Lietuva sulaukė įvertinimo tarptautiniuose apdovanojimuose

  • Teksto dydis:

Prestižiniuose šalių, miestų ir vietovių rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards" du projektai iš Lietuvos buvo pripažinti geriausiais.

Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius - nuostabus kur bebūtų" pripažinta geriausia komunikacijos strategija, o Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės šalies pristatymo strategija 2020-2030 m. pripažinta kaip geriausias projektas duomenų panaudojimo kategorijoje.

Jungtinėje Karalystėje vykstančiuose apdovanojimuose į finalą buvo patekę šeši „Go Vilnius", „Keliauk Lietuvoje" ir Lietuvos įvaizdžio grupės projektai. Jie konkuravo su daugiau nei 20 šalių rinkodaros ir komunikacijos projektais - Suomijos, Danijos, Puerto Riko, Slovėnijos, Jamaikos, Saudo Arabijos, Pietų Afrikos, Jungtinės Karalystės, JAV, Kanados ir kt.

Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius - nuostabus, kur bebūtų" apdovanojimuose nurungė 14 į finalą patekusių konkurentų, tarp jų - tokie miestai kaip Helsinkis, Mančesteris, Filadelfija, bei tokios šalys kaip Jungtinė Karalystė ir Danija.

Kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs" sukurta reklama, kvietusi su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo" problemą ir paskatinti jį atrasti, startavo vasario mėnesį tikslinėse Vilniaus turizmo rinkose - Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Ji iškart buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos - apie ją rašė kelionių portalas "Lonely Planet”, reklamos naujienų portalas "The Drum” ir kiti.

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės projektas „Lietuvos pristatymo užsienyje strategija 2020-2030 m." buvo pripažinta geriausiu duomenų panaudojimo kategorijoje. Finaliniame etape Lietuva varžėsi su Saudo Arabija, Pietų Afrika ir Velsu. Šalies pristatymo strategija buvo įvertinta už sėkmingą suinteresuotų šalių įtraukimą bei išsamų duomenų panaudojimą.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 m. strategijoje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį. Lietuva, prisistatydama užsienyje, išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation" (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių