50 proc. pirkinio vertės grynais už įsigytas „Samsung“ prekes – tiek savo pirkėjams pažada grąžinti naujausias prekybos buities technika ir elektronika tinklas „Technorama“. Su viena sąlyga – jog per Tris Karalius, t.y. sausio 6 d., bet kurioje Lietuvos teritorijos vietoje iškris ne mažiau kaip 20 mm kritulių.
Remiantis meteorologinė statistika, kiekvienas pirkėjas turi itin didelę tikimybę laimėti ir susigrąžinti net pusę pirkinių vertės. 2003 metų žiemą vien Vilniuje buvo iškritę 31 mm sniego, o 2001 metais Telšiuose – 25,4mm.
„Sniego turime jau dabar, tad labai tikėtina, kad per Trijų Karalių šventę, sausio 6-ąją, prisnigs dar daugiau. Mes esame pasiruošę išmokėti visiems, nuo gruodžio 12 iki gruodžio 25 d. pirkusiems „Samsung” prekes, pusę pirkinių vertės grynais arba į banko korteles“, – pažada vienas iš „Technorama“ savininkų Mindaugas Skalandžiūnas.
Draudimo garantijos
Toks „Technoramos“ pažadas realus, apskaičiuotas ir jau patikrintas praktiškai. Juolab kad vykdomas kartu su didžiausiu pasaulyje elektronikos gamintoju „Samsung“ ir bendrove „Colemont draudimo brokeris“, kuri atstovauja specializuotai Didžiosios Britanijos draudimo kompanijai „Lloyds of London“.
Vilniuje ir Kaune šią savaitę naujas parduotuves atidarantis prekybos tinklas šią kritulių akciją yra apdraudęs. Todėl jei sausio 6-ąją Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos bent vienoje Lietuvos vietoje užfiksuos ne mažiau kaip 20 mm kritulių, visi pirkėjai, iki sausio 22 d. pateikę įsigijimo dokumentus, atgaus pusę sumokėtų pinigų.
Sėkminga patirtis skatina pabandyti
Tokios draudimo garantijas turinčios akcijos naujovė Lietuvoje, tuo tarpu Vakaru Europoje ir JAV tai gana plačiai naudojama priemonė. Prekybos tinklą „Technorama“ valdanti bendrovė „Topo technika“ šią vasarą vykdė akciją, kuri skelbė, jog Lietuvos sportininkams laimėjus bent du aukso medalius, už pirktus „Samsung“ televizorius bus grąžinta net 50 proc. sumos. Lietuvos rinktinei laimėjus 3 aukso medalius, klientai susigrąžino apie 400 tūkstančių litų. Pirmąją tokio pobūdžio sėkmingą akciją UAB „Topo technika“, kartu su draudimo bendrove, surengė prieš dvejus metus, kai Turkijoje vyko pasaulio vyrų krepšinio čempionatas. Tada taip pat 6 parduotuvių pirkėjams buvo grąžinta 50 proc. „Samsung“ televizorių vertės.
Didelė pridėtinė vertė pirkėjui
Akcijų draudimas – naujovė Lietuvoje, tuo tarpu Vakaru Europoje ir JAV tai gana plačiai naudojama priemonė. Ji suteikia galimybę verslui organizuoti ir pasiūlyti vartotojams plataus masto kampanijas, turinčias itin didelę pridėtinę vertę.
„Pirmųjų realiai įgyvendintų akcijų sėkmė paskatino prekybininkus surizikuoti ir šioms šventėms pasiūlyti dar platesnį prekių asortimentą. Kitų tokių akcijų, kai pirkėjams išmokama tokia didelė pirkinių vertė, tiesiog nėra“, – sakė „Colemont draudimo brokeris“ direktorius Giedrius Čiurinskas.
Prekybos tinklo „Technorama“ parduotuvės Vilniuje PC „Europa“ ir Kaune PC „Prisma“ (Jonavos g.) atsidaro jau šį savaitgalį. Visa informacija – www.technorama.lt.
Naujausi komentarai