Aplinkos ministerija informuoja, kad taršių automobilių apmokestinimui pritartų 38 proc. gyventojų. Trečdalis išsakiusiųjų tokį požiūrį (34 proc.) pritartų mokesčiui, kuris būtų skaičiuojamas ir nuo automobilio pardavimo kainos, ir nuo jo keliamos taršos, 31 proc. – mokesčiui, skaičiuojamam nuo automobilio taršos (variklio galios), 19 proc. – mokesčiui, skaičiuojamam nuo automobilio pardavimo kainos.
Ketvirtadalį apklaustųjų (25 proc.) automobilio taršos mokestis ir lengvatos paskatintų įsigyti mažiau taršų automobilį.
Pusė gyventojų (50 proc.) pritartų finansinei paramai įsigyti mažiau taršius automobilius, 37 proc. pritartų nemokamam viešajam transportui, o 35 proc. – elektroninio viešojo transporto plėtrai.
Kaip skelbiama pranešime, finansinė parama aplinkai palankioms transporto priemonėms įsigyti, pusės respondentų (52 proc.) požiūriu, labiausiai skatintų mažinti poveikį aplinkai ir klimato kaitai, o 47 proc. mano, kad šį vaidmenį geriausiai atliktų aiškios ir visuomenei prieinamos ekspertų ir mokslininkų parengtos gairės bei rekomendacijos.
Naujausi komentarai