Kaip elgsis vežėjai, Baltarusijai neįsileidžiant krovinių iš Lietuvos?

  • Teksto dydis:

Nuo šiandien Baltarusija neįsileidžia Lietuvos geležinkelių vežamų krovinių. Toks yra Aliaksandro Lukašenkos atsakas dėl nutrauktos sutarties su „Belaruskalij“. Lietuvos valdžia sako, kad nuostoliai neturėtų būti dideli, bet verslas pabrėžė, kad alternatyvūs keliai, pvz., į Ukrainą, yra ilgesni ir brangesni, praneša Info diena.

Asociacijos „Lineka“ viceprezidentas Tautginas Sankauskas aiškino, kad A. Lukašenkos sprendimas paveiks verslą.

„Tas verslas toks įvairialypis. Situacija tokia, kad mes neturėsime buvusio lygio susisiekimo su savo prekybiniais partneriais Ukrainoje. Žinoma, yra visokių aplinkinių kelių apeinant visą šitą situaciją“, – sakė T. Sankauskas.

Jis papasakojo apie tuos alternatyvius kelius.

„Pas mus labai paprasta logika: visą laiką viskas priklauso nuo kliento norų. Aš tuos norus suprantu taip, kad pirmoje eilėje reikia suprasti, apie kokius kiekius eina kalbos. Kai prie alternatyvių paieškos būdų prisiduria kiekių reikšmė, tada atsiranda ir transporto būdas. Labai didelius kiekius geriausia transportuoti laivais. Kalba eina apie laivus iki Ukrainos uostų – toks būtų klausimo sprendinys“, – teigė T. Sankauskas.

Jo vertinimu, toks kelias yra sudėtingesnis nei gabenti prekes geležinkeliu.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

 

 

Esą yra ir sausumos kelias, bet jis – problematiškas.

Labai didelius kiekius geriausia transportuoti laivais. Kalba eina apie laivus iki Ukrainos uostų.

„Sausumos kelias – mes turime europinės vėžės tinklą. Jis dabar jau iki Kauno pratiestas. Tačiau yra daug trūkumų toje infrastruktūros plėtroje šiame segmente. Statant tuos infrastruktūrinius objektus, turi būti atsižvelgiame į verslo interesus. Pirmoje eilėje galvoje turiu „Rail Baltica“ projektą – mes žiūrime į prekių transportavimo reikalus ir šioje situacijoje neturime tikro vaizdo, kaip su savo poreikiais mes galime prisijungti prie šito tinklo. Dabar mes turime šį tinklą tik tokį epizodinį“, – aiškino pašnekovas.

T. Sankauskas negalėjo įvardyti konkrečių nuostolių dėl A. Lukašenkos sprendimo.

„Tai turi daryti labai konkrečios pusės, tie, kurie dalyvauja prekyboje, kurie tiesiogiai dalyvauja vežime. Kaip žinia, mūsų klientai patys turi atsakyti į šiuos klausimus“, – svarstė jis.

Tačiau jis paaiškino, kiek laiko užtrunka ieškoti tų alternatyvių kelių.

„Čia tik laiko klausimas, labai neilgo laiko. Manau, metų klausimas. Žinoma, vienaip ar kitaip, tai bus brangesnis pristatymo kelias“, – pripažino T. Sankauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaip elgsis vežėjai?

Kaip elgsis vežėjai? portretas
Nu, tai Landsbergį garbinsim, o tai kaip gi. Jam ačiū. Mes tai nebūtume taip originaliai sugalvoję. Landsbergis - tai galvaaa.

Susimastes

Susimastes portretas
Medzios silpnaprocius landsberginius parazitus, kurie sukure tokia situacija per durnuma ir rusofobija.

tai

tai portretas
jei ne politidijotai tai vasalnieksai o sumoje ir tas ir tas======
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių