- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pasaulyje pirmaujanti lauko reklamos įmonių grupė „JCDecaux“ pasirašė strateginę partnerystę su Jungtinių Tautų (JT) darnaus vystymosi programa, siekdama paremti JT jungtinį darnaus vystymosi tikslų fondą (angl. Joint SDG Fund).
„JCDecaux“, kasdien pasaulyje pasiekianti daugiau nei 850 milijonų žmonių, vykdo savo misiją – tvariai gerina žmonių gyvenimo kokybę, propaguodama ir skatindama atsakingą lauko reklamą. Įmonė nuo pat įkūrimo pradžios remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus skleidžiant vietinių ir tarptautinių NVO organizacijų turinį, kuris glaudžiai susijęs su JT darnaus vystymosi tikslais.
JT jungtinio darnaus vystymosi fondo sekretoriato vadovė Lisa Kurbiel teigė: „Mums didelė garbė sujungti stipriąsias fondo ir „JCDecaux“ puses, kad sukurtume pasaulinį judėjimą, dėl kurio tvarumas atsidurtų reklamos centre. Žiniasklaidos kanalai yra pagrindinė suinteresuotoji šalis, padedanti siekti darnaus vystymosi tikslų – kovojant su klimato kaita, skatinant lyčių lygybę ir mažinant nelygybę. Ši puiki partnerystė mums leidžia tapti pokyčių kūrėjais.“
Atsakingos lauko reklamos skatinimas yra vienas iš šešių įmonės įsipareigojimų, prisiimtų 2030 m. ESG (Aplinkos apsauga, socialinė atsakomybė ir valdysena; angl. Environmental, Social & Governance) strategijos gairėse, kurias 2022 m. gegužės mėn. paskelbė „JCDecaux“. Ypač daug dėmesio turėtų būti skiriama grupės dukterinių įmonių įsipareigojimui taikyti elgesio kodeksą lauko reklamai ir remti vieną ar kelis JT darnaus vystymosi tikslus.
Savo strategijos, verslo modelio ir paslaugų įvairove galime prisidėti gerindami gyvenimą žmonėms urbanizuotuose centruose.
Septyniolika darnaus vystymosi tikslų, apibrėžtų 2015 m. ir patvirtintų visų JT valstybių narių, yra pasaulinis raginimas imtis veiksmų siekiant panaikinti skurdą, laiduoti kiekvieno gerovę ir kartu saugoti planetą. „JCDecaux“ bendradarbiauja su JT darnaus vystymosi tikslų fondu ir įsipareigoja, kad lauko reklama taptų viena iš esminių varomųjų jėgų siekiant darnaus vystymosi tikslų.
„Džiaugiamės šia tvirta ir ambicinga partneryste, ji bus vertinga siekiant pasaulinių darnaus vystymosi tikslų įvairiose srityse: sveikatos, mokslinių tyrimų, lyčių lygybės, žmonių pažeidžiamumo ir kovos su klimato kaita. „JCDecaux“ yra tvarus žiniasklaidos kanalas, veikiantis daugiau nei 80 pasaulio šalių ir turintis apie milijoną reklamos plokštumų visame pasaulyje. Mūsų įmonė jau daugybę metų remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus ir šiuo metu prisideda prie 14 iš 17 darnaus vystymosi tikslų. Savo strategijos, verslo modelio ir paslaugų įvairove galime prisidėti gerindami gyvenimą žmonėms urbanizuotuose centruose. Ši partnerystė su JT jungtiniu darnaus vystymosi fondu leidžia mums gerinti tvaraus vystymosi tikslų matomumą pasitelkiant reklamą ir bendradarbiaujant su NVO sektoriumi, kuris siekia padėti mažinti skurdą, saugoti aplinką ir skatinti taiką bei teisingumą“, – teigė „JCDecaux“ valdybos pirmininkas ir bendrai įmonę valdantis direktorius Jeanas Charlesas Decaux.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje2
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...
-
LTG pritaikė Vilniaus intermodalinį terminalą NATO kroviniams3
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) Vilniaus intermodaliniame terminale pradės krauti NATO karinius krovinius. Pritaikius terminalą tikimasi sparčiau gabenti krovinius iš Pabradės karinio poligono ir taip mažiau apkrauti kelius, p...
-
Pažintis su chirurgu – iš anksto suplanuota, saugi pacientui4
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) Kauno ligoninės Chirurgijos skyriaus vadovas gydytojas Edvinas Dainius sklaido mitus apie pusmečio eiles chirurgo konsultacijai ir ragina pacientus nedelsti – iš anksto suplanuotos operacijos p...
-
„Rheinmetall“ gamyklai reikės naujų elektros pastočių, dujų skirstymo stočių7
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ planuojamą amunicijos gamyklą svarstant statyti Radviliškio rajone, energetikos infrastruktūrą valdančios įmonės sako, kad tokią gamyklą norint prijungti prie jų tinklų gali t...