Vartotojų tarnyba: per pandemiją sulaukėme trečdaliu daugiau skundų nei pernai

  • Teksto dydis:

Prasidėjus koronaviruso pandemijai ir dėl to įvedus karantino apribojimus, iki šiol sulaukta beveik trečdaliu daugiau vartotojų skundų nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, praneša Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT).

Reikšmingas vartotojų skundų šuolis, pasak tarnybos, ypač pastebimas turizmo ir renginių sektoriuose.

Nuo šių metų pradžios VVTAT sulaukė 2964 vartotojų skundų, kai pernai tuo pačiu laikotarpiu buvo gauti 2269 vartotojų skundai. Nors tam tikros tendencijos išliko panašios, vartotojų skundų dėl neįvykusių kultūros ir pramogų renginių sulaukta beveik 3 kartus daugiau, o vartotojų skundų dėl atšauktų kelionių gauta beveik 8 kartus daugiau nei pernai.

Taip pat pastebėtas beveik du kartus išaugęs vartotojų skundų dėl su sportu ir pomėgiais susijusių paslaugų skaičius, gauti 54 vartotojų skundai (praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu – 23 vartotojų skundai).

Daugiau nei du kartus išaugo vartotojų skundų dėl viešbučių ir kitų apgyvendinimo paslaugų Lietuvoje – 34 vartotojų skundai, palyginti su 14 skundų 2019 metais, teigiama tarnybos pranešime spaudai.

Prekių srityje situacija išliko panaši. Kaip ir ankstesniais metais, daugiausia vartotojų skundų sulaukta dėl avalynės ir drabužių – 596 (pernai – 479), taip pat dėl elektrotechnikos prekių – 413 (2019 metais – 486).

Augant elektroninės prekybos naudojimui, VVTAT stebi ir augantį vartotojų nusiskundimų skaičių. Dažniausiai vartotojai kreipiasi dėl iš anksto apmokėtų, tačiau vėluojančių arba visai nepristatomų prekių, gautų ne tų prekių, pardavėjų ribojimo atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 dienų ir pardavėjų neteikiamų atsakymų į pretenzijas.

Karantinas šalyje įvestas nuo kovo 16 dienos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių