas nors sistema yra renovuota.

Xcfvg

Xcfvg portretas
UAB Būsto valda tai Klaipėdos susivienijusių berniukų komanda.Kuri nieko nemoka ,tik prievartauti.Jie susigalvojo tokia veiklą kuria palaimino seimas,matomai ne už menką sumą pinigų.Kitaip sakant nusipirko LR C kodekso 4.84 straipsnį.,kuris prieštarauja LR Konstitucijai.Atejo laikas Seimui peržiūrėti ši įstatymą ir naikinti,nes jis vis tiek yra neveikiantys ,neturi galios ir juo naudotis administarvimo veikla uzsiimantys verslininkai vadovautis negali.Privataus turto dalies administravimui, jis neveikiantis.LR konstitucijos 7strsipsnis.

Pilietis

Pilietis portretas
Patys apie save gražiai rašo.Taciau pirmiausia turi būti ne prievartą bir ne kažkieno paskirti.FNTT tarnyba turi patikrinti juos ,kaip vykdo administarvimo veiklą,ar turi raštines sutartys paslaugų pirkimo - pardavimo su būtų savininkais.Jeigu tokios yra vadinasi viskas gerai,jeigu nėra sutarčių vadinasi nelegale veiklą.Ir FNTT privalo stabdyti tokios veiklos veiklą.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių