Geležinkelio Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimui skirta beveik 280 mln. eurų

  • Teksto dydis:

Geležinkelio ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimui skirta 276,7 mln. eurų (be PVM). Pagal pasirašytą finansavimo sutartį iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo skirta virš 158 mln. eurų, o dar 118,7 mln. eurų skiria projekto užsakovė, „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros valdytoja „LTG Infra“.

Finansavimo sutartį pasirašė Susisiekimo ministerija, „LTG Infra“ ir Centrinė projekto valdymo agentūra, pranešė „LTG Infra“.

Tai jau antra finansavimo sutartis Vilniaus–Klaipėdos linijos elektrifikavimui – pirmoji pasirašyta 2020 metais, tuomet Vilniaus mazgui buvo skirta 38,9 mln. eurų ES Sanglaudos fondų lėšų.

Iki 2023 metų pabaigos elektrifikuojant pagrindinę ir labiausiai apkrautą šalies geležinkelio liniją Vilnius–Klaipėda, darbai vyks trim etapais: Vilniaus geležinkelio mazge, kur bus elektrifikuota 114 km kelių, atkarpoje Kaišiadorys–Radviliškis – 261 km kelių, ir ruože Radviliškis–Klaipėda – 356 km kelių.

Bendra linijos Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo vertė siekia 397,5 mln. eurų (be PVM), o projekto rangovas – Ispanijos bendrovių „Elecnor“ ir „Instalaciones Inabensa“ konsorciumas.

Lietuvoje geležinkelis yra vienas mažiausiai elektrifikuotų Europoje –  jis sudaro vos 9 proc. viso šalies tinklo. Baigus projektą bus elektrifikuota 35 proc. šalies geležinkelių, o užbaigus ir „Rail Baltica“ projektą – apie 40 proc. ES valstybėse elektrifikuoto geležinkelio vidurkis siekia 54,3 proc.

Šiuo metu Lietuvoje yra elektrifikuoti trys geležinkelio ruožai – Vilnius–Kaunas, Lentvaris–Trakai ir Vilnius–Kena–siena su Baltarusija.



NAUJAUSI KOMENTARAI

spamasPasasinas

spamasPasasinas portretas
tai cia spamas. Kas tau pirks uz tiek pinigu jei visa Lietuvos biudzetas 1 milijardas.

Komentatoriams

Komentatoriams portretas
Ar durnyne įjungė internetą?

Smalsutis \\\\\.../////

Smalsutis  \\\\\...///// portretas
Kaip tai Kaišedorys-Klaipėda? Ką jau Wilno naše.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių